خدمات سایت


  • مسیر جاری:

متن کامل خبر

بازگشایی قطعه ۴ آزاد راه تهران - شمال از 25 اسفند

آرشیو
معاون وزیر راه و شهرسازی از بازگشایی قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال از تاریخ ۲۵ اسفند خبر داد.
1393/12/17 04:56:08 ب.ظ

معاون وزیر راه و شهرسازی از بازگشایی قطعه چهارم آزاد راه تهران –شمال از تاریخ ۲۵ اسفند خبر داد.

علی نورزاد در حاشیه بازدید از آزاد راه تهران- شمال و پروژه های راهسازی شهرستان چالوس گفت: یکی از مشکلاتی که در آزاد راه تهران -شمال داشتیم بحث زمین شناسی بود که در تمام پروژه های دنیا انجام میشود که در ایران نیز لحاظ می شود.

نورزاد افزود: در مسیر قطعه چهار آزاد راه تهران -شمال از مرزن آباد تا چالوس 79 نقطه شناسایی شد که با ناپایداری زمین مواجه هستیم و 350 دستگاه ماشین آلات حوزه راهسازی در این مسیر در حال ایمن سازی و بازسازی هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به بازدید چند ماه قبل که از این مسیر داشتم کمتر از دوماه فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته و همانطور که پیش از این هم قول داده شد 25 اسفند این مسیر آماده تردد هموطنان خواهد بود .

نورزاد تاکید کرد: در منطقه یک آزاد راه تهران -شمال نیز با بنیاد مستضعفان و پیمانکاران چینی صحبت شده است و تجهیز کارگاه انجام و از 25 اسفند عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال به دلیل رانش های متعدد بنا به دستور رییس بنیاد مستضعفان به عنوان پیمانکار این قطعه و معاون وزیر راه و شهرسازی از پنجم دی امسال بسته و قرار شد طبق برنامه پس از رفع نقاط حادثه خیز آن دوباره بازگشایی شود.

 

منبع : ایسنا
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha