خدمات سایت


متن کامل خبر

دايي تهديد به کناره‌گيري از پرسپوليس کرد

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اگر توهين کنندگان به دستيارانم پيدا و پيگيري نشود از پرسپوليس مي‌روم.
1392/09/15 07:15:05 ب.ظ

علي دايي پس از پيروزي دو بر يک مقابل ذوب آهن در نشست خبري گفت: فکر مي‌کنم هر دو تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشتند و هردو برد مي‌خواستند و هيچ تيمي دفاع نکرد. ذوب آهن خيلي خوب کار کرد و متاسفم که در اين شرايط ذوب آهن قرار دارد و مي‌دانم اين تيم مي‌تواند بالا بيايدنيمه دوم بد بازي را شروع کرديم و گل بچگانه خورديم و در ادامه گل زديم وسه امتياز حساس را گرفتيم و دوباره در کورس قرار گرفتيم و دست بازيکنانم درد نکند خيلي تلاش کردند و از هواداران هم تشکر مي‌کنم که در اين هواي سرد به ورزشگاه آمده‌اند ولي در ابتداي مسابقه برخي تماشاگر نماها عليه دستيارانم توهين کردند و اگر اين مسئله را پيگيري نشود و نتوانم با آن برخورد کنم در تيم نمي‌مانم.
به گزارش فارس، وي ادامه داد: متاسفم براي اين تماشاگر نماها اگر اين مسئله حل نشود و مشخص نشود چه کساني به دستيارانم توهين کردند و در پرسپوليس نمي‌مانم.
متاسفم براي کساني که اسم خودشان را خبرنگار گذاشته‌اند و چرا تلفن نمي ‌زنيد که بببيند چه شده و بعد مي‌نويسيد که به ماشين دايي حمله شده است. ددو نفر در يک پژو سفيد بودند که با يک پرايد درگير شدند و مقصر هم آنهايي بودن که مست بودند در پژو سفيد بودند اسم خودتان را هم خبرنگار اسلامي گذاشته‌ايد اما کارهايتان خلاف اسلام است و مجبور هستم که به عالم و آدم جواب پس بدهم و نيروي انتظامي بايد با برهم زدگان نظم عمومي برخورد کنم. کاري هم از دستم برنمي‌آيد و براي خودتان در خبرگزاري ها و شبکه‌هاي اجتماعي مطالب را مي‌نوسييد که نمي‌دانم چه کنم مي‌خواهيد که ياد بدهيد به ماشين دايي حمله کنند. مگر کشور قانون ندارد قانون دارد وخيلي راحت اين مسايل قابل پيگيري شود.
وي در مورد صحبت‌ هاي مديرعامل ذوب آهن گفت: آذري از دوستان صميمي من است و برايش احترام خاصي قائل هستم و خودتان بايد قضاوت کنيد که حق با چه کسي بوده است و بازي با تراکتورسازي 5 دقيقه وقت اضافه گرفتند اما اين بازي که خيلي وقت اضافه نداشت شش دقيقه وقت گرفته شد و اگر اين بازي 6 دقيقه وقت تلف شده بازي با تراکتروسازي بايد 15 دقيقه وقت گرفته مي شد.
وي ادامه داد: در منطقه فني خودم ايستادم و داور چهارم مي‌گويد طبق قانون با تو برخورد مي‌کنم من يکبار حق گفته‌ام و اين همه هجمه درست شد و مردم همه مسايل را خيلي شفاف و روشن متوجه مسايل مي‌شوند.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4092