خدمات سایت


متن کامل خبر

جلالي: فولاد قهرمان جام حذفي مي‌شود

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قطعاً قهرمان رقابت‌هاي جام حذفي خواهيم شد.
1389/09/22 08:45:10 ق.ظ

مجيد جلالي پس از برتري 2 بر صفر برابر استيل‌آذين و صعود به مرحله نيمه‌نهايي رقابت‌هاي جام حذفي اظهار داشت: هر انسان منصفي قبول دارد که در هفته گذشته برابر استيل‌آذين در ليگ برتر هم نبايد بازنده مي‌شديم. به هرچيزي که هضمش برايم سخت باشد صبوري مي‌کنم حتي برابر ظلم‌هايي که به ما مي‌شود.

وي با بيان اينکه آماده موفقيت هستيم و آينده خوبي داريم ادامه داد: بازي هفته گذشته را بايد با پيروزي پشت‌سر مي‌گذاشتيم، اما در اين بازي شايستگي‌هاي خود را نشان داديم و از هواداران اهوازي هم که براي حمايت ما به ورزشگاه آمدند تشکر مي‌کنم.

جلالي خاطرنشان کرد: 4 نيمه با استيل‌آذين بازي کرديم و بر تمام آنها مسلط بوديم. در اين مسابقه تجمع تيم حريف در خط هافبک را کم کرديم و توانستيم به نتيجه دلخواه خود برسيم.

سرمربي فولاد خوزستان درمورد اينکه تيمش پس از بازي هفته گذشته چرا به اهواز رفت و مجدداً براي برگزاري اين مسابقه به تهران برگشت گفت: اگر در تهران مي‌مانديم فرسوده مي‌شديم، چون براي برگزاري بازي قبل هم يک روز زودتر به تهران آمده بوديم. بازيکنان فولاد اگر از شهر خود دور باشند افسرده مي‌شوند و من اردوي بيش از 5 روز براي آنها برگزار نمي‌کنم.

وي گفت: در ادامه راه بايد با برنده سپاهان و پرسپوليس بازي کنيم و شک نکنيد که فولاد خوزستان قهرمان جام حذفي خواهد شد. براي اين حرف خود دليل دارم و دليلش هم اين است که حريفان ما بايد در 3 جبهه بازي کنند؛ ليگ برتر، ليگ قهرمانان آسيا و جام حذفي مسابقاتي هستند که تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس بايد در آنها شرکت کنند، بنابراين و با توجه به اينکه آنها فشار بيشتري را متحمل خواهند شد کار براي ما راحت مي‌شود.

جلالي گفت: ما تيم خوبي هستيم و هرچند شرايط خوبي در جدول‌ رده‌بندي ليگ برتر نداريم، اما بازي‌هاي خوبي از خود به نمايش مي‌گذاريم. از حريف شناخت خوبي داشتيم و اجازه نداديم که مانند بازي هفته گذشته از ما پنالتي بگيرند.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1172

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 768

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2543

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2896

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2992

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3146

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4055