خدمات سایت


متن کامل خبر

يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا / استقلال - بوريرام؛ دوئل با ماتادورهاي شرقي

آرشیو
استقلال در شرايطي فردا در دور رفت مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف بوريرام مي‌رود که استخوان بندي اين تيم تايلندي را بازيکنان اسپانيايي تشکيل داده‌اند.
1392/05/29 10:10:28 ق.ظ

فردا (چهارشنبه) دور رفت مرحله يک‌چهارم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا برگزار خواهد شد و استقلال ايران در ورزشگاه آزادي به مصاف بوريرام تايلند خواهد رفت.
نماينده کشورمان در اين مسابقات نمايش خوبي ارائه کرده و در مرحله گروهي موفق شد با کسب 13 امتياز به عنوان تيم اول گروه D در جمع 16 تيم برتر آسيا قرار بگيرد.
استقلال در گروه خود با چهار پيروزي مقابل تيم‌هاي العين (در دو ديدار رفت و برگشت)، الهلال در عربستان و الريان در آزادي و کسب يک تساوي در قطر و يک شکست مقابل الهلال به مرحله بعد صعود کرد.
 شاگردان قلعه‌نويي در مرحله يک‌‌هشتم نهايي به ديدار الشباب امارات رفتند و با پيروزي چهار بر دو در خانه حريف و تساوي بدون گل در آزادي در جمع هشت تيم برتر آسيا قرار گرفتند تا در اين مرحله حريف بوريرام تايلند شوند.
*بوريرام با خوش‌شانسي جواز صعود گرفت
نماينده تايلند در مرحله گروهي تنها موفق شد يک پيروزي مقابل جيانگسو چين بدست آورد و در چهار ديدار به تساوي رسيد و در يک ديدار متحمل شکست شد.
اين تيم در نهايت با کسب هفت امتياز و تنها به دليل تفاضل گل، بالاتر از نماينده چين قرار گرفت و به مرحله يک‌هشتم نهايي صعود کرد.
بوريرام که تنها تيمي بود که با يک برد به مرحله يک‌هشتم رسيده بود در اين مرحله حريف بنيادکار ازبکستان تيم صدرنشين گروه G شد.
اين تيم در دور رفت در تايلند با نتيجه دو بر يک پيروز شد و در تاشکند به سختي موفق شد تساوي ارزشمندي را کسب کند تا در ميان تعجب اکثر کارشناسان به جمع هشت تيم برتر آسيا راه يابد.
* تايلند؛ مقصد عجيب و غريب فوتباليست‌هاي اسپانيايي
در اين تيم تايلندي هقت بازيکن اسپانيايي حضور دارند که برخي از آن‌ها بيشترين تاثير را در موفقيت اين تيم داشته‌اند.
خطرناک‌ترين بازيکن اين تيم کارملو گونزالس هافبک 30 ساله و اسپانيايي سابق اسپورتينگ خيخون است که موفق شده براي بوريرام در ليگ تايلند 16 بار دروازه حريفان را باز کند و در تمام رده‌هاي پايه تيم‌ملي اسپانيا بازي کرده است. اُسمار باربرا مدافع تنومند و قدرتمند بوريرام ديگر اسپانيايي اين تيم است که از قدرت سرزني خوبي برخوردار است و مي‌تواند در ضربات آزاد به کمک تيم خود بيايد.
خاوير پاتينيو مهاجم 25 ساله و دورگه اسپانيايي - فيليپيني بوريرام است که بعد از گونزالس، برترين گلزن اين تيم محسوب مي‌شود.
خسوس بروکال، ارنستو پومپا، برونو هررو و مانوئل ردوندو ديگر بازيکنان اسپانيايي بوريرام محسوب مي‌شوند.
حضور اين بازيکنان اروپايي در جنوب‌شرق آسيا باعث شده که رسانه‌هاي اسپانيايي از تايلند به عنوان مقصد عجيب و غريب فوتباليست‌هاي کشورشان ياد کنند.
* شاگردان امير مي‌توانند کار را در آزادي تمام کنند
اگرچه حريف استقلال در ليگ تايلند هيچ باختي را متحمل نشده و در صدر جدول قرار دارد و موفق شده با سرمايه‌گذاري‌هايي که انجام داده در ليگ قهرمانان خود را به عنوان يک پديده مطرح کند، اما در مقابل استقلالي‌ها مي‌توانند با پتانسيل و تجربه بالاي خود با يک بازي حساب‌شده و بسته نگاه داشتن دروازه‌شان کار ماتادورهاي تايلندي را در آزادي تمام کنند.
اين ديدار فردا ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.
منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1183

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 782

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2557

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2908

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3009

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3165

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3040

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4069