خدمات سایت


متن کامل خبر

علی دایی: آقای شریفی ما باید حرف بزنیم نه شما تازه واردها / شما حافظه‌تان ضعیف است!

آرشیو
علی دایی معتقد است حافظه شریفی بسیار ضعیف است و بهتر است که او دیگر در مورد دایی صحبت نکند.
1389/10/08 09:46:01 ق.ظ

سرمربی پرسپولیس پس از تمرین امروزاین تیم، در جمع خبرنگاران در مورد حرف‌های مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: «دوست ندارم راجع به این مسائل صحبت کنم، چرا که دوباره می‌گویند درباره موضوع‌هایی که به او مربوط نشده صحبت کرده است. به هر حال شریفی هم اظهار نظر خودش را کرده و من هم به عنوان فردی که حق دارم از خود دفاع کنم در آن برنامه حرف‌های خودم را زدم. بهتر است شریفی به کار خود برسد و دیگر در مورد من هیچ صحبتی نکند. ‌اصلا دوست ندارم راجع به کمیته انضباطی صحبتی بکنم. اگر من صحبتی کردم به این دلیل بود که مردم را روشن کنم. وقتی که فدراسیون بیانیه می‌دهد و می‌گوید علی دایی اردوی تیم ملی در عمان را ترک کرده، من که باشگاه یا ارگانی ندارم که از طریق آن به این حرف‌ها جواب دهم. به همین دلیل باید حرف‌هایم را با مردم بزنم.»

علی دایی با انتقاد از شریفی گفت: «من این سوال را از شریفی دارم که چرا هنگامی که فدراسیون علیه من چنین بیانیه‌ای داد، کمیته انضباطی وارد عمل نشد؟ آقای شریفی! لطفا راجع به مسائلی که به شما مربوط نیست صحبت نکنید. هنگامی که من نمی‌توانم به دادگاه بروم و صحبتم را بکنم چه کار باید بکنم؟ آیا تا حال دیده‌اید که من بیانیه بدهم؟ من آمدم با تمام مدارکی که در دست داشتم به صورت مستدل در برنامه 90 صحبت کردم و خوشبختانه یک هفته پس از آن مهدی تاج هم که قصد داشت درباره مسائل دیگری صحبت کند، حرف‌های من را تایید کرد، اما دیگر نمی‌دانم چه بگویم که وقتی که تاج به عنوان نایب رییس فدراسیون و رییس تیم‌های ملی در آن زمان می‌گوید که صحبت‌های من درست بوده و من حرف حق را زده‌ام، کمیته انضباطی و کمیته استیناف چگونه می‌گویند دایی اشتباه کرده است؟ آقایان به همین دلیل ناراحت شده‌اند که من حرف حق را زده‌ام و حالا می‌خواهند با این صحبت‌ها من را زیر سوال ببرند.»

سرمربی پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه نمی‌شود با گفتن چهار کلمه حقوقی در تلویزیون به جایی رسید گفت: «اینکه بیاییم در تلویزیون چهار تا کلمه حقوقی بگوییم و با ادبیات خوب حرف بزنیم، نمی‌توانیم به جایی برسیم. شریفی احتمالا حافظه‌اش ضعیف است و یا اطلاعاتش از فوتبال کامل نیست. اگر من در تیم ملی بخیه خورده‌ام، اول به خاطر عشقم بوده است و بعد به خاطر تیم ملی و چیزهای دیگر. ضمن اینکه ما اصلا در تیم ملی پولی نمی‌گرفتیم. چه من و چه دیگر بازیکنانی که برای تیم ملی زحمت می‌کشیدند هیچ پولی از تیم ملی دریافت نمی‌کردیم. من متاسفم برای کسی که در فدراسیون فوتبال کار می‌کند و پول می‌گیرد و می‌گوید که من برای بازی در تیم ملی پول می‌گرفتم. متاسفم برای کسانی که برای ما تعیین تکلیف می‌کنند. آن کسی که باید در مورد فوتبال حرف بزند، ما‌ها هستیم که از اول در این فوتبال حضور داشتیم و برای آن زحمت کشیده‌ایم نه شماها که تازه وارد این فوتبال شده‌اید و پول هم می‌گیرید.»

علی دایی درباره مذاکره وحید هاشمیان با حبیب کاشانی و احتمال آمدن این بازیکن به پرسپولیس گفت: «وحید هاشمیان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که همواره نماینده بزرگی برای ایران و فوتبال اروپا و آلمان بوده است. او و کاشانی دیروز با هم در باشگاه بودند و سپس با یکدیگر ناهار خوردند. من همیشه گفته‌ام اگر بتوانیم از تمام سرمایه‌های موجود در فوتبال استفاده می‌کنیم.»

دایی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که از احتمال حضور هاشمیان در پرسپولیس پرسیده بود با خنده گفت: «صبر کنید، همه چیز در آینده معلوم می‌شود.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1190

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 794

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2565

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2916

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3016

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3178

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3051

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4079