خدمات سایت


متن کامل خبر

جام جهاني فوتسال 2012 - تايلند ايران بابرد پاناما به يک هشتم نهايي رسيد

آرشیو
ملي پوشان فوتسال ايران با پيروزي برابر پاناما به مرحله يک هشتم جام جهاني تايلند گام گذاشتند.
1391/08/20 01:38:06 ق.ظ

تيم ملي فوتسال ايران در آخرين بازي مرحله گروهي جام جهاني تايلند    در سالن نيميباتر به مصاف پاناما رفت و موفق شد با پيروزي 4 بر 3 به جمع 16 تيم برتر مسابقات راه پيدا کند. گل هاي ايران را در اين بازي احمد اسماعيل پور در دقيقه سه، افشين کاظمي در دقيقه 14،محمد طاهري در دقيقه 19 و 38 به ثمر رساندند.
اولين حمله جدي ايران را اسماعيل پور در دقيقه سوم آغاز کرد و با دادن پاس به حسن زاده اين بازيکن در موقعيت گلزني قرار گرفت اما ضربه حسن زاده به تير دروازه خورد و در برگشت خود اسماعيل پور توپ را تبديل به گل کرد. اما تک گل ايران تنها سه دقيقه دوام آورد و تيم پاناما روي حرکت تاکتيکي توسط کلاديو گودريج به گل تساوي دست يافت.
بازيکنان پاناما پس از اين گل در دو حرکت خشن مصطفي طيبي و مصطفي نظري را مصدوم کردند اما سنگربان ايران وضعيت بهتري داشت و به بازي ادامه داد.
در ادامه بازي بازيکن گلزن پاناما صاحب موقعيت تک به تک شد که اين توپ با خوش شانسي از کنار دروازه نظري عبور کرد و ثانيه هايي بعد نيز دروازه بان پاناما نيز شوت محکم حسن زاده را مهار کرد.
حملات شاگردان صانعي در ادامه افزايش يافت و طاهري، حسن زاده و کاظمي به ترتيب دو شوت را روانه دروازه کردند که هر دو به بيرون رفت و بالاخره افشين کاظمي پس از چند بار ناکامي، پشت به دروازه پاناما صاحب توپ شد و با چرخشي مشابه چرخش هاي وحيد شمسايي، دومين گل ايران را به ثمر رساند.
دو تيم در ادامه حملات بسياري را تدارک ديدند که در آخرين دقيقه‌ي نيمه‌ي نخست محمد طاهري روي يک ضربه‌ي کرنر توانست گل سوم را به ثمر برساند . به اين ترتيب ملي پوشان ايران با پيروزي سه بر يک به رختکن رفتند.
با آغاز نيمه دوم بازي، پاناما که براي جبران گل هاي خورده وارد زمين شده بود، بازي را هجومي آغاز کرد اما طولي نکشيد که باز هم شاگردان صانعي صاحب توپ و ميدان شدند. در يکي از صحنه ها نيز دروازه بان پاناما با مهار توپ، به سمت دروازه ايران حرکت کرد اما در آخرين لحظات توپ را از دست داد.
بازيکنان پاناما در ادامه بازي و در اواسط نيمه دوم نيز صاحب دو موقعيت تک به تک شد اما هر بار مصطفي نظري مانع فروپاشي دروازه ايران شد. براي ايران نيز طاهري و طيبي دو موقعيت تک به تک را از دست دادند تا دو تيم در اين زمينه مساوي شوند.
البته بدشانسي هاي ايران باز هم ادامه يافت و در حالي که بازيکنان در ضربات آخرشان دقت چنداني نداشتند، احمدي و رهنما دو فرصت گل را از دست دادند و در ادامه احمدي توپ را در محوطه جريمه ايران با دست لمس کرد و پاناما صاحب يک ضربه پنالتي شد. بازيکن حريف نيز در حالي که نظري به سمت مخالف رفته بود، توپ را وارد دروازه ايران کرد.
حملات دو تيم در دقايق پاياني بازي افزايش يافت و محمد طاهري باز هم شوت محکمي را روانه دروازه پاناما کرد و توپ اين بار با برخورد به بازيکن حريف تغيير جهت داد و گل چهارم ايران به ثمر رسيد. اما اين پايان کار نبود و پاناما بار ديگر اختلاف را به حداقل کشاند تا ايران اين بازي را نيز با حداقل اختلاف به سود خود به پايان برساند.
ايران پيش از اين در جام جهاني سال هاي 1992 و 2008 نيز به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرده بود.
در ديگر بازي اين مرحله، اسپانيا با نتيجه پنج بر يک از سد مراکش گذشت و به عنوان تيم اول از گروه B به مرحله بعدي رسيد.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 786

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073