خدمات سایت


متن کامل خبر

حمله دوباره پولاد کیمیایی به قلعه نویی با استفاده از دیالوگ قیصر/استفاده از عکس حجازی برای زدن امیر

آرشیو
پولاد پسر مسعود کیمیایی بار دیگر به خانواده قلعه نویی اعلام جنگ کرد. او این بار برای زدن قلعه نویی از عکسی استفاده کرده که می تواند واکنش تند سرمربی استقلال و پسرش را به همراه داشته باشد.
1394/02/21 11:14:00 ق.ظ

مهدیه جباری- خبرآنلاین : پولاد کیمیایی بار دیگر انتقاد تندی داشت از امیر قلعه نویی. پسر مسعود کیمیایی بعد از ناکامی بزرگ استقلال یکی از تلخ ترین عکس های تاریخ استقلال را منتشر کرد و به سبک یکی از دیالوگ های ماندگار فیلم قیصر پدرش نوشت :«ناصر کجایی که استقلالت رو کشتن...» او روزگار امروز استقلال با قلعه نویی را مقایسه کرده با صحنه ای که ناصر ملک مطیعی در فیلم قیصر چاقو خورده و از بهروز وثوقی در نقش قیصر می خواهد تا انتقامش را بگیرد«قیصر کجایی که فرمانت رو کشتن...»

این دومین حمله اینستاگرامی پولاد کیمیایی به قلعه نویی است. تک پسر مسعود کیمیایی که پدرش یکی از سنتی ترین کارگردانان سینمای ایران است و درست در سینمای ایران مکتبی دارد به مانند یکی مثل علی پروین یا همین امیر قلعه نویی ، ابتدا در ماجرای اعتراض ها به کروش و قهر سرمربی پرتغالی و تهدید او به جدایی در نوروز 94 در اینستاگرامش نوشت او باید برود تا امثال قلعه نویی هدایت تیم ملی را در دست بگیرند. کیمیایی این مربی سنتی را در پست ابتدایی اش با لفظی تند خطاب کرده بود و گفته هایش سبب شد تا با واکنش تند تیفوسی های استقلال قرار بگیرد. البته حتی هوتن ، پسر مربی استقلال هم این بی احترامی را بر نتابید و در پستی به این هنرپیشه نه چندان روی بورس سینمای ایران واکنش نشان داد. پولاد که تقریبا نقش اول تمام فیلم های پدرش است ، هیچگاه چه در فیلم های او و چه در آثار فیلمسازانی که رفاقت صمیمی با پدرش دارند چون فریدون جیرانی نتوانسته با بازی خارق العاده به یک سوپراستار تبدیل شود و جایگاهی در سینمای ایران دارد که در نهایت محمد پروین یا 
آتیلا حجازی در فوتبال ایران داشته اند. یعنی جایی زیر سایه پدر. سالهاست که کیمیایی را منتقدانش متهم می کنند بعد از فیلم هایی چون قیصر و گوزن ها یا چند اثر نیمه موفق دیگر مثل ضیافت ، اثر سینمایی تحسین برانگیزی نداشته  و هنوز نان فیلم های 40 سال قبلش را می خورد. استاد دقیقا در سینما یکی است مقل علی پروین و امیر قلعه نویی . سبکی سنتی و گروهی از هواداران سینه چاک که به پای عشق شان جان می دهند. طرفدارانی که هر جا کیمیایی باشد ، دورش هستند. کف و هورا خوراک شان است اما سال هاست که تقریبا می توان گفت کسی به تعداد شان زیاد نمی شود و با فوت هر کدام شان انگار یکی از این جمعیت کاسته می شود. درست مثل علی پروین و البته امیر قلعه نویی. قلعه نویی و هواداران تمام قدش با دو فصل ناکامی متوالی به شدت کاهش یافته اند اما هنوز فدای هایی دارد که بسیاری شان در پست هایی که برای پولاد کیمیایی گذاشتند این عشق را نشان داده اند.

پولاد  کیمیایی که در این 2 ماه بارها درباره فوتبال مصاجبه کرده ، آخرین بار گفته بود یک استقلالی عاشق حجازی است. اینکه مکتب او را دنبال می کند و این حرفی است که قلعه نویی اصلا تمایلی به آن ندارد. پولاد در جدیدترین پستش عکسی از روز رفتن قلعه نویی در بیمارستان برای عیادت ناصرحجازی منتشر کرده است. روزی که تنها ملاقات این دو در آن ماه ها بود و پس از آن سرمربی آبی ها حتی به هیچ یک از مراسم آن مرحوم هم نرفت.


قلعه نویی آن روز به همراه چند نفر از دوستانش و یک عکاس به این ملاقات رفت. روزی که ناصر حجازی قدرت تکلمش را از دست داده بود و با نگاهی معصوم به لنز دوربین خیره شده بود. فریم های دیگری از این دیدار هم هست که مرد رویایی استقلالی ها عاجز از درد بیماری فطره اشکی بر گونه دارد.

همان روز و در زمان ترک بیمارستان لیدرهای فدایی حجازی با نزدیکان قلعه نویی تا آستانه درگیری فیزیکی پیش رفتند و کار شان بالا گرفت. آنها می گفتند حجازی اگر در سلامت بود و قدرت تکلم داشت اجازه چنین دیداری را نمی داد و البته به شدت از آتیلا شاکی بودند که چنین اجازه ای داده است.

پولاد به نظر می رسد خیلی زیرکانه این عکس را برای شروع فاز جدید دعوا با خانواده قلعه نویی انتخاب کرده است. اگرچه بسیاری از پست هایی که در صفحه او گذاشته شده درباره این است که چنین کاری تنها تنش زایی می کند. البته خیلی از استقلالی ها حالا قلعه نویی را به باد انتقاد می گیرند و او را مسبب این دو سال ناکامی می دانند اما هنوز هم قلعه نویی که پر افتخار ترین مربی تاریخ استقلال است ، هواداران پر شماری دارد. این شروع یک دعوا است که این بار بی شک دامن «پدر بزرگوار!» پولاد کیمیایی را هم می گیرد.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 41

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 168

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 140

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 335

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 325

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 369

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 336

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 207