خدمات سایت


متن کامل خبر

بیانیه شرکت سامسونگ درباره کلیپ ضدایرانی

آرشیو
متاسفه اخیرا در کلیپی که بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط یک شرکت اسرائیلی با نام شبکه کابلی HOT تولید شده است بی محابا و بدون هیچ گونه پایه و اساسی به مردم شریف ایران اهانت شده است....
1390/11/15 02:00:06 ق.ظ

به تازگی تبلیغی از یک محصول سامسونگ منتشر شده است.

در این تبلیغ، ایران به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می‌کنند؛ ۴ مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه رفتن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب‌افتاده‌ای از زن ایرانی نشان می‌دهند.

در این کلیپ، یک جاسوس موساد در ایران، تبلتی از سامسونگ دارد که با آن تمام فعالیت‌های نیروگاه هسته‌ای را رصد می‌کند؛ یکی از این ۴ نفر، از روی کنجکاوی، دکمه‌ای را روی تبلت لمس می‌کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته‌ای ایران که پشت سر آن‌هاست، منفجر می‌شود!

پس از انتشار این تبلیغ، مجموعه شرکت سامسونگ الکترونیکس، در محکومیت ویدئو ساخته شده توسط کانال HOT، بیانیه ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: " اهداف و سیاست کلی شرکت سامسونگ در تمام دنیا و خصوصا در کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران بر مبنای گسترش و اشاعه صلح و دوستی بین مردم تمامی جهان پایه گذاری شده است.

حمایت از بازی های المپیک به عنوان نماد صلح و دوستی، حمایت بی دریغ از جراحی های صعب العلاج کودکان در سراسر جهان مبین این اظهارات است.

متاسفه اخیرا در کلیپی که بدون اطلاع شرکت سامسونگ، توسط یک شرکت اسرائیلی با نام شبکه کابلی HOT تولید شده است بی محابا و بدون هیچ گونه پایه و اساسی به مردم شریف ایران اهانت شده است.

اصولا انتساب این کلیپ به شرکت سامسونگ یک سوءتفاهم بوده و شرکت سامسونگ ضمن محکومیت این عمل، همسو با سایر نهادهای مردمی انزجار خود را از این گونه اقدامات اعلام می نماید.

بدیهی است شرکت سامسونگ هیچ گونه نقشی در تولید این کلیپ نداشته است و شبکه کابلی HOT صرفا در این کلیپ از تبلت سامسونگ به عنوان جایزه برای بینندگان خود استفاده نموده است."

به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ایکس‌باکس بعدی احتمالاً اواخر سال 2026 عرضه می‌شود image ایکس‌باکس بعدی احتمالاً اواخر سال 2026 عرضه می‌شود 1403/02/30

این کنسول احتمالاً پیش از پلی استیشن 6 روانه بازار می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5

آینده‌‌ای جدید پیش‌روی نمایشگرها؛ با فناوری QDEL آشنا شوید image آینده‌‌ای جدید پیش‌روی نمایشگرها؛ با فناوری QDEL آشنا شوید 1403/02/29

روشنایی بیشتر در مقایسه با OLED و مقاومت بالا در برابر سوختگی، ازجمله مزیت‌هایی هستند که QDEL برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

عینک آفتابی جدید هواوی ۱۱ ساعت موسیقی پخش می‌کند image عینک آفتابی جدید هواوی ۱۱ ساعت موسیقی پخش می‌کند 1403/02/27

هواوی از عینک اسپیکردار جدیدی با شارژدهی طولانی و طراحی جذاب رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

پروژکتور قدرتمند N1S با وضوح 4K رونمایی شد image پروژکتور قدرتمند N1S با وضوح 4K رونمایی شد 1403/02/23

ویدیو پروژکتور جدید Jmgo تصاویر را با وضوح 4K نمایش می‌دهد و طراحی جمع‌وجوری دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 58

قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف image قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف 1403/02/23

به گفته ادارهٔ ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا (NOAA)، این قدرتمندترین طوفان خورشیدی 20 سال گذشته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

کشف یک تمدن عظیم ۷ هزار ساله در صربستان image کشف یک تمدن عظیم ۷ هزار ساله در صربستان 1403/02/21

باستان‌شناسان با گزارش یک مرد محلی و خیلی اتفاقی، یک تمدن ٧ هزار ساله را در نقاط دور افتاده صربستان متعلق به عصر نوسنگی کشف کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 94

نینتندو سوییچ ۲ احتمالاً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت image نینتندو سوییچ ۲ احتمالاً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت 1403/02/08

احتمالاً کنسول دستی نینتندو سوییچ ۲ با نمایشگر بزرگ‌تر از کنسول فعلی و دسته‌ی آهنربایی عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 98

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد image یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ موفق به کسب رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا شد 1403/02/05

یخچال فریزر پایین عریض سامسونگ توانست رتبه‌بندی انرژی «A» اتحادیه اروپا را دریافت کند. این یخچال سامسونگ با وجود ارائه فضای بیشتر، مصرف انرژی بسیار کمی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 169

بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید image بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید 1403/02/04

طرفداران بیلی آیلیش به‌زودی آهنگ خواننده‌ی محبوبشان را در قالب بازی فورتنایت می‌شوند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 58