خدمات سایت


متن کامل خبر

مجیدی پولکی نیست / آتیلا حجازی: آقایان باید امسال تیم را قهرمان کنند

آرشیو
آتیلا حجازی به مصاحبه فرهاد مجیدی که در آن حمله مفصلی به قلعه نویی کرده بود واکنش نشان داد.
1391/04/10 05:10:24 ق.ظ

این واکنش در راستای حرفهای مجیدی و علیه سرمربی فعلی استقلال است که در هر صورت با ناصرحجازی و هوادرارن وی به مرحله تضاد رسیده است. این مصاحبه را به نقل از سایت حجازی بخوانید:
فرهاد مجیدی در تازه ترین گفتگوی خود عنوان کرده است که خود را شاگرد مکتب ناصر حجازی می داند و از اینرو حاضر نیست با کسانی که برای رسیدن به اهدافشان ارزشهای اخلاقی را زیر پا می گذارند کار کند . نظر شما راجع به صحبت های فرهاد مجیدی چیست ؟
 مجیدی بازیکن مورد علاقه پدرم بود که محبوبیت بسیاری نیز نزد دوستداران استقلال دارد . بی تردید یکی از شاخصه های محبوبیت ، داشتن شخصیت بالا است و باعث خوشحالی است که بازیکنان محبوب و با شخصیتی چون فرهاد مجیدی خود را شاگرد مکتب ناصر حجازی بدانند . افرادی همچون مجیدی که خود را از مکتب پدرم می دانند ، مهمترین اصل زندگی ناصر حجازی که همان حفظ و پایبندی به ارزشهای اخلاقی است را رعایت می کنند و جز این طرز تفکر ، انتظار دیگری از آنها نمی رود .
- ظاهرا سرمربی فعلی استقلال در مصاحبه ای با کنایه به مجیدی ، جدایی فصل قبل وی از استقلال را پول دانسته است . نظر شما که سال گذشته مربی مجیدی بودید ، چیست ؟
هر شخصی مختار است تا دیدگاه خود را آزادانه بیان کند و این مردم هستند که با توجه به شخصیت ، رفتار ، تعصب و سابقه افراد راجع به آنها قضاوت می کنند . از نظر من مجیدی نیازی به پول نداشت که از استقلال فقط بخاطر آن جدا شود . مجیدی از راه فوتبال میلیاردها بدست آورده بود و اینکه بگوییم فقط برای پول در آن شرایط از استقلال جدا شد ، حرف غیر منطقی است و بطور یقین دلایل دیگری نیز در جدایی مجیدی دخیل بوده است که خود وی بهترین شخص برای پاسخگویی است اما فرض بر این می گیریم که دلیل جدایی مجیدی ، فقط پیشنهاد مالی بالای الغرافه بوده است . اینکه برای 4 ماه به بازیکنی چنین پیشنهادی از سوی تیمی خارجی داده شود و وی به آنجا برود ، رفتاری است حرفه ای که نباید از مجیدی و حتی باشگاه استقلال خرده گرفت . ضمن آنکه مجیدی تا زمانی که در استقلال بود ، بهترین عملکرد را داشت و ذره ای از توانش کم نگذاشت و خاطراتی که با هواداران استقلال دارد ، بیانگر این نکته است .
کارت با مس کرمان به کجا رسید؟
 بسیار بعید می دانم که در همکاری من با مس کرمان مشکلی وجود داشته باشد .
اخبار استقلال در فصل نقل و انتقالات را پیگیری کرده اید؟
بودن یا نبودن من در استقلال باعث نمی شود که از اخبار تیم محبوبم دور باشم . بین استقلال و خانواده ما پیوندی جدا نشدنی است که باعث می شود در هر شرایطی تیم محبوبمان را دوست داشته باشیم و مسایل مربوط به آن را کم و بیش پیگیری نماییم . مدیریت استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته است و اگر واقع بینانه نگاه کنیم با حفظ 90 درصد از اسکلت اصلی تیم فصل قبل و با جذب نفرات مد نظر کادر فنی ، تیمی مطابق خواسته آنها تحویل داده است که قهرمانی حداقل خواسته ای است که هواداران و مدیریت استقلال می توانند از آنها داشته باشند .
 و صحبت پایانی ؟
 با توجه به اینکه در این گفتگو صحبت از مجیدی بود ، بد نیست این را بگویم که سال 86 که استقلال از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشت و پدرم با آگاهی از این مساله ، هدایت استقلال را قبول کرد ، مجیدی نیز در آن شرایط بخاطر استقلال و ناصر حجازی با صرف نظر از پیشنهاد تیمهای عربی و با کمترین دریافتی از امارات به استقلال آمد که نشان از تعصب مجیدی به تیم محبوبش داشت .
منبع : سایت گل
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2561

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4075