خدمات سایت


متن کامل خبر

"فیل اسپنسر" رئیس ایکس باکس مایکروسافت شد/ادغام ایکس باکس ها با هم تصمیم مهم نادلا در بخش گیم

آرشیو
مدیر "مایکروسافت استودیو" در حالی رئیس این بخش می شود که سکان ایکس باکس لایو، ایکس باکس موزیک و ایکس باکس ویدئو را نیز در دستان خود خواهد داشت.
1393/01/16 05:44:13 ب.ظ

اسپنسر با ایکس باکس وایر گفت: ادغام و نزدیک شدن این بخش ها به هم فرصت بسیار خوبی برای ابداع و نوآوری بیشتر را رقم خواهد زد و صنعت گیم و مایکروسافت متحول خواهد شد.

ساتیا نادلا مدیر اجرایی مایکروسافت از طریق ایمیل کارکنان خود را از تغییرات جدید مطلع ساخت و حالا فیل اسپنسر از لحاظ چارت سازمانی به تری مایرسون قائم مقام مدیر اجرایی در گروه عملیات سیستمها که ویندوز، ویندوز فون و ایکس باکس را دربر می گیرد، گزارش می دهد.

نادلا در ایمیل خود متذکر شده که اسپنسر با یوسف مهدی، رئیس بازاریابی و اداره استراتژی ایکس باکس، جورج پکهام، رئیس روابط مایکروسافت با کمپانی های شریک ایکس باکس(third parties) و مایک آنگویلو قائم مقام بخش توسعه سخت افزار ایکس باکس کار خواهد کرد.

نادلا در ایمیل خود تاکید کرده که ترکیب بخش نرم افزار و دارایی های محتوایی تیم ایکس باکس زیر نظر رهبری واحد، باعث رشد و تحول بیشتر بخش ایکس باکس می شود و سایر بخشها از جمله تبلت، پیس ی و تلفن را تحت تاثیر خود قرار می دهد و با ایجاد ارتباط وسیعتر با مشتری و توسعه محیط کلود در ایکس باکس سال پیش رو را سالی بزرگ برای طرفداران ایکس باکس می سازد.

فیل اسپنسر 25 سال است که برای مایکروسافت کار می کند  قبل از ورود به بخش رهبری مایکروسافت استودیودر سال 2008 ، در بخش Encarta  و Microsoft Money کار می کرد و بخش مایکروسافت گیم استودیو را راهبری کرده و گیم هایی مانند Halo، Gears of wars، Fable وForza را به صنعت گیم عرضه کرده است.

از ماه جولای سال گذشته که دن ماتریک از سمت پرزیدنت ایکس باکس کنار رفت (و مدیر اجرایی Zynga شد) این بخش رئیس نداشت. بلافاصله ایکس باکس با جولی لارسون گرین رئیس سخت افزار و گروههای استودیویی ، تغییرات سازمانی پیدا کرد و مایرسون رهبری سیستم عامل ایکس باکس را داشت تا اینکه لارسون پست جدید در ماه فوریه در مایکروسافت گرفت. مارک ویتن مدیر بخش اداره محصولات ایکس باکس نیز اوایل این ماه به کمپانی تجهیزات صوتی Sonos رفته و مایکروسافت را رها کرد.

نادلا اعلام کرده استفان الوپ قائم مقام گروه ابزارهای مایکروسافت می شود (معامله نهایی 7.17 میلیارد دلار خرید نوکیا تا آخر آوریل به اتمام می رسد) و الوپ با اسپنسر و مایرسون در پلتفورم ایکس باکس کار خواهند کرد.


منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

عرضه بازی GTA 6 احتمالاً تا سال 2026 به‌ تعویق می‌افتد image عرضه بازی GTA 6 احتمالاً تا سال 2026 به‌ تعویق می‌افتد 1403/01/05

هدف اصلی راکستار گیمز همچنان عرضه این بازی در سال 2025 است، اما مسائلی در توسعه بازی احتمالاً مانع این امر شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

سرقت خودرو در جی تی ای ۶ بسیار سخت‌تر و واقع‌گرایانه‌تر می‌شود image سرقت خودرو در جی تی ای ۶ بسیار سخت‌تر و واقع‌گرایانه‌تر می‌شود 1402/12/02

احتمالاً شاهد ویژگی‌های واقع‌گرایانه، تجربه‌ی بازی بسکتبال و سرقت سخت‌تر خودروها در GTA 6 خواهیم بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 70

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 83

این کنسول بازی به اندازه کف دست است! image این کنسول بازی به اندازه کف دست است! 1402/11/29

مدل بسیار کوچک کنسول بازی Game Boy، ظرفیت‌های رزبری پای را برای انجام پروژه‌های خلاقانه نشان می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 127

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 173

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 95