خدمات سایت


متن کامل خبر

بررسی اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2324: استوانه‌ای قدرتمند

آرشیو
این روزها و در بازار گجت‌ها که چرخی بزنیم، همه جور وسایلی پیدا می‌شود!
1394/04/23 01:36:57 ب.ظ

از انواع و اقسام فناوری‌های روز دنیا گرفته تا گجت‌هایی کوچک و جمع و جور که شاید گاه با خود فکر کنیم که این‌ها چه استفاده‌هایی دارند! یکی از محصولاتی که چند وقتی است در بازار به وفور یافت می‌شود، اسپیکرهای قابل حمل بلوتوث است. این دستگاه استفاده مشخصی داشته و طبیعتا نمی‌توان برای آن شرح وظایف خاصی در نظر گرفت.

خب امروزه هر کس در خانه‌اش، یا سینمای خانگی داشته و یا با لپ‌تاپ و اسمارت‌فون خود به موسیقی مورد علاقه‌اش گوش می‌دهد؛ اما با وجود باتری‌هایی که تا چشمی بر هم بگذاریم خالی می شوند، شاید در مسافرت‌های خانگی و یا سفرهای مجردی با دوستان و رفقا، برای گوش دادن به موسیقی بایستی فکر دیگری کرد! پس طبیعتا ذهن ما به سمت همین اسپیکرهای بلوتوثی می‌رود که گاه بسیار کوچک و پر قدرت است و گاه نیز سایز آن‌ها کمی بزرگ‌تر می‌شود.

اسپیکری که قصد داریم تا آن را کمی برای شما معرفی کنیم، TSCO TS 2324 است که همان‌طور که از نامش پیداست، متعلق به کمپانی تسکو است.

طراحی و ظاهر

این اسپیکر ظاهری استوانه‌ای داشته و در نگاه اول کمی بزرگ به نظر می‌رسد! پس باید لفظ اسپیکر جیبی و کوچک را از روی این محصول برداشت. TS 2324 لوله‌ای، در دو طرف خود از توری مشکی رنگ بهره برده است؛ اما صدای خارج شده تنها از یک طرف بوده و سمت دیگر بیشتر حالت تزئینی دارد. البته بیشتر که چه عرض کنم، کلا حالت تزئینی دارد!

در قسمت تحتانی این استوانه فضایی در نظر گرفته شده است که وظیفه تولید صدای بم یا همان باس اسپیکر را بر عهده می‌گیرد.

در قسمت فوقانی، درپوش مشکی رنگی وجود دارد که با کنار زدن آن، پورت‌های اسپیکر نمایان می‌شود.
یک پورت میکرو USB برای شارژ دستگاه، یک پورت USB برای شارژ دستگاه‌های دیگر،یک پورت رم، و نهایتا جک 3.5 میلی‌متری صدا.

همان‌طور که مشاهده می‌نمایید این محصول علاوه بر یک اسپیکر قابل برای شما، می‌تواند به عنوان پاور بانک هم برای شما فعالیت کند که خود مزیتی بسیار خوب محسوب می‌شود.

این اسپیکر در حالت خوابیده، دارای سه دکمه اصلی بر روی بدنه است.

دکمه پاور که با چراغی آبی رنگ در هنگام روشن بودن احاطه شده است.
دکمه شروع و استاپ برای پخش موسیقی و نهایتا دکمه فیزیکی کاهش و افزایش صدا که عملکرد پرش به آهنگ‌های قبل و بعد را نیز برای شما انجام می‌دهد. همچنین یک دستگیره ساده در کنار بدنه قرار گرفته که بعید می‌دانم استفاده خاصی داشته باشد!

اگر در چند جمله بخواهم ظاهر این محصول را توصیف کنم، طبیعتا از زیبایی آن نمی‌توان سخن به میان آورد! اما هیبتش در صدایی است که تولید می‌کند!

اتصال، قدرت و کیفیت صدا

با دیدن ظاهر دستگاه و حس کردن وزن 500 گرمی آن، طبیعتا به همین میزان نیز از آن توقع صدا داشته باشید.

با فشردن کلید پاور دستگاه، گوینده پنهان شده در این دستگاه، بیدار شده و با صدایی خواب آلود اعلام می‌کند که دستگاه آماده اتصال به بلوتوث است! این فرآیند Pair شدن به راحتی انجام شده و مشکل خاصی از این بابت نخواهید داشت.

پس از این فرآیند معمولا دستگاه به طور اتوماتیک شروع به پخش یکی از موزیک‌های درون گوشی یا تبلت شما می‌کند که البته کمی تعجب بر انگیز است!

این اسپیکر تسکو با توان آمپلی فایر 5 وات (2 عدد اسپیکر 5 وات) و قدرت خروجی 600 وات P.M.P.O صدای بلند و عجیبی را برای شما تولید خواهد کرد. قطعا اولین بار پس از اتصال این اسپیکر به گوشی خود و افزایش همزمان صدای دستگاه و البته گجت همراه خود، با صدایی بسیار بلند روبرو خواهید شد که شما را شگفت زده می‌کند.

البته طبیعی است که هر چه این صدا بلند تر می‌شود، از کیفیت آن نیز کاسته شده و به طبع آن باید کمی نویز را نیز تحمل کنید؛ اما خب این اسپیکر که نه می‌توان آن را کوچک نامید و نه خیلی بزرگ، می‌تواند یک جمع چند نفره را در هر جا که باشید کاملا پشتیبانی کند!

به جز فرآیند Pair شدن با یک محصول بلوتوث دار، شما می‌توانید از کابل AUX نیز جهت اتصال و گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده کنید.

پس از ورود کابل 3.5 میلی‌متری به پورت مخصوص، باز هم همان بانوی پنهان شده، اعلام می‌کند که دستگاه به سیستم AUX متصل شده و آماده استفاده است. در این حالت نیز استفاده از دستگاه به راحتی امکان پذیر است، اما به نظر می‌رسد میزان نویز تولید شده در این حالت کمی بیشتر از حالت اتصال به بلوتوث است که خب البته به کیفیت کابل شما نیز بستگی دارد. شرکت سازنده یک کابل مخصوص AUX برای شما درون جعبه قرار داده اما خب طبیعتا برای استفاده بهتر باید به فکر یک کابل بلندتر و البته با کیفیت‌تر باشید.

به جز این حالت، شما به کمک رم میکرو SD نیز می‌توانید از این دستگاه به راحتی استفاده کرده و بدین ترتیب از راه‌های مختلفی برای گوش سپردن به موسیقی مورد علاقه‌تان بهره گیرید.

اما این پایان کار نیست و همان‌طور که در ابتدای بررسی نیز عرض کردیم، این محصول برای شما حکم یک پاوربانک را نیز دارد که می‌تواند به شارژ دستگاه مورد نظر شما از طریق پورت USB کمک کند.

با توجه به ظرفیت باتری این محصول یعنی 4000 میلی آمپر، در صورت پر بودن آن بر روی حداقل یک بار شارژ کامل گجت‌تان می‌توانید حساب باز کنید.

این اسپیکر جهت شارژ شدن به حدود 3.5 ساعت زمان نیاز داشته و پس از تکمیل آن، می‌توانید به صورت مداوم تا بیش از 12 ساعت به پخش موزیک بپردازد! البته خود باید توان همراهی آن را نیز داشته باشید.

کلام آخر

با توجه به نفوذ روز افزون تکنولوژی به زندگی افراد، طبیعتا روز به روز نیاز به این چنین وسایلی در هر خانه‌ای احساس می‌شود. شاید با خود بگویید که دیگر اسپیکر جز آن وسایل نیست، اما خب بودن آن حتما روزی به درد شما خواهد خورد. حال اگر این اسپیکر پاور بانک نیز باشد، آن‌گاه دیگر حتما این دستگاه یار سفرهای شما خواهد شد.

این محصول درون خود، از یک کابل AUX و یک کابل USB بهره می‌برد و برگه کوچکی نیز به عنوان دستور العمل در کنارش وجود دارد. قیمت تقریبی این اسپیکر بلوتوثی، چیزی کمتر از 100 هزار تومان است که با توجه به قابلیت پاور بانک بودن آن، می‌تواند ارزش خرید بسیار خوبی داشته باشد.
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد image ایسر از دو لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی جدید رونمایی کرد 1403/01/22

همچنین نسخه به‌روزشده لپ تاپ 16 اینچی Nitro ایسر نیز معرفی شده که می‌توان آن را با پردازنده نسل فعلی اینتل Core یا AMD خرید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37