خدمات سایت


متن کامل خبر

ايران صاحب بهترين خط دفاعي / آماري خوب در آستانه ديدار با کره‌جنوبي

آرشیو
تيم ملي ايران در حالي به مصاف کره‌جنوبي مي‌رود که يک هفته مانده به پايان رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آسيا صاحب بهترين خط دفاعي است
1392/03/24 12:24:21 ب.ظ

تيم ملي فوتبال ايران در هفته پاياني رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آسيا سه‌شنبه آينده از ساعت 16:30 به وقت ايران در ديداري حساس و سرنوشت‌ساز به منظور رسيدن به جام جهاني فوتبال در اولسان کره‌‌جنوبي به مصاف اين کشور مي‌رود.
تيم ملي ايران در حالي به مصاف کره‌جنوبي مي رود که يک هفته مانده به پايان رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در منطقه آسيا صاحب بهترين خط دفاعي است و اين مي‌تواند بهترين خبر براي علاقمندان به فوتبال در کشورمان باشد تا در صورتي که دفاع بتوني تيم ملي کشورمان همچنان به روند خوب در اولسان هم ادامه دهد، بتوان از حالا به صعود به جام جهاني برزيل بيشتر از هر زمان ديگر اميدوارتر بود.
به گزارش فارس، تا هفته ماقبل پاياني اين رقابت‌ها و در بين تيم‌‌هاي دو گروه (10 کشور) تيم ملي ايران با دريافت تنها دو گل، بهترين خط دفاعي اين رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و از اين لحاظ فاصله زيادي با ساير تيم‌ها دارد تا جايي که به طور حتم در پايان رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني در منطقه آسيا هم مي‌تواند عنوان بهترين خط دفاعي را به خود اختصاص دهد.
البته تنها نکته تأسف‌آور در اين ميان اين است که هر دو گلي که ملي‌پوشان ايران دريافت کرده‌اند (مقابل لبنان و ازبکستان) به شکست تيم ملي و از دست رفتن 6 امتياز منجر شده است، چون در غير اين صورت صعود کشورمان به همراه ژاپن از حالا به جام جهاني محرز بود.
نکته ديگر اينکه قبل از پيروزي پرگل ايران مقابل لبنان، 3 برد و 2 شکست شاگردان کي‌روش با نتيجه يک بر صفر به دست آمده بود تا اين نتيجه خواستني‌ترين نتيجه براي تيم ملي ايران در اين رقابت‌ها به حساب بيايد.
*نتايج کشورمان در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در گروه اول رقابت‌ها به شرح زير است:
ازبکستان صفر - ايران يک
ايران صفر - قطر صفر
لبنان يک - ايران صفر
ايران يک - کره‌جنوبي صفر
ايران صفر - ازبکستان يک
قطر صفر - ايران يک
ايران 4 - لبنان صفر
کره‌جنوبي ؟ - ايران ؟
*بهترين خطوط دفاعي در پايان هفته نهم رقابت‌ها:
1- ايران با 2 گل خورده
2- ژاپن و ازبکستان با 5 گل خورده
3- کره‌جنوبي با 6 گل خورده
4- استراليا و عراق با 7 گل خورده
5- قطر با 8 گل خورده
6- عمان با 9 گل خورده
7- لبنان با 12 گل خورده
8- اردن با 16 گل خورده
در فاز هجومي هم تيم ملي کشورمان پس از تيم‌هاي ژاپن (16 گل زده)، کره‌جنوبي (13 گل زده) و استراليا (11 گل زده) همراه با عمان (7 گل زده) در رده چهارم قرار دارد.
تيم ملي کشورمان پس از پايان هفته نهم با 13 امتياز پس از کره‌جنوبي 14 امتيازي در رده دوم قرار دارد و ازبکستان 11 امتيازي را هم پشت سر خود مي‌بيند.
پيروزي در ديدار سه‌شنبه با هر نتيجه‌اي، کشورمان را راهي جام جهاني خواهد کرد. تساوي در ميدان اولسان نيز در صورتي که حتي با پيروزي ازبک‌ها مقابل قطر با کمتر از 4 گل اختلاف همراه باشد، باز هم شاگردان کي‌روش را رهسپار جام جهاني مي‌کند و نکته قابل توجه اينکه ايران در صورت شکست هم مي‌تواند به رفتن به جام جهاني اميدوار باشد در صورتي که قطر مانع از برد ازبکستان در خانه‌ اين تيم شود.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 794

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2566

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2916

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3017

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3178

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3051

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4079