خدمات سایت


متن کامل خبر

نجات پسر 5میلیارد تومانی از چنگال آدم ربایان

آرشیو
پلیس استان گلستان یک نوجوان 12 ساله از چنگال 14 آدم ربا نجات داد.
1392/04/15 10:44:28 ب.ظ

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان گلستان گلستان از دستگیری 14 آدم ربا و آزادی نوجوانان 12 ساله از چنگال آدم ربا ها پس از 20 روز خبر داد و در خصوص جزئیات این خبر گفت: ساعت دوازده و سی دقیقه دوشنبه بیست هفتم خرداد ماه پسر بچه 12 ساله ای در یکی از خیابان های گنبدکاووس توسط سرنشین یک دستگاه سواری پژو ربوده شد.  پس از اعلام این موضوع از طریق تماس های تلفنی به مرکز فوریت های پلیس 110 و هماهنگی با خانواده فرد ربوده شده تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری آدم رباها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.
در این مدت متهمان پس از تماس با منزل نوجوان ربوده شده خواستار مبلغ 5میلیارد تومان از پدر وی شدند و با تهدید وی به خروج از مرز خواستار عملی شدن نقشه خود بودند.
سردار میرفیضی تصریح کرد: پس از 20 روز کار اطلاعاتی و پلیسی و کشف سرنخ های لازم در نخستین ساعات صبح روز گذشته 8 نفر از اعضاء باند بزرگ آدم ربایی طی 4 عملیات در استان های سیستان بلوچستان و گلستان شناسایی و دستگیر شدند. در یکی از مهمترین این عملیات ها که با موفقیت نیز همراه بود مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی مراجع قضایی به آدرس منزلی در یکی از خیابان های گرگان اعزام و موفق به دستگیری یکی از اعضاء این باند نیز شدند. در بازرسی از منزل مورد نظر پسر بچه ربوده شده که بی حال و براثر شکنجه از دستان وی خون جاری بود، آزاد شد. پس از رهاسازی نوجوان از چنگال آدم ربایان، موضوع به خانواده وی اطلاع و در یک فضای احساسی نوجوان ربوده شده تحویل خانواده اش شد. لازم به ذکر است تعدادی از متهمان دستگیر شده نیز با وثیقه آزاد شدند.
در بازرسی از متهمان که دارای سوابق متعدد ضرب و شتم و سرقت های به عنف در پرونده کیفری خود بودند دو قبضه سلاح و فشنگ مربوطه کشف شد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 80

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 346

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 338

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 386

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 351

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 215