خدمات سایت


متن کامل خبر

چرا تلویزیون های منحنی ؟

آرشیو
در چند وقت گذشته بیلبورد های تبلیغاتی شهر ها پر شده است از تبلیغ های تلویزیون های curved و یا منحنی، اما آیا واقعا کیفیت صفحه نمایش منحنی با تخت تفاوت دارد؟
1393/06/09 06:36:50 ب.ظ

 زمانی که بحث عمق تصویر به میان می آید منحنی بودن تاثیر گذار است چرا که شما در صورتی که در فاصله ی کانونی این تلویزیون ها بنشینید تفاوت را احساس می کنید، صفحه نمایش ها در ساختمان های بورس مدت ها از این فناوری بهره می بردند و همینطور شیشه ی جلوی کابین هواپیما ها برای دید بهتر خلبان از این فناوری استفاده می کنند، در واقع در تلویزیون های منحی عمق تصویر و از دست ندادن تک تک جزئیات ایت که حرف اول را می زند.
کدام تلویزون منحنی بهتر است؟
در میان برند های تولید کننده تلویزون های منحنی سامسونگ از جمله اولین ها بود که تلویزیون curved با کیفیت تصویر UHD طراحی کرده، و همینطور بیشتر از سایر رقبا به تبلیغ محصو جدید خود هم پرداخته است.
از دلایل این امر می توان به این موضوع اشاره کرده که کره ای ها توانسته اند تا فرمول بهتری را برای ساخت تلویزیون های منحنی به دست آورند. شعاع انحنای 4200 میلی متری همان نکته ای است که محصول سامسونگ را متمایز می کند و کیفیتی متفاوت از سایر رقبا را در اختیار کاربران می گذارد.
اما این موضوع تنها نکته ی برتری تلویزیون های منحنی سامسونگ نیست، تکنیک UHD Upscaling از دیگر موضوعاتی است که سامسونگ در تولید تلویزیون های curved خود به آن توجه کرده است، این تکنیک به کاربران امکان تبدیل فیلم های HD به UHD را می دهد، ایم موضوع با توجه به پشتیبانی تلویزیون های  منحنی سامسونگ از تصاویر  UHD می توتاند حائز اهمیت باشد.
عدم وجود استانداردی مشخص برای تصایر UHD باعث شده شرکت های بزرگ تولید کننده ی فیلم هر یک از تکنیک های مورد نظر خود برای این موضوع استفاده می کنند، سال آینده قرار است تا استاندارد لازم برای اینکار تدوین شود تا بدین وسیله همه فیلمسازان خطی مشی مشخصی را دنبال نمایند.
موضوعی که در خصوص تلویزیون های UHD سامسونگ به خوبی قابل لمس است نداشتن ورودی هیا متعدد می باشد، در واقع این دست تلویزیون ها تنها یک ورودی HDMI و سیم برق دارند و به جای آن هابی شامل ورودی های متعدد در اختیار کاربر قرار می گیرد، از دلایل این امر می توان به آینده نگری سامسونگ اشاره کرد چرا که با تدوین استاندارد مشخص برای UHD منجر به تغییراتی سخت افزاری به خصوص در رابطه با پورت HDMI خواهد شد این موضوع بدین معنی است که شرکت های سازنده تلویزیون های UHD مجبور خواهند شد تا دستگاه های قبلی خود را جمع آوری نموده و تغییرات لازم را در آن ها اعمال نمایند. سامسونگ با در نظر گرفتن این موضوع بخشی جدید را با عنوان one connect در نظر گرفته است، که با ارتقا آن این مشکل برطرف خواهد شد.
فرصتی مناسب برای آشنایی بیشتر با دنیای تلویزون ها
اگر می خواهید با انوع تلویزیون ها بیشتر آشنا شوید، فرق بین تلویزیون های smart و معمولی را بدانید و یا با انوع سینما های خانگی را بهتر بشناسیدو از نزدیک با تفاوت تلویزیون های منحی را لمس کنید به مرکز خرید گلستان واقع در شهرک غرب بروید، حیات شرقی این پاساژ محل برگزاری نمکایشگاهی از تلویزیون های متنوع است البته نه برای فروش بلکه برای آشنایی بیشتر کاربران با محصولات مختلف شرکت سامسونگ، کارشناسان بدون محدودیت زمانی وقت خود را در اختیار مراجعه کنندگان می گذارند تا آنها را با محصولات مختلف آشنا کنند، برگزاری مسابقه و اهدای جایزه به شرکت کنندگان در نمایشگاه از جمله ویژگی های این نمایشگاه است.
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 70

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! image سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! 1402/11/24

یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی‌تبار ناسا به همکارانش در ایستگاه فضایی بین‌المللی قورمه سبزی تعارف کرد و ظاهرا آن‌ها هم طرفدار این غذا شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57