خدمات سایت


متن کامل خبر

تراكتور 1ـ‌ پرسپوليس صفر؛ تراكتور ركورد 17 ساله را شكست

آرشیو
پرسپوليسي‌ها در يك روز پر هيجان مقابل پنالتي كرار جاسم بازيكن عراقي تسليم شدند. اين اولين پيروزي تراكتورسازي پس از 17 سال مقابل پرسپوليس است. بردي كه اين تيم را در جدول بالاتر از پرسپوليس قرار داد. آنها حالا 28 امتيازي‌اند و يك امتياز بيش از پرسپوليس
1389/09/18 10:17:05 ق.ظ

گل‌ها: كرار جاسم محمد(25 پنالتي) براي تراكتور

ورزشگاه يادگار امام، تماشاگر نزديك به 90هزارنفر

داور: خداداد افشاريان

اخطار: حمید رضا علي‌عسگری، مازيار زارع، حسين بادامكي و هادي نوروزي (پرسپوليس)

اخراج: كرار محمد جاسم(64)( تراكتور)

تراكتور: عباس محمدي، مجتبي ترشيز، مهدي كياني، عليرضا جليلي(42- آندرانیک تیموریان)، مرتضي اسدي، كرار جاسم محمد، مصطفي اكرامي، محمد ابراهيمي، محمد نصرتي، علي عليزاده(90- الو ترائوره)، مسعود ابراهيم‌زاده(60- لئوناردو پیمنتا)

سرمربي: فراز كمالوند

پرسپوليس: عليرضا حقيقي، شيث رضايي، عليرضا نورمحمدي، حميدرضا علي‌عسگر، مجتبي شيري، مازيار زارع، اميرحسين فشنگچي، حسين بادامكي(مجتبی زارعی)، محمد نوري، هادي نوروزي(85- اشپیتم آرفی)، غلامرضا رضايي

سرمربي: علي دايي

شرح بازي: پرسپوليس به رسم چند بازي اخير خود باز هم با تغيير در چينش بازيكنان وارد ميدان شد. علي دايي از تركيب اصلي بازي قبل خود عليرضا محمد، تياگو فراگا و اشپيتيم آرفي، رحمان احمدي را روي نيمكت نشاند و حضور شيث رضايي با بازوبند كاپيتاني در قلب دفاع مشكي‌پوشان تهراني مهمترين نكته تركيب اين تيم بود. از آن سو تراكتورسازي‌ها با تركيب هميشگي خود و با شور و اشتياقي كه 70 هزار طرفدار پرشور اين تيم به آنها تزريق كرده بودند، وارد ميدان شدند. پرسپوليس سعي داشت از همان سوت آغاز ديدار با حفظ توپ در ميانه ميدان رقيب قدرتمند خود را كنترل كند.

پرسپوليس توپ و ميدان را در دقايق ابتدايي بيشتر از ميزبان خود در اختيار داشت اما در دقيقه 25 محمد ابراهيمي در محوطه جريمه با خطاي رضا نورمحمدي متوقف شد تا پنالتي به سود تراكتورسازي اعلام شود.

اين ضربه پنالتي را جاسم كرار به گل اول تراكتورسازي تبريز تبديل كرد. يك اتفاق مهم ديگر كه باعث اعتراض پرسپوليسي‌ها شد، ثانيه هاي بعد رخ داد. در اين لحظه غلامرضا رضايي در يك صحنه مشابه توسط مدافعان تبريزي متوقف شد كه داور بازي اعتقادي به خطاي پنالتي نداشت. پس از اين صحنه بازيكنان و كادر فني پرسپوليس اعتراض فراواني به تيم داوري داشتند.

آندرانيك تيموريان هافبك ملي پوش تراكتورسازي كه در تركيب اصلي اين تيم حضور نداشت در دقيقه 42 نيمه نخست وارد زمين شد و جاي عليرضا جليلي را گرفت. تلاش بازيكنان پرسپوليس براي جبران گل خورده در نيمه نخست ثمري نداشت. پرسپوليس در نيمه دوم براي جبران نتيجه حملات مختلف اما بي برنامه اي را بر روي دروازه ميزبان خود انجام داد.

اما اتفاقي كه تصور مي‌شد باعث تغيير در بازي بشود، در دقيقه 63 رخ داد زماني كه جاسم كرار هافبك عراقي تراكتورسازي به دليل خطاي بي مورد برروي محمد نوري از زمين بازي اخراج شد. اين بازيكن عراقي پس از اخراج اعتراض شديدي به تيم داوري داشت. تماشاگران تبريزي پس از اخراج هافبك تيمشان شعارهاي مختلفي را بر عليه تيم داوري سردادند.

اما با وجود نگراني تبريزي‌ها، تيم پرسپوليس تهران در نيمه دوم با وجود 10 نفره بودن حريف حتي روي دروازه تراكتور پخ هم نكرد تا اين بازي را با حساب يك بر صفر واگذار كند!

چهارمين شكست پياپي پرسپوليس مطمئنا مديران اين تيم را به فكر فروخواهد برد كه آيا زمان تغيير فرارسيده است يا خير؟ اين باخت شايد به قيمت خارج شدن پرسپوليس از كورس قهرماني تمام شود. ولي مطمئنا دنياي قرمزپوشان پايتخت به پايان نرسيده است، پرسپوليس با دايي و شايد حتي بدون دايي مي‌تواند دوباره به روزهاي خوش خود بازگردد. تراكتورسازي هم با اين پيروزي اميدهاي خود را براي آسيايي شدن زنده كرد. اين اتفاقي است كه از همين حالا تبريز را غرق هيجان كرده است.

شرح گل‌ها:

1ـ0(تراكتور): دقيقه 25 مهدي كياني با پاس عمقي محمد ابراهيمي را صاحب توپ كرد و نفوذ اين بازيكن در داخل محوطه جريمه با خطاي مشکوک نورمحمدی همراه شد كه داور نقطه پنالتي را نشان داد و كرار جاسم برخلاف حركت دروازه‌بان توپ را وارد دروازه كرد.

بهترين بازيكن: محمد نصرتي كاپيتان ملي‌پوش تراكتورسازي بهترين بازيكن ميدان بود. او تمام توپ‌هاي تهاجمي پرسپوليس را روي زمين و هوا زد تا نشان دهد هميشه مقابل علي دايي انگيزه خاصي دارد.

اتفاق ويژه: چهارمين باخت متوالي پرسپوليس اين‌بار در تبريز اتفاق افتاد. اين در حالي بود كه هواداران تراكتور كه با شور و هيجان زياد برد را جشن گرفتند، هرگز به حريف بي‌حرمتي نكردند. اتفاقي كه شايد با جو سنگين ماه‌هاي گذشته كمتر قابل پيش‌بيني بود.

منبع : وبسایت گل
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 813

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2583

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2926

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3207

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3066