خدمات سایت


متن کامل خبر

قلعه‌نويي: خوشحالم که مافياي خوب هستم

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت:من معني واژه‌هايي مانند گاد فادر يا آپاچي را نمي‌دانم.
1391/12/19 09:53:04 ق.ظ

 امير قلعه‌نويي پس از پيروزي يک بر صفر برابر تراکتورسازي در نشست خبري اظهار داشت: به مسئولان برگزاري مسابقه و سازمان ليگ، يگان ويژه، هيئت فوتبال تبريک مي‌گويم. به سعيد مظفري‌زاده هم بابت داوري خيلي خوبش تبريک مي‌گويم. به خاطر داوري خوب. تبريک اصلي هم به دو تيم که فوتبال خيلي خوبي به نمايش گذاشتند. به خاطر اخراج يک بازيکن درگيرانه‌تر بازي کرديم و اين بازي بالاتر از سطح ليگ بود.
وي ادامه داد: درگذشت نوري خداياري استاد تکنيک ايران را تسليت مي‌گويم، او يکي از بزرگان فوتبال ما بوده است.
قلعه‌نويي در مورد احيا شدن هاشم بيک‌زاده گفت: او بازيکني است که استاندارد يک بازيکن بين‌المللي را دارد اما در ابتداي ليگ شرايطي درست کردند که از نظر روحي و فني افت کرد و مجبور شديم در خيلي بازي‌ها از او چشم پوشي کنيم. در سه بازي اخير خوب شده و اگر اشتباه نکنم جز پرافتخارترين بازيکنان ليگ است، اگر چه در ابتداي فصل با او خوب رفتار نشد.
وي در مورد وضعيت خسرو حيدري گفت: 24 ساعت بايد يخ درماني کند و بايد از کادر پزشکي استقلال تشکر کنم و اميدوارم به بازي با العين برسد. از هواداران هم بايد تشکر کنم که 90 دقيقه ما را تشويق کردند و بازيکنان ما هم مردانه و شرافتمندانه 55 دقيقه جنگيدند و تراکتورسازي هم فوتبال رواني ارايه کرد و بايد تبريک بگويم به آنها. هر دو تيم برنامه تاکتيکي داشتيم و اگر 10 نفره نمي‌شديم بيشتر گل مي‌زديم و اشتباه بچگانه برهاني ما را 10 نفره شديم.
قلعه‌نويي در مورد فحاشي هواداران استقلال به جواد کاظميان گفت: من نشنيدم و جايي که شنيديم گفتم اين کار را نکنيد. ما اين موضوع را محکوم مي‌کنيم و در اين بازي سنگين گاهي اوقات احساسات غلبه مي‌کند و اگر اتفاقي رخ داده از کسي که ناراحت است عذرخواهي کرديم.
وي در مورد اينکه مدرن بازي کرديد، گفت: (باخنده) فوتبال سنتي مدرن بازي کرديم.
سرمربي استقلال در مورد اينکه چرا بازيکنان شما عصبي هستند گفت: بايد آسيب شناسي کنيم که چرا اواخر ليگ اين رفتارها انجام مي‌شود. شايد بحث مالي باشد يا مسايل ديگر حتما بايد آسيب شناسي کنيم و دو بازي که مساوي شد مي ‌برديم اکنون بالاي جدول بوديم. با حاتمي اين کار را کردم. يک بازي او را بازي ندادم و با آرش برهاني هم يا جريمه نقدي يا بازي ندادن با او برخورد مي‌کنم.
وي در پاسخ به اين سوال که آيا اخراج برهاني درست بود يا نه گفت: فاصله‌ام با صحنه زياد. او شروع کننده نبود ولي کارش بچه‌گانه بود. کمک داور به داور گفت و داور او را اخراج کرد اما هر کاري بازيکن حريف کرده باشد من کار آرش را محکوم مي‌کنم و از الان بايد به فکر بازي با العين باشيم و بازي‌ها يکي به يکي در پيش است و همه مانند فينال است و اگر بخواهيم اسم قهرماني بياوريم فشار به تيم زياد مي‌شود تا الان از برد تراکتورسازي خوشحاليم اما از فردا به بازي با العين فکر مي‌کنيم. روزي که جام را بالا ببريم نشان داده‌ايم که به هدف‌مان رسيده‌ايم.
وي در مورد دفاع استقلال در نيمه دوم و شباهت اين مسابقه به چلسي و بارسلونا ، جو رسانه‌اي عليه قلعه‌نويي است؛ هرجا اسم استقلال است،‌اسم مافيا هم هست دليلش چيست، گفت: من يک مثال مي‌زنم سال اولي که سرمربي استقلال شدم  2سال قبلش در اهواز بودم و در اهواز قهرماني را از دست دادم و آن زمان فوتبال پاک براي ما بود و بعد کريم بوستاني را به تيم ملي آورديم اگر مي‌برديم و کريم را مي‌آورديم چه مي‌شد؟ آنجا که اين کارها را مي‌کنيم خوب هستيم. خوشحالم که برخي آدم‌ها از من اينطور حرف مي زنند، چون يقين دارم که راه را درست مي‌رويم. تاريخ معلم هميشه زنده است و اگر  اين حرف‌ها را نزنند چه مي‌خواهند بگويند. امروز 10 نفره شديم. چه مافيايي؟ دو سردار اين حرف‌ها را زدند و يک سايت اين حر‌ف‌ها را نوشت، اگر تحمل داشتم مافيا نبودم؟ قلم هميشه بايد به حق باشد و خوشحالم که راهم را درست مي‌روم. در آينده مشخص مي‌شود چه کساني مافيايي هستند و الان هم نمي‌دانم دستيارانم چقدر پول گرفته‌اند و در اين کشور صادق کار کردن هزينه دارد و خوشحالم که آخرتم را براي اين فوتبال نگذاشته‌ام. چطور تراکتورسازي با کمترين هزينه به گفته جعفري که 6 ميليارد بود که اگر طلبم را مي‌داد 8 ميليارد اين تيم چطور آسيايي شده است؟!
وي افزود: تيمي که 17 ميليارد هزينه کرد و در حال سقوط بود. ما پارسال در پادگان تمرين کرديم و 5 ماه پول نگرفتيم. اگر بازيکن مي‌گرفتم مافيا نبودم. خوشحالم که مافياي خوب هستم. يک مربي تيم ملي به من گفت گادفادر(پدرخوانده) و يا آپاچي اما من دهاتي‌ام اين مسايل را متوجه نمي‌شوم. تمام سيستم من 4-4-2 لوزي است اما برخي مواقع از ساموئل مي‌خواهم که با جواد نکونام باشد. من با دو هافبک دفاعي بازي نمي‌کنم. نکونام يکي از بهترين‌ها بود و جباري هم هميشه رو به جلو بازي مي‌کند اما چون 10 نفره شديم لايه دفاعي 4-4-1 بازي کرديم. در سپاهان 4-3-3 بازي کرديم اگر در ترکيب خودم جباري باشد 4-4-2 بازي مي‌کنم امروز 10 نفره شديم و تغييرات داديم بازهم فيلم را مي بينم و شايد در سيستم اشتباه کردم. من سنتي‌ام زياد نبايد حرف بزنم. يک سيستم پايه داريم يک سيستم دفاع و حمله براي حمله و دفاع تغييرات خودش را داريم.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1189

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 792

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2564

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2915

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3176

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3049

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4078