خدمات سایت


متن کامل خبر

هفته هفتم لیگ برتر / تثبیت صدر نشینی استقلال ، شکست فولاد و پرسپولیس / جدول رده بندی

آرشیو
پیروزی استقلال و تراکتورسازی ونحستین برد پیکان در فصل جدید و شکستن رکورد نباختن پرسپولیس در آزادی.
1393/06/14 02:25:42 ب.ظ

استقلالی ها که بعد از 43 سال به شهر مسجدسلیمان سفر کرده بودند، موفق شدند با حساب 2بر صفر از سد حریف خود بگذرند. 
در نیمه اول این بازی، آبی پوشان بهتر از حریف خود عمل کردند و بازی را به صورت منطقی پیش بردند اما نفتی ها که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند، کاملا شتاب زده و سراسیمه بازی می کردند. استقلال در دقیقه 42 و روی یک ضدحمله سریع، به گل رسید. آرش برهانی در کنج محوطه جریمه، توپی برای محمد قاضی مهیا کرد تا قاضی از راه رسیده و با یک شوت سرکش، دروازه میزبان را باز کند. خشونت بازیکنان نفت در نیمه اول، کاملا مشهود بود. 
در نیمه دوم، استقلالی ها که با بحران کمبود مدافع میانی مواجه بودند، به دفاع فشرده رو آوردند تا نفت مسجدسلیمان با کمک هوادارانش، حملات سنگینی به سمت دروازه استقلال داشته باشد. آنها حتی در دقیقه 57 دروازه استقلال را باز کردند اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و از سوی داور بازی مردود اعلام شد. نفت به عملکرد درخشان خود در فاز حمله ادامه داد و تعویض های امیر قلعه نویی نیز کاملا تدافعی بود زیرا استقلال نیاز به ضدحمله داشت. با این حال نفت در دقیقه 79 صاحب پنالتی شد که این پنالتی، بازی را به اوج هیجان رساند ولی ضربه بسیار بد میلاد زنیدپور توسط محسن فروزان گلر استقلال مهار شد. تلاش نفت مسجدسلیمان در دقایق پایانی بازی نیز بی نتیجه ماند اما در سمت دیگر، استقلال به گل دوم رسید. در دقیقه 90 بازی، آرش برهانی در یک ضدحمله دیگر، با پاس عرضی، سجاد شهباز زاده را صاحب توپ کرد تا این بازیکن، گل دوم استقلال را به ثمر برساند. با این نتیجه استقلال به ششمین برد خود در 7 بازی گذشته از لیگ چهاردهم دست یافت.

نکته جالب این بازی، استقبال بی نظیر تماشاگران در ورزشگاه شهید بهنام محمودی بود. حتی ساکنان منازل اطراف استادیوم نیز از پشت بام ها، نظاره گر بازی بودند. 
اما در دیگر بازی این هفته، سپاهان در خانه به مصاف ملوان رفت. این دو تیم مدتی است که در بحران نتیجه گیری به سر می برند. تلاش سپاهان و ملوان در نیمه اول نتیجه ای بهتر از تساوی یک - یک نداشت. لوسیانو پریرا در دقیقه 5 برای سپاهان گلزنی کرد و جلال رافخایی گل تساوی را در دقیقه 30 بازی از خط دروازه سپاهان عبور داد. در نیمه دوم نیز با اینکه سپاهانی ها بهتر بودند اما نتیجه نیمه اول تغییر نکرد تا دو تیم به تساوی رضایت بدهند. 

در دیگر دیدارهای روز پنجشنبه :

گسترش فولاد تبریز 1 نفت تهران 1

استقلال خوزستان 1 پدیده مشهد 1

سايپا 1 - ذوب‌آهن صفر؛ حلقه محاصره تنگ‌تر شد
سایپا در ادامه نتایج خوب خود 10 امتیازی شد و موقتا به رده ششم جدول صعود کرد
داور: بیژن حیدری، علیرضا ایلدروم، حسین رحیمی

گل: شاه علیدوست(29) سایپا
اخطار: شاه علیدوست، مشکل پور، حاتمی(سایپا)
اخراج: سانتوس(45 ذوب‌آهن)


سایپا: حامد فلاح زاده، بابک حاتمی، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، سجاد مشکل پور(46 ابراهیم صادقی)، حامدشیری، روزبه شاه علیدوست(50 مسعود ابراهیم‌زاده)، پویا نزهتی، حکمی نصاری(77 سیدمهدی سیدصالحی)، میلاد میداوودی، علی زینالی
سرمربی: مجید جلالی


ذوب‌آهن: محمدباقر صادقی، اکبر ایمانی، علی همام، قاسم حدادی فر، مهرداد قنبری، کارلوس سانتوس، قاسم دهنوی(46 ساعد محبی)، هادی محمدی، مهدی رجب زاده، اسماعیل فرهادی(63 محمدرضا عباسی)، مرتضی تبریزی(65 مسعود حسن زاده)
سرمربی: یحیی گل‌محمدی


شرح گل:
1 ـ صفر (سایپا): ارسال از جناح راست و ضربه سر شاه علیدوست تک گل بازی را برای تیم سایپا به ارمغان آورد.

تیم فوتبال پیکان در نخستین برد این فصل خود موفق شد قهرمان فصل گذشته رقابتهای لیگ برتر را یک بر صفر شکست دهد.

راه آهن و صبا نیز به تساوی پرگل دو بر دو رضایت دادند .

تراکتورسازی و خطیبی در آزادی به پرسپولیس درس فوتبال دادند/ تشویق یکصدای علی کریمی
تراکتورسازی در یک بازی غافلگیرکننده توانست پرسپولیس را با 3 گل در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

 علی دایی داشت خودش را آماده می کرد تا کنفرانس مطبوعاتی از یک بازی کاملا یکطرفه بگوید که تیم او برنده اش بوده اما خودش با تغییراتش پاس گل زیبایی به رسول خطیبی و تیمش داد تا مشکلات پرسپولیس را بیش از قبل کنند. پرسپولیس که در نیمه اول با ضربه سر بنگر به گل رسیده بود و در همان نیمه مقعیت های خوبی را با محمد نوری و عباسزاده بدست آورده بود و بارها از خط دفاعی تبریزی ها به رهبری احمد ال نعمه دومین یار گرانقیمت رسمی لیگ برتر گذشته بود  ، نتوانست به رغم بازی خوب این تیم با رهبری نوری و عالیشاه تعداد گل هایش را افزایش دهد. خطیبی جوان خیلی زود مشکل تیمش را پیدا کرد و با تعویض آل نعمه روند بازی را در خط دفاعی اش متعادل کرد. در سوی مقابل اما تعویض های دایی نتیجه عکس داد. بیرون رفتن نوری که دلخوری کاپیتان را به همراه داشت همراه شد با گل اول تراکتورسازی . گلی که روی یک ضربه معمولی با دفع ناقص بنگر در خط دفاع و تلاش بی وقفه مکانی همراه شد که هر طور بود توپ را وارد دروازه خودی کردند. بعد از این تراکتوری ها می توانستند صاحب یک پنالتی باشند اما داور از کنار این صحنه گذشت . پرسپولیس بعد از این احساسی حمله می کرد و تراکتوری ها که پیش آمده بودند ، عالی از موقعیت ها استفاده می کردند.آنها در 5 دقیقه پایانی ابتدا با شوت بی نقص ادینهو و دقایقی بعد با فرار عالی نریمان جهان و ضربه تماشایی چیپ این بازیکن به گل سومش هم رسید تا دایی کنار زمین خشکش بزند و با خود فکر کند تیمی که شروع خوبی داشته چطور این قدر زیبا و با نمایشی فنی اسیر جوانان تراکتورسازی شده است. به این فکر کند که چرا طرفداران تیمش یکصدا علی کریمی را صدا می زنند!

تراکتوریها بعد از بازی دور افتخار می زدند و پرسپولیسی ها با عصبانیت علی کریمی را صدا می زدند. آمبولانس ها مدام سمت جایگاه پرسپولیسی ها می آمدند تا تماشاگرانی را با خود ببرند که از حال رفته بودند.



به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2561

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4075