خدمات سایت


متن کامل خبر

اف‌سی‌سئول 2 - استقلال صفر / همه چیز به بازی برگشت کشیده شد

آرشیو
استقلال در کره جنوبی با دو گل به اف‌سی‌سئول باخت.
1392/07/03 04:11:37 ب.ظ

بازی با اف‌سی‌سئول یکی از مهم‌ترین مسابقات استقلال در یکی دو سال گذشته است. آن‌ها در صورتی که بتوانند حریف کره‌ای را در مسابقات رفت و برگشت شکست دهند، به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رسند و می‌توانند با پیروزی در فینال، ستاره سوم را هم روی پیراهن خود حک کنند. اف‌سی‌سئول تیمی است که سابقه 5 قهرمانی در کی‌لیگ (لیگ کره جنوبی) را دارد.  تیم کره‌ای در حالی برای بازی با استقلال پا به زمین خودش گذاشت که سکوهای ورزشگاه این تیم کاملا پر نشده بود. با این حال هواداران حاضر در ورزشگاه یک لحظه هم دست از تشویق تیم خود برنمی‌داشتند و صدای آن‌ها دائم به گوش می‌رسید.
با شروع مسابقه، در دقیقه 6 کیم یونگ بازیکن سئول توانست روی ارسال کرنر تیمش ضربه‌ای به توپ بزند اما توپ با فاصله‌ای چند سانتی‌متری از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. یک دقیقه بعد هاشم بیک زاده از پشت محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه سئول زد که توپ با فاصله‌ای زیاد به بیرون رفت. در دقیقه هشت محمد قاضی مهاجم استقلال از نیمه زمین با دو بازیکن اف‌سی‌سئول تنها شد و قصد داشت آن‌ها را دریبل بزند تا با دروازه بان تک به تک شود. او نفر اول را دریبل زد اما در عبور از نفر دوم ناموفق بود.
در دقیقه 15 شوت محکم جواد نکونام به سمت دروازه سئول با اینکه در دستان دروازه بان این تیم قرار گرفت اما هواداران تیم تهرانی را امیدوار کرد که تیمشان می‌تواند حتی در سئول هم دروازه حریف را باز کند. دو دقیقه بعد سئولی‌ها به سمت دروازه استقلال رفتند که سانتر آن‌ها را مهدی رحمتی دفع کرد. رحمتی در دقیقه 20 هم سانتر خطرناک سئولی‌ها را با ضربه پا دفع کرد تا تیم میزبان را از رسیدن به گل محروم کند.
استقلال که در این مسابقه سعی داشت توسط شوت‌های از راه دور به گل برسد، در دقیقه 22 هم ضربه‌ای خطرناک به سمت دروازه حریف داشت. این ضربه توسط نکونام زده شد که از کنار دروازه به بیرون رفت. 
سرانجام در دقیقه 38 اف‌سی‌سئول روی اولین حمله جدی‌اش به گل رسید. در این دقیقه، توپ روی دروازه استقلال سانتر شد که مهدی رحمتی ضربه سر اول مهاجم حریف را گرفت اما توپ برگشتی روی سر دژان دامیانوویچ نشست و او دروازه استقلال را باز کرد. یک دقیقه بعد تیم سئول دوباره در موقعیت گلزنی قرار گرفت. مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی، نتوانست از فرصت خود استفاده کند و مهدی رحمتی هم به خوبی توپ او را گرفت. توپ برگشتی دوباره به بازیکن سئول رسید که این بار آن‌ها نتوانستند از توپ برگشتی استفاده کنند و توپ را به بیرون زدند. بازی در نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا استقلالی‌ها چشم به نیمه دوم داشته باشند.
با شروع نیمه دوم فرهاد مجیدی وارد زمین شد تا استقلال در کارهای هجومی بهتر کار کند اما اف‌سی‌سئول اجازه نداد استقلالی‌ها خودشان را در زمین پیدا کنند. آن‌ها در همان دقیقه دوم نیمه دوم روی اولین حمله‌ای که به سمت دروازه استقلال داشتند، دروازه حریف را باز کردند تا با خیال راحت‌تری کار را پیگیری کنند. این گل توسط گو یو هان به ثمر رسید. بعد از این گل استقلال به سمت دروازه سئول حرکت کرد و حاصل این حمله، شوت از راه دور جواد نکونام بود که در دقیقه 51 زد شد و دروازه بان حریف آن را گرفت.
تیم کره‌ای هم در این میان باز به فکر گل زدن به استقلال بود. آن‌ها هر چند دقیقه یک حمله به سمت دروازه تیم تهرانی انجام می‌دادند و در دقیقه 57 هم یک موقعیت خطرناک ساختند که توپ روی سر مهاجم سئول ننشست. توپ برگشتی همین صحنه تبدیل به موقعیت خوبی برای استقلالی‌ها شد که اگر داور آفساید استقلالی‌ها را نمی‌گرفت، تیم قلعه‌نویی می‌توانست به گل برسد.
در دقیقه 61 هم خطای جواد نکونام روی بازیکن سئول باعث شد داور به او کارت زرد بدهد تا جواد دو اخطاره شود و بازی برگشت را از دست بدهد. استقلال در بازی رفت هم خسرو حیدری را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. استقلالی‌ها در بازی برگشت، آندرانیک تیموریان را هم در اختیار نخواهند داشت چراکه او هم دو اخطاره شده و در بازی برگشت محروم است.
استقلالی‌ها که دیگر نمی‌خواستند گل بخورند، از دقیقه 65 تا 75 چند بار به سمت دروازه اف‌سی‌سئول حمله کردند و چند موقعیت خطرناک ساختند. اما هیچ کدام از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشدند. قلعه‌نویی که نمی‌خواست تیمش در بازی برگشت بدون هافبک بماند، ساموئل که تک اخطاره است را از زمین بیرون کشید تا در مورد حضور او در بازی برگشت، مطمئن باشد. 
در دقایق 75 تا 80 هم دو موقعیت روی دروازه استقلال و دو موقعیت روی دروازه سئول ایجاد شد. اما هیچ کدام از دو تیم نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند. در دقیقه 83 هم سانتر استقلالی‌ها روی سر محمد قاضی نشست که ضربه سر او توسط دروازه بان سئول مهار شد. البته تیم سئولی موقعیت‌های استقلال را جبران کرد و در دقیقه 87 یک موقعیت خطرناک ایجاد کرد که دروازه استقلال با خوش شانسی باز نشد. سه دقیقه بعد هم استقلالی‌ها روی دروازه سئول موقعیت خطرناک ایجاد کردند که تیم کره‌ای شانس آورد دروازه‌اش باز نشد. همین توپ در برگشت به سمت دروازه استقلال تبدیل به یک موقعیت برای سئول شد که مهاجم سئول توپ را شوت زد و مهدی رحمتی آن را گرفت. پس از این کره‌ای ها یک موقعیت دیگر داشتند اما نتوانستند به گل سوم برسند و مسابقه با همین دو گل به پایان رسید تا کار به بازی برگشت کشیده شود.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 789

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2561

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4074