خدمات سایت


متن کامل خبر

نتیجه نظرسنجی:۴۴ سال از عمر یک فرد معمولی صرف تماشای نمایشگرها می شود

آرشیو
پژوهشگران با انجام نظرسنجی جدید پی بردند که یک فرد معمولی به طور میانگین ۴۴ سال از عمرش را صرف چشم دوختن به نمایشگر ابزارهای الکتریکی می‌کند.
1399/10/07 01:36:26 ب.ظ

شرکت Vision Direct با نظرسنجی از ۲ هزار بزرگسال آمریکایی میانگین زمانی که آنها به طور روزانه سرگرم استفاده از ابزارهای الکتریکی مختلف می‌شوند را محاسبه کرد. نتایج این نظرسنجی نشان داد که یک آمریکایی معمولی ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه صرف تماشای تلویزیون، ۴ ساعت و ۳۳ دقیقه صرف خیره شدن به موبایل، بیش از ۳ ساعت صرف بازی کردن و تقریباً ۵ ساعت را با لپ‌تاپ سپری می‌کند.

بر اساس یافته‌های تحقیق مورد بحث، آمریکایی‌ها روزانه در مجموع ۱۷ ساعت و ۹ دقیقه را صرف خیره شدن به نمایشگر ابزارهای الکتریکی می‌کنند که با در نظر گرفتن یک سال تقریباً بیش از ۶ هزار و ۲۵۹ ساعت می‌شود. یک آمریکایی به طور میانگین بیش از ۶۰ سال عمر می‌کند بنابراین با در نظر گرفتن آمار سالانه او ۴۴ سال از عمرش را صرف نگاه کردن به نمایشگرها می‌کند.

نکته جالب اینکه محققان می‌گویند اعداد و ارقام فوق مربوط به قبل از همه گیری کرونا است. به گفته آنها پس از شیوع ویروس کرونا آمریکایی‌ها در دوران قرنطینه روزانه بیش از ۱۹ ساعت را صرف نگاه کردن به صفحه نمایش گجت‌های دیجیتال کرده‌اند.

«Benjamin Dumaine»، از محققان Vision Direct می‌گوید: «ما خوش شانس هستیم که در عصری زندگی می‌کنیم که دیوایس‌های دیجیتال ما را به دنیای بیرون متصل می‌کنند. اگر پاندمی مشابه ۳۰ یا ۴۰ سال اتفاق می‌افتاد مردم انتخاب‌های بسیار کمی برای ارتباط با یکدیگر داشتند.»

بیش از نیمی از شرکت کنندگان نظرسنجی گفته‌اند که زمان استراحت دورکاری را صرف گشت و گذار در فیسبوک می‌کنند. ۴۲ درصد به یوتیوب می‌روند و ۴ نفر از هر ۱۰ نفر حین زمان استراحت (بریک تایم) به توییتر سر می‌زند. ۶ نفر از هر ۱۰ نفر گفته‌اند که به خاطر اعتیاد به ابزارهای الکتریکی با شریک زندگی خود وارد بحث شده‌اند.
منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • سلامت,
  • نمایشگر,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مانیتور 4K گیمینگ اچ‌پی Omen 27u با HDMI 2.1 و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز رونمایی شد image مانیتور 4K گیمینگ اچ‌پی Omen 27u با HDMI 2.1 و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز رونمایی شد 1400/10/16

اچ‌پی در جریان برگزاری CES ۲۰۲۲ از مانیتور گیمینگ جدید خود موسوم به Omen 27u رونمایی کرد. این محصول از وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 770

در زمان ابتلا به ویروس کرونا مصرف چه غذاهایی می‌تواند مفید باشد image در زمان ابتلا به ویروس کرونا مصرف چه غذاهایی می‌تواند مفید باشد 1400/02/01

در این مقاله به بررسی راهنمایی‌های متخصصان علوم تغذیه در مورد غذاها و نوشیدنی‌هایی می‌پردازیم که در صورت ابتلا به ویروس کووید ۱۹، مصرف آن‌ها برای بازیابی سلامتی مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 655

دلایل اهمیت کاهش وزن تا قبل از ۴۰ سالگی  image دلایل اهمیت کاهش وزن تا قبل از ۴۰ سالگی 1399/05/27

تحقیقات نشان می‌دهد کاهش چربی اضافی بدن در جوانی و میانسالی خطر مرگ زودهنگام را نصف می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2591

اصالت با نام شهاب image اصالت با نام شهاب 1398/08/21

تلویزیون شهاب شش دهه خاطرات بیاد ماندنی را در تاریخ رسانه ای ایران به جای گذاشته است. تلویزیون شهاب به این اعتبار مفتخر است، که ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 4899

نوکیا هم به تولید تلویزیون هوشمند روی آورد image نوکیا هم به تولید تلویزیون هوشمند روی آورد 1398/08/16

بر اساس گزارشات منتشر شده به وسیله برخی از منابع نزدیک به شرکت نوکیا، اعلام شده که این شرکت قصد دارد تلویزیون هوشمند تولید کند. این گزارش می افزاید تلویزیون های هوشمند نوکیا قرار است در بازار هند به فروش برسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2799

با جدیدترین تلویزیون های 8K آشنا شوید image با جدیدترین تلویزیون های 8K آشنا شوید 1398/07/05

شرکت چینی شیائومی از سری تلویزیون های بدون لبه خود رونمایی کرده که در سه سایز ۴۳،۵۵ و ۶۵ اینچی هستند. این تلویزیون های هوشمند لبه های بسیار نازکی دارند و از محتوای ۸Kپشتیبانی می کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3165

مانیتورهای منحنی و جدید HP رونمایی شد image مانیتورهای منحنی و جدید HP رونمایی شد 1398/06/28

اچ‌پی از دو مانیتور جدید S430c و E344c با نمایشگر منحنی فوق‌عریض رونمایی کرد که انتظار می‌رود به‌ترتیب اواسط آبان‌ماه و مهرماه به بازار عرضه شوند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2492

کاهش سکته قلبی با خواب نیمروزی image کاهش سکته قلبی با خواب نیمروزی 1398/06/22

در مطالعه‌ی جدیدی ارتباط مثبت بین خواب نیمروز و کاهش خطر حمله‌ی قلبی و سکته نشان داده شده است؛ اگرچه خواب نیمروز بیش از حد موجب از بین رفتن مزایای آن می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2616

ال جی از اولین تلویزیون 8K خود رونمایی کرد image ال جی از اولین تلویزیون 8K خود رونمایی کرد 1398/06/14

شرکت لوازم خانگی ال جی از عرضه تلویزیون ۷۵ اینچی SM99) 8K) با فناوری NanoCell در بازار استرالیا خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2940

اولین تلویزیون هوشمند ردمی معرفی شد image اولین تلویزیون هوشمند ردمی معرفی شد 1398/06/09

ردمی تی‌وی (Redmi TV) نام نخستین تلویزیون هوشمند شرکت ردمی است که قیمتی ۵۶۰ دلاری دارد و محتوای بصری را با کیفیت 4K HDR به‌نمایش می‌گذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2280