خدمات سایت


متن کامل خبر

پایان هفته چهاردهم لیگ / خداحافظی استقلالیهای تهران با صدر

آرشیو
استقلال خوزستان با برتری 3 - 0 مقابل پدیده مشهد به صدر جدول رسید.
1394/09/23 05:38:44 ب.ظ

استقلال خوزستان در اهواز میزبان پدیده مشهد بود و موفق شد این تیم را با 3 گل از پیش رو بردارد.

در این مسابقه حساس که استقلال خوزستان را به صدر جدول رساند زبیدی یک گل و حسن بیت سعید دو گل به ثمر رساندند.

در این مسابقه پدیده چندان حرفی برای گفتن نداشت و مقهور بازی فوق العاده شاگردان ویسی شده بود. استقلالی‌های خوزستان با این پیروزی 3 بر صفر 29 امتیازی شدند و با اختلاف 2 امتیاز به نسبت هم نام تهرانی خود به صدر جدول تکیه دادند. 

حسن بیت سعید بازیکن گلزن این تیم هم با 8 گل به صدر جدول گلزنان رسید و بالاتر از مهدی طارمی بازیکن پرسپولیس ایستاد.

یحیی و ذوب‌آهن در دو قدمی صدر

از ساعت 14:30 دو تیم سیاه جامگان و ذوب آهن در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم رفتند و شاگردان گل محمدی موفق شدند حریف مشهدی خود را با یک گل از پیش رو بردارند.

در این مسابقه ذوبی‌ها بازی را خوب آغاز کردند و می‌تواتنستند در همان دقایق ابتدایی به گل برسند، اما رجب زاده دقت کافی را نداشت. در ادامه این نیمه هم باز موقعیت هایی برای دو تیم وجود داشت؛ اما در نهایت این حسن زاده بود که در دقیقه 45 و در واپسین ثانیه‌های نیمه اول دروازه سیاه جامگان را باز کرد.

نیمه دوم شاگردان فرهاد کاظمی برای جبران گل آمدند؛ اما به نتیجه خاصی دست نیافتند و بی دقتی در ضربات پایانی باعث شد که در نهایت ذوبی‌ها به رده سوم جدول برسند.

پرسپولیس1 - گسترش0؛ بازی زیبا فدای سه امتیاز

هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز دوشنبه با برگزاری دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه آزادی به پایان رسید که این بازی با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی همراه شد. جری بنگتسون در دقیقه ۳۴ گل برتری تیم سرخپوش تهرانی را به ثمر رساند.

استادیوم آزادی         /       تماشاگر: 5 هزار نفر

داور: تورج حق وردی – بابک داوری – سعید قاسمی – محمد ملکی
اخطار: جری بنگستون (34) پرسپولیس - داریوش شجاعیان (87) گسترش

پرسپولیس:

سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی(C)، محسن بنگر، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده (61 میلاد کمندانی)، جری بنگستون و امید عالیشاه (84 بابک حاتمی).
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

گسترش فولاد تبریز:

گئورگی گئورگیف، امید نظامی پور، مگنو باتیستا، مهدی کیانی، مرتضی اسدی، شهرام گودرزی (80 سعید دقیقی)، محمد امین درویشی، محمد نصرتی، داریوش شجاعیان و مصطفی اکرامی و امیرحسین کریمی (62 علیرضا لطیفی).
سرمربی: فراز کمالوند

شرح بازی:

پرسپولیسی ها که در نیمه اول با حمله به سمت دروازه حریف موفق شده بودند فرصت های خوب گلزنی به وجود آوردند به گل برتری توسط جری بنگستون دست یافتند و در نهایت نیمه دوم را برخلاف بازی های گذشته با استراتژی جدیدی آغاز کردند. تیم برانکو با حضور در زمین خودی و دفاع برخلاف همیشه برای گل دوم نجنگید تا سرمایه خود را حفظ کند و چشم به ضدحملات هم دوخته بود.

گسترش فولاد که عرصه را برای حمله به دروازه سرخ ها مهیا دیده بود در نهایت توسط ابراهیمی، بابتیستا و شجاعیان و گودرزی حملات خود را روی دروازه این تیم آغاز کرد و با دفاع منطقی عناصر دفاعی پرسپولیس ناکام ماند. در نهایت پرسپولیس در روزی که نیمه دوم را بدون توجه به بازی احساسی و همیشگی دنبال می کرد موفق نیز شد از آن سود ببرد و سه امتیاز شیرین از فراز کمالوند کسب کند که در فصل گذشته در هر دو بازی رفت و برگشت برابر آنها عملکرد بهتری داشت.

شرح گل:

پرسپولیس یک گسترش 0: (دقیقه 35، جری بنگستون): در حالی که بازی دقایقی از سوی دو تیم آرام دنبال می شد این محسن مسلمان بود که با ارسالی دیدنی از سمت چپ بنگستون را در موقعیت گل قرار داد و مهاجم هندوراسی با به ثمر رساندن این گل آن را به هم تیمی تازه در گذشته اش تقدیم کرد.

بازیکن برتر:

جری بنگستون بعد از بازگشت به ترکیب پرسپولیس موفق شد تک گل سه امتیازی این تیم را به ثمر برساند تا نقش پررنگی در این برد داشته باشد. البته نمی توان از بازی فوق العاده محسن مسلمان در خط میانی و پاس های فوق العاده او در نیمه اول که بارها سرخ ها را صاحب فرصت گلزنی کرد به سادگی گذشت. محسن بنگر نیز در خط دفاعی با توجه به تغییر استراتژی سرخ ها برای بازی دفاعی به خوبی توانست خط دفاعی تیمش را رهبری کند و اگر کمی خوش شانس بود می توانست در آستانه تولدش گلی زیبا نیز به ثمر برساند که داور آن را آفساید اعلام کرد. با تمام این شرایط عنوان برترین بازیکن زمین با احترام به هر 11 مرد جنگنده برانکو به بنگستون تعلق می گیرد که با گلش سه امتیاز شیرین به هواداران این تیم تقدیم کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 2: اولین خطای بازی رو فرشاد احمدزاده انجام شد و در یک فعل و انفعال بنگر می توانست با سر دروازه گیورگیف را باز کند که او با مهاری مناسب مانع از رسیدن توپ به مدافع پیش تاخته پرسپولیس شد.
دقیقه 3: باز هم خطا روی بازیکنان پرسپولیس و اینبار عالیشاه نقش بر زمین شد تا حق وردی در سوت خود بدمد. این ضربه را نوراللهی به شکلی عجیب ارسال کرد که توپ مستقیما به بیرون رفت.
دقیقه 5: روی یک ضد حمله خطرناک جری بنگستون صاحب فرصت گلزنی شد  اما ضربه فوق العاده اش با برخورد به تیرک افقی راهی اوت شد تا اولین فرصت جدی بازی برای پرسپولیس از دست برود.
دقیقه 8: پرسپولیسی ها در موقعیت خوبی برای رسیدن به دروازه گسترش قرار داشتند اما مصدومیت مگنو بابتیستا باعث شد تا آنها با رعایت بازی جوانمردانه توپ را به بیرون بفرستند.
دقیقه 10: اینبار فرشاد احمدزاده صاحب فرصت شد تا ضربه اش را از درون محوطه جریمه به سمت گیورگیف بزند که توپش با اختلاف کمی از گوشه دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 13: روی سماجت انصاری یک ضربه کرنر برای پرسپولیس شکل گرفت که سرخ ها نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و در نهایت ضربه مسلمان هم بی تاثیر از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 23: شماره 23 گسترش که تکنیکی ترین بازیکن این تیم محسوب می شود بر روی عالیشاه مرتکب خطا شد تا شجاعیان تیمش را در موقعیت خطرناکی قرار دهد. هر چند این فرصت هم در نهایت با اشتباه بازیکنان پرسپولیس از دست رفت.
دقیقه 26: مگنو بابتیستا با ضربه ای راه دور دروازه سوشا مکانی را تهدید کرد که شماره یک پرسپولیسی ها بدون ریسک توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه 27: احمد نوراللهی در پاسخ به ضربه مگنو، شوت راه دوری را روانه دروازه گسترش کرد که توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 43: ارسال دیدنی محسن مسلمان پرسپولیس را توسط محسن بنگر به گل دوم رساند اما سعید قاسمی با بالا بردن پرچم خود ضربه مدافع پرسپولیس را در آفساید اعلام کرد و جشن سرخ ها نیمه تمام ماند.
دقیقه 56: گسترش در یک ضدحمله صاحب توپ و موقعیت شد و در حالی که بنگر هم برابر مهاجم این تیم تسلیم شده بود این سوشا مکانی بود که با واکنشی فوق العاده مانع از باز شدن دروازه سرخ ها شد.
دقیقه 61: ارسال ضربه ایستگاهی از سوی گسترشی ها با واکنش مناسب سوشا مکانی همراه شد و توپ از منطقه خطر سرخ ها دور شد.
دقیقه 65: خطای نوراللهی روی شجاعیان پشت محوطه جریمه فرصت خوبی برای نصرتی و اسدی ایجاد کرد که این ضربه را مدافع سابق تیم ملی به خوبی زد اما سوشا در انتظار توپ انها را مهار کرد.
دقیقه 88: ضربه ایستگاهی پرسپولیس از گوشه محوطه جریمه را مسلمان برای حاتمی ساخته و پرداخته کرد اما ضربه مدافع راست پرسپولیس با اختلافی عجیب از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90: سوشا مکانی که برای اتلاف وقت قصد داشت توپ را با معطلی ارسال کند که تحت فشار توپش به میانه زمین رفت و ضربه مستقیم بازیکن گسترش را سوشا با دوندگی بالا موفق شد در آستانه ورود به دروازه به خوبی از آن خود کند.


منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • لیگ برتر,
  • نتایج مسابقات لیگ برتر,
  • جدول رده بندی لیگ برتر,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1158

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 755

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2516

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2875

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2962

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3109

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3010

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4042