خدمات سایت


متن کامل خبر

طوفان ديرهنگام و بي‌حاصل زرد در آسيا

آرشیو
تيم فوتبال سپاهان با پيروزي پرگل برابر الغرافه قطر به فينال جام حذفي رسيد.
1392/02/11 11:04:21 ق.ظ

 تيم فوتبال سپاهان در آخرين ديدارش در ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف الغرافه قطر رفت که بازي با نتيجه 3 بر يک به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در دقيقه 11 پاس عمقي اميد ابراهيمي به امين جهان عاليان رسيد و اين بازيکن در موقعيتي تک به تک با يک ضربه دقيق گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

در دقيقه 48 ارسال محسن ايران‌نژاد به محمد غلامي رسيد تا او با يک ضربه سر شيرجه‌اي گل دوم سپاهان را بزند.

در دقيقه 55 محمدرضا خلعتبري که در نيمه دوم به ميدان آمد و با يک ضربه دقيق از داخل محوطه جريمه گل سوم سپاهان را به ثمر رساند.

عبدالله صديق در دقيقه 43 روي يک ضربه کاشته گل الغرافه را به ثمر رساند.

اين بازي با توجه به حذف سپاهان از ليگ قهرمانان آسيا يک مسابقه تشريفاتي بود با اين حال بازيکنان سپاهان بازي بسيار خوب و زيبايي را به نمايش گذاشتند و اين تلخ‌ترين پيروزي زردپوشان اصفهاني بود. سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا دير به فکر بردن حريفان افتاد و اين پيروزي هيچ تاثيري در سرنوشت اين تيم ندارد.

با اين برد سپاهان 9 امتيازي شد ولي همچنان در رده سوم باقي ماند.

در گروه C  اين مسابقات الاهلي عربستان با 13 امتياز و الغرافه قطر 10 امتيازي صعودشان قطعي شده است.  النصر امارات بدون امتياز در انتهاي جدول قرار دارد. با اين نتيجه الاهلي به عنوان صدرنشين صعود کرد. ديدار الاهلي و النصر ساعتي ديگر آغاز مي‌شود.

در اين ديدار حدود 600 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که اين ديدار يکي از کم تماشاگرترين مسابقات سپاهان در دو فصل اخير است.

سپاهان روز يکشنبه بايد در ورزشگاه آزادي در فينال جام حذفي به مصاف تيم پرسپوليس برود و با اين برد با شرايط روحي مناسب قدم به آن بازي مي‌گذارد.

ترکيب سپاهان:

شهاب گردان، علي احمدي، ميلان سوشاک، مهدي جعفرپور( از دقيقه 46 حسين پاپي)، محسن ايران‌نژاد، اميد ابراهيمي( از دقيقه 83 علي کريمي)، حسن جعفري، امين جهان عاليان، اکبر ايماني( از دقيقه 46 محمدرضا خلعتبري) ، محمد غلامي و جالوويچ

سرمربي: زلاتکو کرانچار


منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063