خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین تبلت های CES2011 از نگاه گیزمودو

آرشیو
در CES امسال تبلت های جورواجور در پلتفرم های مختلف، توسط شرکت های گوناگون ظهور کردند. البته در میان آنها نمونه های شاخصی خودنمایی کردند. اما گیزمودو تبلت های هر شرکت را در فاکتورهای خاصی بررسی کرده است و از میان آنها چند نمونه را به عنوان تبلت های برتر نمایشگاه معرفی کرده است که در این مطلب به آنها پرداخته شده. پس این مطلب را از دست ندهید.
1389/10/21 05:46:55 ق.ظ

Motorola Xoom

motorola-ces-xoom-narenji-ir.jpg

مدت ها است کاربران زیادی منتظر یک تبلت اندرویدی هستند که آنها را شگفت زده کند. ظاهراً Xoom از موتورولا بالاخره توانسته تبدیل به سوپرایزی برای بسیاری از طرفداران تبلت های اندرویدی شود. این تبلت که از اندروید ۳٫۰ -که مخصوص تبلت ها ساخته شده- استفاده می کند، مجهز به یک پردازنده یک گیگاهرتز دو هسته ای است. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب Xoom قرار گرفته اند و نمایشگر ۱۰ اینچی آن نیز قدرت تفکیکی برابر با ۸۰۰×۱۲۸۰ دارد. خروجی HDMI و پشتیبانی از 4G هم سبب شده که حتی سایت CNET هم این تبلت را بهترین محصول نمایشگاه امسال بداند.

با این توصیفات به نظر می رسد این تبلت به حق یکی از نمونه های خواستنی در میان تبلت های عرضه شده در نمایشگاه CES 2011 باشد.

BlackBerry PlayBook

bbplaybookhands_11-narenji-ir.jpg

این تبلت هم که محصولی از شرکت RIM است با نسخه ویژه ای از سیستم عامل بلک بری که برای تبلت های این شرکت توسعه یافته، کار می کند. PlayBook که تبلتی ۷ اینچی با رزلوشن ۶۰۰×۱۰۲۴ است، مجهز به پردازنده دو هسته ای ۱ گیگاهرتز شده و از دو دوربین ۳ و ۵ مگاپیکسلی در جلو و عقب، بهره می برد.

این تبلت هم با رابط کاربری جذاب، سخت افزار قوی و سیستم عامل منحصر به فرد می تواند یکی از تبلت های مناسب در میان تبلت های معرفی شده در CES 2011 باشد. اما حداقل تا تابستان ۲۰۱۱ باید منتظر عرضه آن ماند.

Asus Eee Pad Slider

asus-slider222_01-narenji-ir.jpg

در میان تبلت های برتر CES 2011، سر آسوس هم بی کلاه نمانده است. این شرکت با رونمایی از Asus Eee Pad Slider توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. این تبلت ۱۰٫۱ اینچی که از یک کیبرد مخفی بهره می برد، برای کسانی که استفاده از کیبرد فیزیکی را به نمونه مجازی آن ترجیح می دهند، بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین استفاده از پردازنده Tegra 2 از انویدیا و دوربین های جلو و عقب آن نیز سخت افزاری مناسب و کافی برای آن به نظر می رسد.

Dell Streak 7

dellstreak7-2_01-narenji-ir.jpg

شرکت Dell نیز با عرضه Dell Streak 7 هفت اینچی توانسته جایی در این لیست برای خود باز کند. این تبلت نیز همانند تبلت آسوس از پردازنده Tegra 2 انویدیا بهره می برد. همچنین یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی در جلو و برخورداری از محافظ Gorilla Glass نیز از خصوصیات آن است.

Dell Streak 7 به جای استفاده از آندروید ۳٫۰، از فرویو استفاده می کند‫.‬ ضمن اینکه نمایشگر آن نیز از نوع WVGA است‫.‬ در عین حال شرکت دل خبر داده که این محصول را از هفته آینده روانه بازار می کند‫.‬

سایر مدلها

در نهایت گیزمودو در کنار این تبلت های مناسب به LG T-Mobile G-Slate و Lenovo LePad نیز اشاره کرده و از آنها با عنوان تبلت های باشخصیت CES امسال یاد کرده است.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7

عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت image عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت 1403/02/09

نقص سیستم ایمنی در نهایت باعث شد تا مرد هلندی پس از ماه‌ها مبارزه با کووید-۱۹ و بارها بستری‌شدن در بیمارستان، جان خود را از دست بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

نینتندو سوییچ ۲ احتمالاً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت image نینتندو سوییچ ۲ احتمالاً دسته آهنربایی و نمایشگر بزرگ‌تر خواهد داشت 1403/02/08

احتمالاً کنسول دستی نینتندو سوییچ ۲ با نمایشگر بزرگ‌تر از کنسول فعلی و دسته‌ی آهنربایی عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 15

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 20

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید image بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید 1403/02/04

طرفداران بیلی آیلیش به‌زودی آهنگ خواننده‌ی محبوبشان را در قالب بازی فورتنایت می‌شوند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 43