خدمات سایت


متن کامل خبر

دوربین آیفون ۱۳ در بررسی DxOMark بالاتر از آیفون ۱۲ پرو قرار گرفت

آرشیو
گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با دوربین‌های بهبودیافته نسبت به نسل قبلی وارد بازار شده‌اند و بررسی‌های DxOMark هم چنین موضوعی را تایید می‌کنند.
1400/07/18 09:43:53 ق.ظ


گوشی‌های سری آیفون ۱۳ با دوربین‌های بهبودیافته نسبت به نسل قبلی وارد بازار شده‌اند و بررسی‌های DxOMark هم چنین موضوعی را تایید می‌کنند. DxOMark پس از بررسی دوربین آیفون ۱۳ مینی و پرو، اینبار به سراغ مدل استاندارد رفته. دوربین آیفون ۱۳ توانسته در بررسی این مرجع به امتیاز ۱۳۰ دست پیدا کند و بالاتر از آیفون ۱۲ پرو با امتیاز ۱۲۸ قرار بگیرد.

DxOMark به این گوشی اپل در بخش عکاسی امتیاز ۱۳۸ را داده که سه امتیاز بالاتر از آیفون ۱۲ پرو است. در بخش فیلمبرداری هم با امتیاز ۱۱۷ روبه‌رو هستیم که ۵ امتیاز بالاتر آیفون ۱۲ پرو محسوب می‌شود. با این وجود در بخش زوم گوشی جدید اپل امتیاز پایین‌‌تری، ۵۵ را بدست آورده است.

با وجود اینکه در آیفون ۱۳ شاهد استفاده از دوربین تله‌فوتو جداگانه نیستیم، اما عملکردش نسبت به نسل گذشته بهبود داشته:

    «در بخش دوربین، آیفون ۱۳ نمی‌تواند یک دوربین تله‌‎‌فوتو را در اختیارتان قرار دهد، اما با چندین بهبود نسبت به نسل گذشته‌اش همراه است. ماژول اصلی دوربین این دستگاه اندازه سنسور یکسان با آیفون ۱۲ پرو مکس دارد و بجای PDAF، از سیسم فوکوس خودکار Dual-Pixel بهره می‌برد. نور از دریچه دیافراگم f/1.6 عبور می‌کند و یک سیستم لرزشگیر سنسور شیفت همه چیز را تثبیت می‌کند. ماژول اصلی توسط یک دوربین اولترا واید همراهی می‌شود که از فناوری یکسان با نسل قبلی بهره می‌برد.»


با توجه به امتیازهای بدست آمده و البته گفته DxOMark، تفاوتی میان ماژول‌های دوربین آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی وجود ندارد، بنابراین بدون توجه به دستگاهی که می‌خرید، به سیستم دوربین یکسانی دسترسی پیدا می‌کنید.

DxOMark از کیفیت بالای رنگ، وایت بالانس و رنگ پوست مناسب در اکثر شرایط نوری خبر داده. از سایر ویژگی‌های مثبت دوربین این گوشی هوشمند می‌توان به فوکوس خودکار سریع و دقیق در عکاسی و فیلمبرداری اشاره کرد.

با وجود چنین ویژگی‌های مثبتی، دوربین این گوشی هوشمند در بخش زوم عملکرد بالایی ندارد، در ویدیوهای آن بخصوص در شرایط نوری ضعیف نویز به چشم می‌خورد و همچنین در صحنه‌های با کنتراست بالا، داینامیک رنج محدودی دارد.

با این امتیاز، آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی با امتیاز ۱۳۰ در جایگاه یکسانی با آیفون ۱۲ پرو مکس قرار می‌گیرند.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • اپل,
  • آیفون 13,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 92

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 177

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 130

ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند image ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند 1402/10/23

ماشین ظرف‌شویی XD3 با قابلیت TrueSteam، بازوی اسپری‌کننده آب چهارگانه و موتوری با قطعات متحرک کمتر، می‌تواند همراه خوبی برای شست‌وشوی ظروف باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 226

رنگ واتساپ تغییر می‌کند image رنگ واتساپ تغییر می‌کند 1402/10/19

واتساپ دیگر لازم نیست سبز بماند. گزینه‌های رنگی به‌زودی برای کاربران iOS ارائه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 91