خدمات سایت


متن کامل خبر

راهنمای خرید گاو صندوق

آرشیو
حفاظت و نگهداری از اشیای قیمتی از نیازهای اولیه بشر بوده و همواره اشیای و مدارک ارزشمند از چشم سارقین دور نبوده است. مراقبت از آن ها در گذشته کار بسیار دشوار ی تلقی می شد اما ...
1398/09/15 09:08:42 ب.ظ

حفاظت و نگهداری از اشیای قیمتی از نیازهای اولیه بشر بوده و همواره اشیای و مدارک ارزشمند از چشم سارقین دور نبوده است. مراقبت از آن ها در گذشته کار بسیار دشوار ی تلقی می شد اما امروزه گاوصندوق ها نقش حیاتی در حفظ مدارک و دارایی ایفا می کنند و در واقع به کابوس سارقین بدل شده اند. گاو صندوق ها انواع مختلفی دارند و هدف تمامی آن ها حفاظت تمام عیار از پول، طلا و جواهر، اسناد و مدارک ویا اشیا با ارزش دیگری است اما خرید یک گاوصندوق مناسب نیز نیازمند مراحلی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

اگر حفاظت از اسناد و مدارک ارزشمند به دغدغه شما تبدیل شده، در ادامه با ما همراه شوید تا با ذکر نکات پیش از خرید گاوصندوق و بررسی انواع آن ها، بتوانید ایمن ترین گاوصندوق را انتخاب کنید.

گذری بر تاریخچه گاوصندوق

تاریخچه و خرید گاو صندوق

پیش از ارائه نکات پیش از خرید گاوصندوق، در این بخش قصد داریم تا به تاریخچه گاوصندوق بپردازیم.

جرقه ساخت نخستین گاوصندوق ها توسط دو برادر انگلیسی با نام های جرمی و چارلز چاب در سال 1835 زده شد اما در نهایت شرکت چاب در سال 2000 میلادی به همتای سوئدی آن ها، آسا ابلوی واگذار شد.

گاوصندوق های برادران چاب با نسخه های امروزی متفاوت بود و از امنیت لازم برخوردار نبود و شاید تاثیرگذارترین فرد در تاریخچه گاوصندوق یک مخترع آفریقایی_آمریکایی به نام هنری براون است.

خرید و تاریخچه انواع گاو صندوق

براون در سال 1886 میلادی موفق شد تا اولین گاوصندوق خود را به منظور حفظ اسناد و مدارک معرفی کند.

هنری براون برای ساخت این گاوصندوق ها از فلز استفاده کرد که در برابر هرگونه ضربه و آتش مقاوم بودند و با ظهور تکنولوژی های پیشرفته و شرکت های جدید، گاوصندوق همانند بسیاری از وسایل های مورد استفاده بشر دستخوش تغییرات زیادی شد و شکل و شمایل امروزی به خود گرفت.

معرفی انواع گاوصندوق

در این بخش تلاش شده تا انواع گاوصندوق معرفی شود و در واقع افراد بتوانند با خواندن این مطلب گاوصندوق مناسب خود را انتخاب کنند.

تولید کنندگان این حوزه تلاش کرده اند تا با ایجاد تنوع در گاوصندوق های به نیاز مشتریان خود پاسخ دهند و اطمینان را برای آن ها به ارمغان بیاورند. گاوصندوق ها به صورت کلی در سه شکل رومیزی، ایستاده و رومیزی عرضه می شوند که از انواع گاوصندوق ها می توان به نسخه های کلیدی، الکترونیکی، کتابی، ویا هوشمند اشاره کرد.

گاوصندوق های الکترونیکی همراه با قفل دیجیتالی عرضه می شوند و از قابلیت رمز دهی برخوردار بوده که در نتیجه از امنیت بالایی برخوردار هستند.

خرید گاو صندوق دیجیتالی

مکانیزم قفل گاوصندوق های کلیدی در مقایسه با نمونه های دیجیتالی ساده تر بوده و تنها بخش امن آن مربوط به نوع کلید می شود.

خرید گاو صندوق مکانیکی

برخی از گاوصندوق ها نیز مجهز به قفل مکانیکی ویا ترکیبی هستند که به نسبت مدل کلیدی مطمئن تر است.

خرید گاو صندوق ترکیبی و مکانیکی

گاوصندوق های کتابی محفظه‌‌ای است ایمن که می‌تواند به‌خوبی از پول و یا وسایل گران‌قیمت مراقبت کند. این صندوق را می‌توانید به بهترین شکل در میان کتاب‌های خود استتار کنید.

خرید گاو صندوق کتابی

خرید گاو صندوق کتابی

گاوصندوق هایهوشمند یا اثر گاوصندوق اثر انگشتی امن ترین نوع گاوصندوق محسوب می شوند. تولید کنندگان این  قفل های هوشمند را بر روی صندوق ها قرار داده اند تا مشتری آسوده خاطر باشد.

خرید گاو صندوق هوشمند

کاربران می توانند با سه روش اثر انگشت، انتخاب رمز ویا با استفاده از کلیدهای مکانیکی به گاوصندوق های خود دسترسی داشته باشند.

مشتریان می توانند با خواندن مطلب بالا با انواع گاوصندوق آشنا شوند اما پس از انتخاب نوع گاوصندوق، آنچه که اهمیت دارد، اطلاع از ویژگی های یک گاو صندوق خوب است که در ذیل به آن می پردازیم.

مشخصات یک گاوصندوق خوب چیست؟

همان طور که پیش از این گفته شد، دانستن مشخصات یک گاوصندوق خوب پیش از خرید ضروری است ومنجر می شود تا مشتریان از خرید خود راضی و مطمئن باشند.

مولفه های زیادی برای تعریف یک گاوصندوق ایمن و ایده آل وجود دارد اما از مهمترین مشخصات یک گاوصندوق خوب می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • مقاوم در برابر سارقین
  • مقاوم در برابر آتش
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند آب و یا گردوغبار
  • از قابلیت پیچ شدن به دیوار ویا زمین برخوردار باشند
  • دارای طبقات متعدد باشد
  • غیر قابل حمل باشد
  • مجهز به قفلی غیر قابل نفوذ باشد
  • مجهز به سیستم هشداردهنده باشد
  • دارای چند راه دسترسی و کلید مخفی باشد

موارد دیگری نظیر ظاهری شیک نیز وجود دارد که به عنوان معیار یک گاوصندوق خوب تلقی می شود اما در بالا به مهمترین آن ها اشاره شده است که باید پیش از خرید گاوصندوق به آن ها توجه کرد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • گاو صندوق,
  • قیمت گاو صندوق,
  • خرید گاو صندوق,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 85

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 128

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 175

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 95

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 127

ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند image ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند 1402/10/23

ماشین ظرف‌شویی XD3 با قابلیت TrueSteam، بازوی اسپری‌کننده آب چهارگانه و موتوری با قطعات متحرک کمتر، می‌تواند همراه خوبی برای شست‌وشوی ظروف باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 220

رنگ واتساپ تغییر می‌کند image رنگ واتساپ تغییر می‌کند 1402/10/19

واتساپ دیگر لازم نیست سبز بماند. گزینه‌های رنگی به‌زودی برای کاربران iOS ارائه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 89