خدمات سایت


متن کامل خبر

تراکتورسازي قهرمان جام حذفي شد

آرشیو
تيم تراکتورسازي تبريز براي نخستين بار در تاريخ اين باشگاه قهرمان جام حذفي فوتبال شد.
1392/11/25 06:47:10 ب.ظ

ديدار فينال جام حذفي از ساعت 16:10 امروز (جمعه) 25 بهمن ماه با قضاوت يدالله جهانبازي در ورزشگاه امام علي(ع) کرمان آغاز شد و با برتري يک برصفر شاگردان توني اوليويرا، تراکتورسازي براي نخستين بار قهرمان اين مسابقات شد. سعيد دقيقي در دقيقه 51 تک گل بازي را به ثمر رساند.


به نقل از تسنيم، در لحظات ابتدايي مس فشار روي دروازه تراکتورسازي را آغاز کرد که حاصل آن کارت زرد براي مهدي کياني، يک ضربه ايستگاهي و شوت ادينيو بود که از بالاي دروازه تراکتورسازي بيرون رفت. دقيقه 15 ضربه سر ادينيو با اختلاف از کنار دروازه حامد لک عبور کرد. لحظاتي بعد خطاي شيث رضايي روي کريم انصاري‌فرد، ضربه ايستگاهي علي کريمي که به اوت رفت را به همراه داشت.


دقيقه 23 هيجان انگيزترين اتفاق بازي رخ داد و شوت زاويه‌دار ادينيو با برخورد به نوک انگشتان حامد لک و تير دروازه به زمين بازگشت. در ادامه بازي افت محسوسي داشت و تا لحظات پاياني نيمه نخست موقعيت جدي روي دروازه 2 تيم ايجاد نشد. تنها در دقايق پاياني شوت حسين‌خاني دروازه تراکتورسازي را تهديد کرد اما در نهايت اين نيمه بدون گل پايان يافت.


نيمه دوم با شوک تراکتورسازي آغاز شد. دقيقه 51 حرکت انصاري فرد درون محوطه جريمه و جا ماندن 2 مدافع مس، فرصت را براي سعيد دقيقي فراهم کرد تا گل برتري تيمش را وارد دروازه مس کند. بعد از اين ديدار حملات پردامنه اما کم دقت مس آغاز شد.


دقيقه 68 شوت حسين خاني با اختلافي اندک از بالاي دروازه تراکتورسازي به بيرون رفت. لحظاتي بعد پيمپائو بازيکن برزيلي بجاي جواد کاظميان وارد زمين شد و سپس سعيد دقيقي کارت زرد گرفت. در تيم مس هم اسماعيل بيگي بجاي ابراهيمي راهي زمين شد.


بازي در حالي به دقيقه 80 رسيد که ضربه سر ادينيو و شوت حسن زاده هم نتوانست دروازه تراکتورسازي را باز کند. در فاصله 5 دقيقه مانده به پايان بازي سعيد دقيقي جاي خود را به فرشاد احمدزاده داد. دقيقي با گلزني مقابل فولاد خوزستان در ديدار نيمه نهايي و بازي فينال برابر مس نقش بزرگي در قهرماني تيمش داشت.


انصاري‌فرد دقيقه 86 قدر اشتباه شيث رضايي را ندانست و توپ را از مقابل دروازه مس به بيرون زد. ضد حمله ترفند شاگردان اولويرا براي کاهش فشار حملات مس بود. در دقايق پاياني فرشيد طالبي جانشين علي کريمي شد. 


در نهايت اين ديدار با برتري يک بر صفر شاگردان توني اوليويرا خاتمه يافت تا تراکتورسازي، اوليويرا و علي کريمي نخستين قهرماني حذفي در فوتبال ايران را جشن بگيرند.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4092