خدمات سایت


متن کامل خبر

سرمربی کره: نمی گذاریم ایران به جام جهانی برود/ خرافاتی ها به دنبال انتقام!

آرشیو
سرمربی کره جنوبی سرانجام دلیل انداختن بازی تیم ملی کشورش با ایران را به یکی از دورترین نقاط این کشور اذعان کرد. آنها می خواهند تا اینگونه شاید بتوانند از ایران انتقام بگیرند!
1392/03/22 07:12:47 ب.ظ

بلافاصله بعد از باخت کره ای ها در تهران بود که آنها در نامه ای به فیفا محل بازی تیم شان از سئول را به اولسان تغییر دادند . یعنی به شهری که حتی فرودگاه ندارد و 80 کیلومتری را از فرودگاه پوسان فاصله دارد. فیفا هم این خواست کره ای ها را پذیرفت. آنها تا قبل از سه شنبه شب هیچ دلیلی برای این کارشان نداشتند اما حالا چوی کانگ اعتراف کرده می خواهند از ایران انتقام بگیرند و او بدترین الفاظ را برای تیمی رقیب به کار برده است. اینکه از ایران بدش می آید و می خواهند در اولسان برنده بازی باشند.
چوی کانگ 54 ساله اگرچه در زمان باخت کره با 6 گل برابر ایران در امارات در کادرفنی تیم کره نبوده اما از نزدیکان به کیم جو سونگ دبیر فدراسیون کره و ستاره آن روزهای فوتبال کره است که آن شکست پایانی تلخ را بر فوتبالش رقم زد. آنها در بازی رفت در تهران هم بیش از هر چیز از پی تلافی آن شکست بودند. تیم شان چند روزی زودتر به تهران رسید و در هتل استقلال یکی از بهترین هتل های ایران اقامت داشت. تمرینات و برنامه های شان تحت نظر مدیر اجرایی این تیم پیش رفت و روز بازی هم فشار زیادی بر تیم ایران 10 نفره آوردند اما گل نکونام غافلگیرشان کرد و بازنده از ایران رفتند. حالا آنها ایران را تا مرز دریای ژاپن کشیده اند ، به اولسان شهری ساحلی با رطوبتی بالا تا شاید شرایط را بر تیم ما سخت کنند. اولسان پنجمین شهر بزرگ کره از نظر جمعیت با جمعیتی 1.1 میلیون نفری که 70 کیلومتر با بوسان فاصله دارد . ملی پوشان با پرواز اختصاصی شان ابتدا به سئول می روند و پس از سوختگیری کوتاه عازم پوسان می شوند. 70 کیلومتر در اتوبوس می نشینند و بعد به اولسان می رسند. جایی که کره ای ها خیلی امید دارند بتوانند بعد از یک هفته استراحت خانگی و دوری از پرواز بتوانند تیم ملی ایران را شکست دهند. این را سرمربی تیم شان می گوید:« رفتار بد ایرانی‌ها را در تهران به خاطر می آورم. رفتاری که آنها با ما کردند اصلا خوب نبود. آنها میزبان خوبی نبودند و حق میزبانی را به جای نیاوردند. گذشته از این که چه تیمی به جام جهانی می‌رود، دوست دارم با هر قیمتی برابر ایران به پیروزی برسیم.»
و ادامه می دهد:« با صراحت هر چه تمام تر می‌گویم که از ایران بیشتر از ازبکستان بدم می‌آید. امیدوارم که ازبکستان به جام جهانی صعود کند. می‌خواهیم شکست یک بر صفر برابر ایران را جبران کنیم و از این تیم انتقام بگیریم.»
تیم ملی اما برای رسیدن به جام جهانی باید یک مساوی بگیرد. ایران باید این بازی را اداره کند. شاید یکی از دلایل تغییر بازی از سئول برای کره ای ها این بود که ایران در 8 سال گذشته در بازی های رسمی ،نه تنها در سئول به این تیم نباخته بود که حتی دفعاتی پیروزی را هم برابر شان تجربه کرده بود و این کره ای های خرافاتی با تغییر محل بازی به شهری که ورزشگاه 44 هزار نفری اش هیچ گاه شاهد باخت میزبان نبوده ، بتوانند برنده مسابقه شوند. آنها که بازی رفت را بد بیاری آوردند چون معتقدند کروش با زیرکی پیراهن قرمزشان را از تن شان در آورده بود ، حالا در اولسان با باورهای خرافی شان به پیروزی می اندیشند درحالی که تیم ملی ایران برای آن بازی با همه نواقصی که در ترکیب دارد ، به غیرت بازیکنانش چشم دوخته. به دعای خیر 75 میلیون ایرانی که بدرقه راه فرزندان شان است.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1181

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 779

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2554

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2906

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3004

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3037

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4065