خدمات سایت


متن کامل خبر

بيانيه پرسپوليس در مورد ماجراي رويانيان و کريمي

آرشیو
باشگاه پرسپوليس نسبت به اظهارات علي کريمي عليه رويانيان و ماجراي اظهار نظر مديرعامل اين باشگاه در مورد اين بازيکن بيانيه صادر کرد.
1392/03/11 01:09:34 ب.ظ

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، در اطلاعيه باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس آمده است:
1- روز جمعه و در حاشيه افتتاحيه رستوران‌هاي زنجيره‌اي پرسپوليس، اظهارنظري از طرف محمد رويانيان درباره علي کريمي منتشر شد که با واکنش اين بازيکن همراه بود. در حالي که مدير عامل باشگاه پرسپوليس تاکيد دارد هرگز درباره کريمي چنين اظهاراتي را به زبان نياورده است. محمد رويانيان بلافاصله اظهارات منتسب به خودش درباره کريمي را تکذيب کرد که همين موضوع نشان مي‌دهد وي هرگز قصد توهين و بي‌احترامي به کريمي را نداشته است.
2- علي کريمي پس از انتشار اين اظهارات با صدور دو پيام کوتاه واکنش نشان داد. کاش علي کريمي پس از بررسي کامل و اطمينان از صحت و سقم نقل قول‌هاي منتشر شده واکنش نشان مي‌داد. چرا که مدير عامل پرسپوليس به صراحت و به تاکيد فراوان اظهارات منتسب به خودش را تکذيب کرده و حتي اعلام کرده بود هيچ حرفي درباره کريمي نزده و نخواهد زد. کمااينکه در همين مراسم به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد اما درباره علي کريمي کلامي حرف نزد و به رغم واکنش تند کريمي نيز در مقام پاسخگويي برنيامد و به منظور حفظ آرامش پرسپوليس سکوت اختيار کرد.
3- باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس به رغم مشکلات به وجود آمده در طي دو فصل اخير هرگز قصد بي‌احترامي به کريمي و حرمت شکني ندارد اما متاسفانه برخي با اهداف از پيش تعيين شده و شايد هم از سر ناآگاهي از چند روز پيش با طرح اين موضوع که رويانيان قصد افشاگري درباره کريمي را دارد، سعي در شايعه پراکني و ايجاد فضاي پر حاشيه براي پرسپوليس، مديريت باشگاه و دامن زدن به ماجراي کريمي را داشتند. به نظر مي‌رسد که اين موضوع همچنان از سوي برخي که اهداف خاصي را در اين زمينه پيگيري مي‌کنند به شيوه‌هاي ديگري ادامه داشته باشد. بنابر اين ضرورت دارد هواداران پرسپوليس ضمن آگاهي از اين جريان‌سازي‌ها و شايعه پراکني‌ها اطمينان داشته باشند باشگاه پرسپوليس هرگز به دنبال تخريب علي کريمي نبوده و نيست اما برخي تلاش مي‌کنند کريمي را رودرروي پرسپوليس و باشگاه قرار دهند که ضرورت دارد همه مسئولان باشگاه نيز با حساسيت و دقت بيشتري در اين باره عمل نمايند. آنهايي که به دنبال اين جريان‌سازي‌ها هستند نه دوستدار کريمي بوده و نه خواهان موفقيت پرسپوليس هستند بلکه اهداف ديگري را تعقيب مي‌کنند که نيازي به توضيح بيشتر در اين باره نيست.
4- برخي مي‌خواهند و تلاش مي‌کنند که در فصل پيش رو از نام «علي کريمي» و با توجه به محبوبيت اين بازيکن نزد هواداران به عنوان وسيله‌اي براي برهم ريختن تيم پرسپوليس و ايجاد حواشي غير قابل مهار استفاده کنند. در چنين فضايي که قابل پيش بيني بوده و کاملا ملموس نيز مي‌باشد ضرورت دارد که همه اعضاي خانواده بزرگ پرسپوليس هوشيارانه‌تر با مسائل برخورد کنند. در همين راستا مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مقام پاسخگويي به اظهارات علي کريمي برنيامد تا اين ماجرا هر روز ابعاد تازه‌تري پيدا نکند.
5- مديريت باشگاه پرسپوليس ضمن تاکيد به تمامي مسئولان باشگاه مبني بر خودداري از اظهار نظر درباره کريمي بار ديگر اعلام مي‌نمايد که نه تنها در گفت و گو با رسانه‌ها به هيچ سوالي درباره کريمي پاسخ نخواهد داد بلکه به منظور جلوگيري از بروز سوء تفاهمات، سوء تعبيرها و شايعات از اين پس در مواجهه با هواداران پرسپوليس در ورزشگاه‌ها و مراسم‌ها نيز پاسخگوي هيچ سوالي درباره کريمي نخواهد بود.
6- از خبرنگاران محترم نيز درخواست مي‌شود از اين پس در مواجهه با مدير عامل يا ساير مسئولان باشگاه پرسپوليس هيچ سوالي درباره علي کريمي مطرح نکنند چرا که مدير عامل باشگاه به طور جدي تصميم گرفته تحت هيچ شرايطي در اين باره به هيچ سوالي پاسخ ندهد و اگر ضرورتي ايجاب کند اين پاسخگويي از طريق سايت رسمي باشگاه پرسپوليس و با صدور اطلاعيه يا پيام انجام خواهد شد.
7- با توجه به انتشار اخبار کذبي مبني بر «افشاگري مدير عامل پرسپوليس درباره علي کريمي» يا «رويانيان ناگفته‌ها را درباره کريمي مي‌گويد» تاکيد مي‌کنيم؛ زحمات علي کريمي در فوتبال ايران و پرسپوليس قابل انکار نيست و اتفاقاتي که در دو فصل اخير رخ داده يک موضوع کاملا درون خانوادگي است. کمااينکه درباره افراد زياد ديگري نيز مسائل مثبت و منفي بسياري بين مديريت باشگاه و سرمربي با بازيکن رخ مي‌دهد. اين اتفاقي است که مختص پرسپوليس و کريمي نيست بلکه در همه باشگاه‌ها وجود دارد اما هرگز دليل بر آن نمي‌شود که اين مسائل درون خانوادگي رسانه‌اي شود و انتشار چنين شايعاتي کاملا کذب و بعضا هدفمند بوده و باشگاه هرگز به دنبال بيان مطالبي درباره علي کريمي نبوده و نيست.
8- باشگاه پرسپوليس در شرايطي که علي کريمي چند روز پيش براي پرسپوليس و دايي آرزوي موفقيت کرده و حتي از هواداران درخواست کرده بود که صرفا به حمايت از تيم محبوب خود بپردازند، از اين بازيکن باتجربه انتظار ندارد که به رغم تکذيب اظهارات منتسب به مدير عامل باشگاه پرسپوليس شاهد چنين واکنش‌هايي باشيم. واکنش‌هايي که نه تنها به نفع کريمي نخواهد بود بلکه فضايي را به وجود مي‌آورد که در نهايت پرسپوليس متضرر خواهد شد و قطعا علي کريمي که به پرسپوليس علاقه‌مند است راضي به اين مسائل و اتفاقات نخواهد بود.
باشگاه پرسپوليس ضمن احترام به علي کريمي براي اين بازيکن آرزوي موفقيت کرده و از هواداران پرسپوليس نيز مي‌خواهد با درک شرايط و هوشياري لازم ضمن حفظ علاقه‌مندي خود به علي کريمي و ديگر بازيکنان محبوب، از حالا به فکر حمايت مطلق از تيم محبوب پرسپوليس بوده و طوري عمل نمايند که تيم فوتبال پرسپوليس در نهايت آرامش و به دور از حواشي بتواند در فضاي مناسب براي جبران ناکامي‌ها و قهرماني به مصاف حريفان برود. به طور حتم هواداران پرسپوليس به خاطر دارند که در اين سال‌ها پرسپوليس تا چه اندازه در سايه اتفاقات گوناگون مظلوم واقع شده و اين تيم پرطرفدار بواسطه برخي مسائل حاشيه‌اي تا چه حد متضرر شده است.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4092