خدمات سایت


متن کامل خبر

کاری که گلکسی اس ۶ قادر به انجام آنهاست اما آیفون ۶ از انجام آنها عاجز است!

آرشیو
اپل پس از عرضه آیفون ۶ توانست به سودی در دوره سه ماهه دست پیدا کند که تقریبا هیچ شرکت دیگری قادر به دستیابی به آن نبود.
1394/01/16 03:44:46 ب.ظ

۱۰ کاری که گلکسی اس ۶ قادر به انجامآنهاست اما آیفون ۶ از انجام آنهاعاجز است!
اپل پس از عرضه آیفون ۶ توانست به سودیدر دوره سه ماهه دست پیدا کند که تقریبا هیچ شرکت دیگری قادر به دستیابی به آننبود. هنوز هم آمار و ارقام حاصل از فروش آیفون ۶ بسیار امیدوارکنندهپیش بینی می‌شوند، اما این گوشی یک رقیب جدی در ماه آینده خواهد داشت و آن هم چیزینیست جز گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج.

هر سه مدل گزینه‌های فوق‌العاده‌ایبرای خرید محسوب می‌شوند اما با این حال پرچمداران جدید سامسونگ دارای ویژگی‌هاییهستند که صاحبان آیفون ۶ را به حسادت وا می‌دارند! با ما همراه باشیدتا با هم ۱۰ مورد از تاثیرگذارترین ویژگی‌های گلکسی اس ۶سامسونگ که آیفون ۶ اپل از آنها بی بهره است را با هم مرور کنیم.
۱) شارژ سریع
اگرچه آیفون ۶ در زمینه شارژسرعت بسیار خوبی دارد (خصوصاً زمانی که از ترفند مخصوصش استفاده کنید)، اما باز همنمی‌توان گفت حتی به سرعت شارژ شدن گلکسی اس ۶ نزدیک است. گوشیجدید سامسونگ فقط با ۱۰ دقیقه شارژ قادر است چندین ساعت زمان آماده به کار به شماارائه دهد.

 
۲) شارژ بی‌سیم
اگرچه تکنولوژی‌های شارژ بی سیمی که در نمایشگاهCES 2015 دیدیم واقعا جذاب بودند، اماGalaxy S6 و S6 edgeنیز ازتکنولوژی شارژ بی سیم داخلی بهره می‌برد. اما اگر شما صاحب یک آیفون ۶باشید باید با استفاده از یک هک یا یک کیس زشت این قابلیت را داشته باشید.

۳) اجرای بیش از یک برنامه بطور همزمان
پلتفرم iOS اپل از مالتیتسکینگ پشتیبانی می‌کند اما تنها می‌توان یک برنامه را در لحظه اجرا کرد.


با S6 وS6 edgeشما می‌توانید دو برنامه را در کنار هم اجرانمایید و حتی محتویات را از یکی به دیگری Copy و Paste نمایید.

 

۴) نمایش بخش کوچکی از صفحه برای دیدن نوتیفیکیشن‌ها
قابلیت rub-to-wake سامسونگشاید خنده‌دار به‌نظر برسد اما واقعا کاربرد جالبی دارد، چرا که به شما اجازه می‌دهدتا در پنل کناری Galaxy S6 edge نوتیفیکیشن‌ها راببینید، بدون اینکه صفحه نمایش را روشن کنید.

 

۵) نمایش فرد تماس گیرنده بدون برداشتن تلفن
اگر گوشی گلکسی اس ۶ اج شما از سمتصفحه نمایش بر روی میزتان قرار گرفته باشد، بر اساس رنگی که برای مخاطبان خودتنظیم کرده‌اید، گوشی با استفاده از همان نور رنگی شما را از تماس مخاطب مورد نظرآگاه می‌سازد، بدون آنکه لازم باشد به صفحه نمایش نگاه کنید.تصویر متحرک زیر بخوبیبیانگر این قابلیت است.


۶) پرداخت با موبایل در همه جا
سرویس Apple Pay فوق‌العادهاست و فکر نمی‌کنیم از این ساده‌تر امکان پذیر بوده باشد. با این حال هنوز در اکثرفروشگاه‌ها قابل استفاده نیست. Samsung Pay،از سوی دیگر از تکنولوژی هیبریدی که با درگاه‌های پرداخت جدیدNFC و همچنین درگاه‌های استاندارد کارت‌های اعتباری سازگاریدارد، استفاده می‌کند.


هر دو مدل جدیدGalaxy S از این قابلیت استفاده می‌کنند، که در ماه‌هایآینده رونمایی خواهد شد.


۷) فوکوس خودکار با قابلیت ردیابی
دوربین جدیدی که سامسونگ در گلکسی S6 و S6 edge استفاده کرده، قطعاً فوق‌العادهاست چرا که ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌‌دهد. یکی از این ویژگی‌ها فوکوس خودکاربا قابلیت ردیابی است و به شما اجازه می‌دهد با یک لمس روی سوژه مورد نظرتانهمواره آن را در فوکوس قرار دهید. این ویژگی در دو حالت عکسبرداری و فیلمبرداریقابل استفاده است.


۸) راه‌اندازی سریع دوربین
اگر دو مرتبه بر روی دکمه Home گلکسی اس ۶ فشار دهید، برنامه دوربین در عرض تنها ۰.۷ ثانیه اجرا می‌شود که خارق‌العاده است. این قابلیت حتی زمانی که صفحهگوشی خاموش است نیز قابل استفاده می‌باشد. دوربین آیفون ۶ به لطفصفحه لاک اسکرین و میانبرهای کنترل پنل نیز به آسانی اجرا می‌شود اما به هیچ عنوانبه اندازه گلکسی اس ۶ سریع نیست.


۹) استفاده از گوشی به عنوان کنترلتلویزیون
دارندگان آیفون ۶ می‌توانند بااستفاده از لوازم جانبی و یا برخی برنامه‌ها که با برخی گیرنده‌ها سازگاری دارند،این قابلیت را داشته باشند. از آن طرف گلکسی اس ۶ این قابلیت را بااستفاده از پورت اینفرارد در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید تقریباً هر نوعوسیله‌ای را کنترل نمایید.

 
۱۰) از ضربان قلب خود با خبر باشید!
اگر آیفون ۶ دارید می‌توانیدبا استفاده از دوربین پشتی و فلاش و برنامه‌های مخصوص ضربان قلب خود را مشاهدهنمایید، اما باید بدانید از بین ده‌ها برنامه‌ای که تست کردم تقریبا همگی کند و بی‌دقتبودند! Galaxy S6 و S6 edge از یک سنسور ویژه نمایش ضربان قلب بهره می‌برند و دقت بسیاربالایی دارند.


اینها قابلیت‌هایی بودندکه گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج سامسونگ از آنها برخوردار هستند اماآیفون ۶ اپل از آنها برخوردار نیست. به هر حال قابلیت‌هایی هم می‌توانذکر کرد که دقیقا خلاف این موضوع باشند یعنی گلکسی اس ۶ سامسونگاز انها بی‌بهره بوده و آیفون ۶ برخوردار ازآنها باشد. این گونه قابلیت‌ها معمولا تعیین‌کننده خرید کاربران خواهد بود ومطمئنا می‌تواند نگاه کاربران را با توجه به نوع استفاده آنها تغییر دهد!

 


منبع : بیتوته
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود image هشدار وزارت راه به پلتفرم‌‌ها: بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود 1403/02/04

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد پلتفرم‌های دیوار و شیپور در صورت عدم افزودن وب‌سرویس احراز هویت خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد image سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد 1403/02/02

در این رویداد احتمالاً گوشی نسل جدید اکسپریا 1 VI معرفی خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. image به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. 1403/02/01

الیزابت وارن، سناتور ایالات متحده، اعلام کرد که پیام‌های متنی سبزرنگ آیفون در حال خراب کردن روابط اجتماعی هستند و این تنها یکی از ترفندهای ناپسند اپل برای حفظ انحصار خود بر بازار گوشی‌های هوشمند است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند image قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند 1403/01/29

گوگل با معرفی قابلیت Private Space در اندروید 15 کمک می‌کند به امکانات امنیتی جدیدی در اپلیکیشن‌ها و نوتیفیکیشن‌ها دست پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد image مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد 1403/01/29

برند کاویار نسخه‌ی لوکس آیفون ۱۵ پرو را برای علاقه‌مندان به فیلم‌های معروف پدرخوانده معرفی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد image پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد 1403/01/26

اطلاعات پیکسل 8a این‌بار توسط یک اپراتور آمریکایی برملا شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

گوشی ارزان جدید نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد image گوشی ارزان جدید نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد 1403/01/22

گوشی جدید نوبیا با تمرکز بر بخش دوربین و قیمت مقرون‌به‌صرفه از راه رسید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

وزیر ارتباطات: افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه image وزیر ارتباطات: افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه 1403/01/18

وزیر ارتباطات درخصوص برنامه‌های افزایش اینترنت برای سال ۱۴۰۳ اعلام کرد که تا خردادماه، افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت محقق خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50