خدمات سایت


متن کامل خبر

بازبینی فیلم: دیالوگهای جنجالی شب گذشته نود/وقتی فردوسی پور عصبانی می شود!

آرشیو
اولاً دین و ایمون فقط مال شما نیست آقای محترم، شما یه تهمتایی زدید! اولاً من اسم نبردم، همیشه نمایندگان، استنباط شخصی منه، تا می‌بینن تیمی صاحب نداره اون تیم رو می‌یارن اون شهر.....
1389/09/23 04:08:26 ق.ظ

بازخوانی دیالوگهای جنجالی شب گذشته برنامه نود قطعاً جذابتیهای خاص خود را زمانی که عادل فردوسی پور وارد رینگ با نماینده اراک شد.

در این برنامه ابتدا عادل فردوسی پور در گفت و گو با مدیر تربیت بدنی استان مرکزی در انتقاد از این تصمیم گیری و با یادآوری اتفاقاتی که قبل از این برای پاس ، صبا و پیکان افتاده گفت بهتر بود به جای این شکل آماده خوری، و شهری را با یک تصمیم یک شبه صاحب خانه کردن ، همان تیم دسته اولی اراک حمایت می شد که صعود کند.

فردوسی پور در حرف هایش نمایندگانی را که می خواهند تیم های لیگ برتری را به شهرهای شان ببرند،متهم کرد که به دنبال کسب رای هستند .

این بحث در ۹۰ بعد از ساعتی دوباره با روی خط آمدن یکی از نمایندگان مجلس یعنی احمدی بیشتر جنجالی شد. این نماینده سه شرط برای مصاحبه گذاشت؛ اینکه عادل سکوت کند ، دیگر به مجلس و دولت توهین نکند و فقط مجری باشد نه قاضی.

این نماینده در زمان ۵ دقیقه ای خود برای صحبت، با انتقاد از فردوسی پور ، اتهاماتی را درباره دینداری اش بیان کرد و با اشاره به حرف هایش درباره نمایندگان و این جمله که عادل انتقال تیم به اراک را شو خوانده است، او را متهم کرد که علیه دولت خدمتگذار که بارها از سوی مقامات عالیرتبه کشور تائید شده است تهمت زده است.

و این هم قسمتی از صحبتهای شب گذشته:

فردوسی‌پور: خب، به هر حال نفت تهران یک شبه می‌شه نفت اراک و این تصمیمات کاملاً غیر فوتبالی که یک شب می‌خوابیم و صبح بخاطر یه فردی که اراکی هست، تیم رو می‌دیم اونجا! و این ضرب‌المثل نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود، تو ایران کاملاً برعکسه!

...

قمری (مدیرکل تربیت بدنی استان مرکزی): این طرح با یک سال کارشناسی دلسوزانه انجام شده؟

فردوسی‌پور: این کارشناسان خیلی دلسوز شما که یک سال هم خیلی زحمت کشیدن چرا همیاریتون که یه سال آلومینیومه، یه سال شن‌سا، هر سال یه اسم داره، رو نمی‌یارن لیگ برتر؟!؟!؟!

فردوسی‌پور: تیمی که ریشه‌اش توی یه شهر نباشه مال اون شهر نیست! اینکه آقای قمری می‌گن بازیکنای این تیم چه‌کاره‌ان که تصمیم بگیرن، اتفاقاً همینا تعیین‌کننده‌ن، همینا هستن که تیم رو از دسته 3 آوردن لیگ یک. و این صورت خوشی نداره که بصورت *شو و نمایش* و به اسم مردم، حاصل دسترنج یه تیم رو داد به جای دیگه! *استفاده‌ی ابزاری از مردم، صورت خوشی نداره* مگه غیر از اینه که این‌کار به اسم مردم، برای جلب رأی نماینده برای دوره‌ی بعد هست؟!؟!

قمری: نه اینطور نیست!

فردوسی‌پور: چرا همین‌طور هست! این حاضری‌خوریه!

(مدیرعامل نفت تهران موضع خاصی ندارد و ابلاغ وزارتخانه را وظیفه‌ی اجرایی می‌داند)

فردوسی‌پور: این ابلاغ نعوذبالله وحی منزل نیستش که!!!

فردوسی‌پور: به هرحال در این شب‌ها هر کسی هم که از ما رنجیده، از «حسین رضا زاده» بگیر تا «محمد مایلی‌کهن» (می‌خندد) لیستشونم خیلی طولانی‌ه، برامون دعا کنن!

فردوسی‌پور: تنها باشگاهی در دنیا که یه ماه بازیکن رو اخراج می‌کنه و بعد برش می‌گردونه و بازوبند کاپیتانی بهش می‌ده، فقط پرسپولیس می‌تونه باشه!

فردوسی‌پور: آقای افشاریان، یاسوج بودین دیگه؟! شمام یه تیم ببرید توی یاسوج! مثلاً راه‌آهن یاسوج، رااحت!

فردوسی‌پور: چرا وقت‌اضافه رو اینقد کم گرفتین آقای افشاریان؟!

افشاریان: من؟! من کم وقت می‌گیرم؟! تو تهران هفت دقیقه می‌گیرم می‌گید چرا زیاد می‌گیرید، اینجا سه دقیقه می‌گیرم، می‌گید چرا کم می‌گیرید!!!

احمدی بیغش(نماینده): من برای صحبت کردن دو تا شرط دارم: اول اینکه شما به نمایندگان محترم مجلس توهین نکنید، دوم به دولت خدمتگذار محبوب توهین نکنید، خواهش سومی هم داریم شما خودتون رو تنها منتسب به ورزش ندونید... تا اونجایی که ما می‌دونیم شما مجری هستید!

آقای فردوسی پور! شما الآن به حضرت علی اقتدا کردید که اقدام دولت رو شو می‌دونید؟!

فردوسی‌پور: اولاً دین و ایمون فقط مال شما نیست آقای محترم، شما یه تهمتایی زدید! اولاً من اسم نبردم، همیشه نمایندگان، استنباط شخصی منه، تا می‌بینن تیمی صاحب نداره اون تیم رو می‌یارن اون شهر! ... چیزی که بدیهیه اینه که به این قضیه ورزشی نگاه نمی‌شه! تمرکززدایی خوبه، راهش نیست این! فیفا گفته نمایندگان سیاسی، دولت، نباید توی ورزش دخالت کنن!... دولت سرمایه‌گذاری کنه اراک، یه تیم رو بیاره بالا! خیلی خوبه!

فریادشیران: الان نفت سقوط کنه، باز می‌ره اراک؟!

فردوسی‌پور: خیلی راحته! شما چقد ساده‌اید آقای فریادشیران! این تیم عوض می‌شه، فلان می‌شه! اگه قرار بود ما از این اتفاقات درس بگیریم که امشب این دیالوگا بینمون رد و بدل نمی شد!

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063