خدمات سایت


متن کامل خبر

جواد نکونام:از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم اما می خواستم با استقلال به توافق برسم/ به خاطر قلعه‌نویی آمدم استقلال

آرشیو
جواد نکونام می‌گوید به استقلال آمده که در این تیم به عنوان یک فوتبالیست بازی کند و کاپیتانی برایش اهمیتی ندارد.
1391/05/01 10:18:58 ق.ظ

«کاپیتانی برای من اهمیتی ندارد و به استقلال آمده ام که به عنوان یک فوتبالیست،فوتبال بازی کنم.»این حرف را جواد نکونام در کنفرانس خبری اش که امروز برگزار شد زد و ادامه داد:« من یک فوتبالیست هستم و به استقلال آمده ام که فوتبال بازی کنم.نه در استقلال و نه در هیچ تیم دیگری از این بحث ها نداشته ام.این چیزها برای من پیش پا افتاده است.مربی هر تصمیمی که بگیرد من آن را قبول می کنم.»
او در پاسخ به این سوال که چرا از اوساسونا جدا شده است می گوید:«مهمترین دلیلم به خاطر خانواده ام بود.من هفت سال از ایران دور بودم.ضمن اینکه برای خودم هم مشکل بود.البته اوساسونا سال گذشته خواست که مبلغ قراردادم را کم کنم و من هم با توجه به لطفی که آنها به من داشتند قراردادم را تمدید کردند. من هم به خاطر مصدومیتم تخفیف خوبی دادم و مبلغ را پایین آوردم و قرارداد سه ساله بستیم که دو سال آن مشروط بود و امسال هم می‌خواستند مبلغ قرارداد را پایین بیاورم. آنجا شرایط خوبی داشتم و کاپیتان سوم بودم اما احساس کردم شرایطی که می‌خواهم این فصل در اوساسونا وجود ندارد تا در این تیم بمانم. استقلال را از کودکی دوست داشتم و از طرفی می‌خواستم که در شرایط جدید و در باشگاه جدید بازی کنم.»
 ادامه حرف های نکونام در مورد احتمال قهرمانی استقلال در آسیا است.آنجا که او می گوید:«سخت است،اما دور ازدسترس نیست.قلعه‌نویی هم مربی شناخته‌شده‌ای است و نیاز به صحبت ندارد و در لیگ ایران هم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته است. فکر قلعه‌نویی و بازیکنان تیم، قهرمانی در آسیا است که این شرایط را بازیکنان خوب می‌توانند هموار کنند ولی تنها به بازیکن خوب داشتن بستگی ندارد و به تلاش زیاد نیاز دارد.»
رقم قرارداد.این سوال بعدی خبرنگاری از نکونام بود.خیلی ها می گویند که نکو با قراردادی میلیاردی به استقلال آمده است.« من هیچ‌وقت رقم قراردادم را نگفتم و حالا هم نمی‌گویم چون این مساله‌ای شخصی است و نمی‌توان گفت. اما مبلغ قرارداد به گونه‌ای است که هم برای من و هم برای استقلال خوب است.»
هافبک جدید استقلال درباره ادامه فوتبالش گفت:« قطعا به فوتبال اروپا برنمی‌گردم. سال قبل می‌توانستم در اسپانیا قرارداد ببندم که البته مبلغ کمتری هم به من می‌دادند و با این کار می‌خواستند شرایط جدیدی را هم تجربه کنم اما در اوساسونا ماندم و این مساله برایم بهتر شد. امسال هم پیشنهاداتی داشتم ولی قصد داشتم تنها در اروپا و فقط در کشور اسپانیا بازی کنم. پیشنهادهایی از کشورهای عربی بود ولی من فکر کردم که بازی در ایران برایم لذت‌بخش‌تر است. از ترکیه هم پیشنهادی داشتم. استقلال باشگاهی است که دوست داشتم برای آن بازی کنم. نمی‌خواهم به پرسپولیسی‌ها بی‌احترامی کنم ولی همیشه بازیکنان به یک تیمی گرایش دارند و من هم استقلالی بودم. صد در صد فوتبالم را در ایران به پایان می‌رسانم.»
جواد نکونام در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس هم با او مذاکره داشته ، گفت:« آنها با مدیر برنامه‌هایم صحبت کردند اما من دوست داشتم که با استقلال به توافق برسم.»
وی درباره این مساله که گفته می‌شد چک باشگاه استقلال را قبول نکرده و چک شخصی فتح‌الله‌زاده را گرفته است، گفت:« من نمی‌توانم درباره این مساله چیزی بگویم ولی شرایط طوری بود که به خاطر کاری که می‌خواست انجام بگیرد باید مبلغ رضایتنامه به اوساسونا پرداخت می‌شد تا بتوانم مبلغ قراردادم را از آنها دریافت کنم.»
او در پاسخ به این سوال که اگر کسی غیر از قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال بود باز هم به این تیم می‌آمد یا خیر؟ گفت: «یکی از دلایلی که به استقلال آمدم امیر قلعه‌نویی بود، اما اولین دلیلش خود استقلال است. چندین سال است که قلعه‌نویی را می‌شناسم و او هم از دلایلی بود که به این تیم بیایم. »

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3013

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073