خدمات سایت


متن کامل خبر

معرفي افشين قطبي در پايگاه اينترنتي AFC

آرشیو
سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا دربخش «دو خط ازمربيان» سرمربي تيم ملي ايران را معرفي کرد.
1389/10/12 11:41:27 ب.ظ

دربخش فارسی پایگاه اینترنتی کنفدراسیون فوتبال آسیا، درباره سرمربی تیم ملی ایران نوشت: سیدافشین قطبی در نوزدهم بهمن 1342 در شیراز به دنیا آمد. او در زمان تحصیل در دانشگاه یو سی ال ای لس آنجلس بازیکن این تیم بود.

این پایگاه افزود: افشین قطبی در بازی‌های جام جهانی 1998 مشاور سرمربی تیم ملی آمریکا بود که با ایران در یک گروه قرار داشت و از سال 2001 همراه با گاس هیدینگ سرمربی تیم ملی کره جنوبی برای آماده کردن تیم این کشور برای جام جهانی 2002 ویدئو آنالیزور و دستیار هیدینگ شد.

در بخش دیگری از این نوشته آمده است: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعداز جام جهانی به باشگاه سوان سامسونگ پیوست و سال 2006 در جمع دستیاران ادووکات مربی کره جنوبی قرار گرفت و یک سال بعد وقتی پیم وربیک مربی کره جنوبی شد او سمت کمک مربیگری تیم را برعهده گرفت.

این مقاله افزوده است: قطبی در سال 1388 برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران به ایران بازگشت و توانست در نخستین سال حضورش در فوتبال ایران، پرسپولیس را به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران برساند.

AFC همچنین نوشته است: افشین قطبی اردیبهشت امسال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شدو در 3بازی باقیمانده انتخابی جام جهانی نتوانست ایران را به آفریقای جنوبی برساند و قرارشد مربی ایران تا پایان جام ملت های آسیا بماند و پس از آن به طور داوطلبانه از سمت خود کناره گیری کند.

سیدافشین قطبی به عنوان مربی با باشگاه شیمیزو اس پالس ژاپن قرارداد امضاکرده است و بعد از جام ملت ها کارش را در جی لیگ ژاپن آغاز خواهد کرد.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4092