خدمات سایت


متن کامل خبر

با ارزان ترین گوشی های موبایل آشنا شوید

آرشیو
در این مقاله با مدل های مختلف گوشی های هوشمند با کمترین قیمت آشنا شوید
1396/09/29 11:00:52 ق.ظ

با برخی از گوشی های با کیفیت  اب قیمتی در حدود 400 دلار آشنا شوید.

وشی Moto G۵ Plus یکی از این گوشی‌های ارزان و با کیفیت است که طراحی خوبی داشته و از دوربین دو لنزه، عمر باتری طولانی و اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد. این گوشی در حال حاضر با قیمت پایه ۲۲۹ دلار در بازار عرضه می‌شود، اما ممکن است در روزهای تعطیلات سال نو میلادی با تخفیف هم به فروش برسد.

HTC U۱۱ Life هم با ظاهری بسیار شبیه به پرچمدار فعلی این شرکت یعنی U۱۱، با قیمتی بسیار ارزان‌تر در بازار عرضه می‌شود. در حالی که U۱۱ پرچمدار با قیمت ۶۵۰ دلار به فروش می‌رسد، HTC U۱۱ Life با قیمت ۳۵۰ دلار عرضه می‌شود. البته این دو مدل تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند؛ در حالی که مدل پرچمدار بدنه‌ای کاملا شیشه‌ای دارند، بدنه مدل ارزان‌تر از جنس پلاستیک فشرده است.

مدل پرچمدار دارای پورت USB-C است و مدل ارزان‌تر این پورت را ندارد.

با این همه اما گوشی Moto E۴ با قیمت ۱۳۰ دلار، ارزان‌ترین گوشی موبایل هوشمند بازار است. این گوشی برای بسیاری از کاربرانی که به دنبال یک موبایل هوشمند استاندارد و کاربردی هستند، انتخاب مناسبی است. این گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی طراحی شده است و از نمایشگر ۵ اینچی، حسگر اثر انگشت، بدنه ضد‌آب و باتری با طول عمر مناسب بهره می‌برد.  برای آنهایی که به دنبال گوشی با باتری بسیار مقاوم و طول عمر بالا هستند، Asus Zenfone ۳ Zoom گزینه خوبی است. این گوشی با بدنه آلومینیومی از نمایشگر ۵/ ۵ اینچی بهره می‌برد و تنها با یک شارژ کامل تا دو روز کار می‌کند. برای خرید این گوشی باید ۳۳۰ دلار هزینه کنید.

Huawei Honor ۸ با قیمت ۴۰۰ دلاری، یکی از زیباترین موبایل‌های هوشمند در بازار فعلی است.

این گوشی که در ماه آگوست سال گذشته میلادی روانه بازار شد، از بدنه بسیار باریک و طراحی مدرنی بهره می‌برد که می‌تواند توجه بسیاری از خریداران را به خودش جلب کند. این گوشی دو دوربین در پشت داشته و باتری آن دوام خوبی دارد. Moto X۴ هم مدل دیگری از سری موتو است که حالا با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس است. این گوشی بدنه ضد آب داشته و مبتنی بر دستیار صوتی هوشمند الکسا است. این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی طراحی شده و استفاده از آن در نور کم هم بسیار راحت است.

اگر از طرفداران گوشی‌های آی‌فون هستید، بهتر است بدانید که این روزها می‌توانید iPhone SE را با قیمت ۳۵۰ دلار در بازار بخرید. این گوشی با مشخصات فنی بسیار شبیه به آی‌فون ۶ اما با ظاهری مشابه آی‌فون ۵ طرفداران زیادی در بازار دارد. گوشی ZTE Blade V۸ Pro هم که این روزها با قیمت ۲۳۰ دلار به فروش می‌رسد، یکی از ارزان‌های با کیفیت بازار است. باتری این گوشی طول عمر مناسبی داشته و نمایشگر ۵/ ۵ اینچی آن کیفیت خوبی دارد. این گوشی از دو دوربین بهره می‌برد و عملکرد سریع‌تری نسبت به بسیاری از رقبای ارزان‌قیمتش دارد.

گوشی Huawei Honor ۶X هم مدل ارزان‌قیمت دیگری از شرکت هوآوی است که دوربین بسیار با کیفیتی دارد. این گوشی ۲۰۰دلاری دو دوربین در پشت بدنه خودش دارد و امکان عکاسی با کیفیت بالا در نور کم را به کاربرانش می‌دهد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • huawei,
  • گوشی موبایل,
  • Iphone,
  • HTC,
  • iphone,
  • Huawei,
  • htc,
  • ASUS,
  • موبایل ارزان قیمت,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند image قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند 1403/01/29

گوگل با معرفی قابلیت Private Space در اندروید 15 کمک می‌کند به امکانات امنیتی جدیدی در اپلیکیشن‌ها و نوتیفیکیشن‌ها دست پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 19

مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد image مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد 1403/01/29

برند کاویار نسخه‌ی لوکس آیفون ۱۵ پرو را برای علاقه‌مندان به فیلم‌های معروف پدرخوانده معرفی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد image پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد 1403/01/26

اطلاعات پیکسل 8a این‌بار توسط یک اپراتور آمریکایی برملا شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

گوشی ارزان جدید نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد image گوشی ارزان جدید نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد 1403/01/22

گوشی جدید نوبیا با تمرکز بر بخش دوربین و قیمت مقرون‌به‌صرفه از راه رسید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

وزیر ارتباطات: افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه image وزیر ارتباطات: افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت تا خردادماه 1403/01/18

وزیر ارتباطات درخصوص برنامه‌های افزایش اینترنت برای سال ۱۴۰۳ اعلام کرد که تا خردادماه، افزایش ۳۰ درصدی سرعت اینترنت محقق خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31