خدمات سایت


متن کامل خبر

اسپیکر خانگی لوکس بوگاتی با همکاری تیدال آدیو معرفی شد

آرشیو
بوگاتی به واسطه تولید محصولاتی فوق‌العاده قدرتمند، سریع، لوکس و البته کمیاب جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودروی جهان دارد. این شرکت فرانسوی در کنار خودروسازی، از راه تولید لوازم جانبی، پوشاک و...
1399/09/29 12:03:53 ب.ظ



بوگاتی به واسطه تولید محصولاتی فوق‌العاده قدرتمند، سریع، لوکس و البته کمیاب جایگاه ویژه‌ای در صنعت خودروی جهان دارد. این شرکت فرانسوی در کنار خودروسازی، از راه تولید لوازم جانبی، پوشاک و هر گونه تجهیزات لوکس سودهای هنگفتی را به جیب می‌زند. بد نیست بدانید یکی از لوازم خاصی که با نشان بوگاتی راهی بازار شده، قلیان اشرافی صد هزار دلاری است. این قلیان با همکاری شرکت Desvall طراحی شده و تنها 150 نمونه از آن موجود است.



جدیدترین محصول غیر خودرویی بوگاتی، مجموعه‌ای از اسپیکرهای خانگی فوق لوکس است که با همکاری کمپانی آلمانی تیدال آدیو (Tidal Audio) توسعه پیدا کرده است. اولین سری از این مجموعه، رویال (Royale) نام دارد.


درست مثل بوگاتی، تیدال آدیو نیز امکان شخصی‌سازی بالایی را برای مشتریان سری رویال فراهم می‌کند. افرادی که به مدل‌های مختلف این مجموعه علاقه‌مند باشند، خواهند توانست از بین موادی مثل فیبرکربن، چرم، فلزات ارزشمند، آلومینیوم مات، انواع پارچه و فولاد پولیش شده نمونه دلخواه خود را انتخاب کنند.

اسپیکرهای سری رویال در دو تم و با قاب‌های مونوکوک و تن دوگانه تولید می‌شوند. این اسپیکرها با رویه پیانویی یا دیگر موادی که اشاره شد، قابل سفارشی‎سازی هستند.

به غیر از لوگوی تیدال آدیو، لوگوی شرکت بوگاتی هم در پایین اسپیکرها و روی قسمت استیل نقش بسته است؛ ضمن اینکه در پشت قاب اسپیکرها عبارت Tidal for Bugatti دیده می‌شود. آنطور که اعلام شده، اسپیکر رویال بوگاتی و تیدال ارتفاعی برابر با 56.6 اینچ (معادل 144 سانتی‌متر) داشته و وزن آن 352 پوند (معادل 160 کیلوگرم) است.

هر یک از این اسپیکرها به چهار ساب‌ووفر 265 میلی‌متر و دو ووفر با دیافراگم‌های آلومینیومی 170 میلی‌متری مجهز هستند. علاوه‌بر این‌ها یک توئیتر الماسی 30 میلی‌متری و همچنین درایور سرامیکی میدرنج (فرکانس‌های میانی) 127 میلی‌متری برای تولید صدایی رساتر با ساب‌ووفرها و ووفرها همکاری می‌کنند. برای ارتقای عملکرد این اسپیکر می‌توان یک ووفر میدرنج 127 میلی‌متر الماسی را جایگزین درایور سرامیکی کرد.

با آنکه اسپیکرهای سری رویال به خودی خود کاملا منحصر بفرد هستند، اما تیدال آدیو نسخه تولید محدود آنها را نیز توسعه داده است. این نسخه‌ها با نام‌های Edition Blanc و Edition Noire شناخته می‌شوند. همانگونه که از نام این نسخه‌ها قابل حدس است، یکی از آنها دارای بدنه کاملا سفید و دیگری دارای بدنه‌ای تماما مشکی است. از هر کدام از این سری‌ها، فقط 15 دستگاه تولید خواهد شد.

ناگفته نماند بوگاتی تنها خودروساز لوکسی نیست که به تولید اسپیکر روی آورده؛ پیش از این، برندهای دیگری مثل پورشه و لامبورگینی نیز از چند اسپیکر خانگی که طراحی مشابهی با خودروهای تولیدی خود دارند، پرده‌برداری کرده‌اند. شرکت ایتالیایی پیرلی نیز اسپیکرهای اختصاصی خود را دارد که در آن از شکل تایرها اقتباس شده است.

اما آنچه که اسپیکرهای رویال بوگاتی را متمایز می‌کند، طراحی خاص آنهاست. برخلاف رقبا، در ساخت این اسپیکرها از پیکره محصولات بوگاتی الهام گرفته نشده و طراحان سعی کرده‌اند آنها رو طوری طراحی کنند که با دکوراسیون داخلی بیشترین هماهنگی را داشته باشند.

در رابطه با قیمت اسپیکرهای بوگاتی و تیدال آدیو اطلاعاتی در دست نیست، ولی خرید آنها مسلما برای عموم مردم امکان‌پذیر نخواهد بود!
منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • اسپیکر,
  • بوگاتی,
  • لوکس,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 12

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 18

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 21

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55