خدمات سایت


متن کامل خبر

با بودجه خود چه سیستمی می‌توانید انتخاب کنید؟

آرشیو
امروزه تبلت ها و لپ‌تاپ‌های قدرتمندی در بازار وجود دارد؛ اما با وجود آن‌ها PC‌ها هنوز به حیات خود ادامه می‌دهند و اتفاقا برای برخی ‌کاربران بسیار بیشتر از لپ‌تاپ کاربرد دارند. حال اگر شما هم به دنبال جمع کردن یک PC هستید، این وب‌سایت تعاملی به شما می‌گوید که با بودجه خود چه سخت‌افزارهایی ‌می‌توانید برگزینید.
1393/08/06 03:34:32 ب.ظ

امروزه تبلت ها و لپ‌تاپ‌های قدرتمندی در بازار وجود دارد؛ اما با وجود آن‌ها PC‌ها هنوز به حیات خود ادامه می‌دهند و اتفاقا برای برخی ‌کاربران بسیار بیشتر از لپ‌تاپ کاربرد دارند. حال اگر شما هم به دنبال جمع کردن یک PC هستید، این وب‌سایت تعاملی به شما می‌گوید که با بودجه خود چه سخت‌افزارهایی ‌می‌توانید برگزینید.
 شاید هر کسی‌ برای کار خاصی بخواهد ‌قطعات یک PC را بخرد و آن را دست و پا کند. برخی برای بازی، برخی برای انجام کارهای گرافیکی سنگین و برخی هم برای کارهای روزمره. در این میان هر کس بنا به هدف خود بودجه‌ای ‌برای این PC در نظر می‌گیرد.


اما نکته اساسی اینجاست که بهترین سخت‌افزارهایی که شما می‌توانید با بودجه خود برگزینید، کدام است؟ در این حال، وجود یک راهنمای خوب می‌تواند بسیار کارگشا باشد. حتی این راهنما می‌تواند وب‌سایتی مانند ChooseMyPC باشد که با توجه به بودجه شما بهترین سخت‌افزارهای ممکن را به شما پیشنهاد می‌دهد.

در واقع ChooseMyPC –- یک نرم‌افزار تحت وب است که به سادگی از بودجه شما (البته به دلار) و همچنین اینکهآیا قصد Overclockکردن سیستم خود را دارید یا خیر، به همراه کشور محل سکونت شما (که البته شامل چهارکشور بیشتر نیست)‌ پرسیده و بر پایه ‌آن، قطعات پیشنهادی را ارائه می‌کند.

پس از مراجعه به این وب‌سایت، به پایین بروید ‌یا ‌روی لینک Go To Build Generatore کلیک ‌و پس از آن بودجه خود را براساس کشور ایالات‌متحده تعیین کنید؛ برای نمونه، اگر قصد خرید یک سیستم با بودجه دومیلیون تومان را دارید، عدد ۷۰۰ یا ۸۰۰ دلار را برگزینید.

البته این ابزار هدف شما از خرید PC را نمی‌پرسد، بلکه بهترین سخت‌افزارهای ممکن را در دامنه قیمتی تعیین‌شده به شکل عمومی به شما ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید تعیین کنید ‌آیا قصد خرید ویندوز یا Optical Drive را نیز دارید یا خیر.
پس از اینکه بودجه و گزینه‌های خود را تعیین کردید، ‌روی دکمه Generate Build کلیک کنید تا ابزار سخت‌افزارهای پیشنهادی خود را نمایش دهد.
همان‌گونه که در فهرست ‌می‌‌بینید، برخی از آیتم‌های پیشنهادی قابلیت ویرایش دارند که با یک آیکون مداد در جلو‌ آن‌ها مشخص شده است. با کلیک ‌روی این آیکون، شما می‌توانید آن مورد را در صورت نیاز ویرایش کنید.
همان ‌گونه که ‌می‌‌بینید، این ابزار با کمی بررسی و تحقیق خود شما می‌تواند راهنمای خوبی برای خرید قطعات یک PC باشد. هر چند بهای این قطعات همگی بنا بر ارقام کشور تعیین ‌شده است، ‌حدودی می‌توان یک برابر‌سازی نمود و دست‌کم این است که می‌توان با به دست آوردن نام و مدل سخت‌افزارهای پیشنهادی، به بررسی بیشتر سخت‌افزارهای مشابه و بهای آن‌ها در بازار داخل پرداخت. نکته اینکه محدودیت انتخاب این کشور‌ها به این دلیل است که این ابزار سخت‌افزار‌ها و بهای آن‌ها را از وب‌سایت آمازون به دست می‌آورد؛ اما تنها کافی است ‌بدانید با بودجه خود چه سیستمی و با چه مشخصات حدودی می‌توانید برگزینید.
منبع : تابناک
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 76

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30