خدمات سایت


متن کامل خبر

انواع پاوربانک تبلیغاتی و قیمت

آرشیو
درجوامع امروزی که دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی بسیار در بین مردم با هر قشر و طبقه ی اجتماعی و با هر سن و سال، جا پیدا کرده است دغدغه های ریز و درشتی را با خود به همراه آورده است که این دغدغه ها میتواند...
1400/09/02 10:32:39 ق.ظ


درجوامع امروزی که دسترسی به اینترنت و شبکه های اجتماعی بسیار در بین مردم با هر قشر و طبقه ی اجتماعی و با هر سن و سال، جا پیدا کرده است دغدغه های ریز و درشتی را با خود به همراه آورده است که این دغدغه ها میتواند در روند استفاده ی مخاطب و کاربر از وسایل دیجیتال مثل گوشی های همراه تاثیر بسزایی بگذارد.

از دغدغه های مثبتی که رشد و پیشرفت تکنولوژی در جامعه گذاشته است ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم می باشد که همین موضوع میزان رقابت را هم در بین ارائه دهندگان بالا برده است.

این شرکت هایی که در حوزه های مختلف در پی ارائه خدمات به کاربران و بعضا به مشتری های خود هستند با توجه به اینکه نسبت به نیازهای جامعه، کاربران و مشتریان خود اگاهی کامل دارند در تلاش هستند تا با استفاده از خدمات درست بتوانند بهترین وسایل یا راه حل هایی را در جهت رفع نیاز مردم ارائه کنند.

یکی از مشکلاتی که کاربران سایت ها و فضاهای اجتماعی در گذشته با آن رو به رو بوده اند مسئله ی شارز گوشی های همراه بوده است، و چون بسیاری از این کاربران کسب و کار های آنلاینی را در این سایت ها و فضاهای اجتماعی راه انداخته بودند در بسیاری از مواقع با مشکل اتمام شارژ گوشی همراه خود، رو به رو بودند.

از همین رو شرکت ها و کارخانه های بزرگ دنیا با رویت همچین مشکل هایی که کاربران خود با آن دست و پنجه نرم میکردند، در پی حل این مشکل و مرتفع کردن نیاز کاربران اجتماعی برآمدند و با تولید محصولی به نام پاوربانک انقلاب جدیدی در حوزه تامین شارژ تلفن های همراه بوجود آوردند.

ما در این مطلب سعی داریم اطلاعاتی را راجع به این محصول در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانیم در خرید این محصول هرچه بیشتر به شما یاری برسانیم.

نحوه کار پاور بانک ها:

نحوه کار پاوربانک ها به این صورت است که در قالب یک مدار خاص به وسیله شارژ الکتریکی، فشرده شده و به این صورت انرژی الکتریکی داخل مدار ذخیره میشود و در صورت نیاز برای شارژ وسایلی که دارای پورت USB می باشند همانند گوشی های همراه، تبلت، اسپیکرها و... قابل استفاده هستند.

همچنین پاور بانک ها شامل باتری لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری اما با ظرفیت های مختلف هستند که در ادامه پاوربانک ها را از لحاظ ظرفیت هم مورد بررسب قرار خواهیم داد.

اگر به صورت کلی و بدون در نظر گرفتن نکات ریزبینانه به این محصول نگاه کنیم متوجه میشویم که این محصول یکی از مهمترین دغدغه های روز کاربران را رفع کرده و در آینده ای نه چندان دور شاهد آن خواهیم بود که تمام کاربران فضاهای اجتماعی و وبسایت ها در جایگاهی قرار میگیرند برای رفع نیاز های خود به این محصول روی می آورند و به این صورت میتوان گفت که هر کاربر همراه خود همیشه یک پاوربانک خواهد داشت.

میزان سنجش ظرفیت پاوربانک ها براساس میلی آمپر (mAh) می باشد که این ظرفیت ها میزان قدرت باتری پاوربانک هارا نشان میدهد و بیان گر این است که این پاور بانک در چه مدت زمان و چند بار میتواند یک دستگاه گوشی همراه یا وسایل دیگری که شامل پورت USB هستند را شارژ کند.

ما در مجموعه ی آرتین گیفت سعی داریم با نزدیک شدن به مناسبت ویژه ی شب یلدا اطلاعات کامل و اساسی را در مورد پاور بانک ها در اختیار شما قرار دهیم تا اگر برای این شب خاص میخواهید برای عزیزانتان هدیه ای تهیه کنید بتوانید با اطلاعات کامل سراغ وسیله ای کاربردی و ماندگار بروید، در ادامه پاور بانک هارا از لحاظ قیمت و میزان ظرفیت باتری های آنها مورد بررسی قرار میدهیم و شما را با چندی از انواع و قیمت این وسیله آشنا خواهیم کرد.

تفاوت باتری پاور بانک ها:

همانطور که قبلا گفتیم پاور بانک ها از لحاظ باتری به دو نوع پاوربانک با باتری لیتیوم یونی و پاوربانک با باتری لیتیوم پلیمری تولید شده اند، اما حال میخواهیم تفاوت این پاوربانک ها با باتری های متفاوت را باهم مورد بررسی قرار دهیم.

پاور بانک ها با باتری یونی میزان قدرت باتری بیشتری دارند اما در طول زمان و با گذشت زمان دچار فرسودگی و مشکلاتی خواهند شد اما پاور بانک هایی با باتری پلیمری  در زمانی که به پاور بانک طول عمری میخورد دچار فرسودگی نمیشود و همین امر موجب میشود که قیمت پاور بانک با باتری پلیمری نسبت به پاوربانک با باتری یونی بالا تر و گران تر باشد که اینجا باید ببینیم که در پاور بانک های تبلیغاتی یا پاور بانک هایی برای هدیه تهیه میشود کدام فاکتور برایمان ارجع تر می باشد؟ قیمت پاور بانک یا طول عمر و کیفیت آن؟

البته در هر دو صورت پاور بانک ها چه با باتری یونی و چه با باتری پلیمری بسیار وسیله ی کارآمدی هستند و می توانند هدیه مناسبی برای مناسبت های مختلف باشند.

مسئله ای که همیشه قبل از خرید پاوربانک ذهن کاربر را مشغول میکند این است که هر یک بار پاوربانک با شارژ کامل چند بار میتواند گوشی همراه را شارژ کند؟

باید بگوییم که این مسئله بستگی به مدل و میزان ظرفیت پاور بانک شما و گوشی همراهی که میخواهید شارژ کنید دارد و به این شکل که عدد ثابتی داشته باشد، نیست.

اگر در نظر بگیریم پاور بانکی با میزان ظرفیت 8000 میلی آمپر با قابلیت %80 شارژ چند بار میتواند یک دستگاه گوشی همراه را میتواند شارژ کند، میتوانیم از فرمول زیر استفاده کنیم

3.5=1500/8000*0.8*0.8

با استفاده از این فرمول توانستیم متوجه شویم که یک پاوربانک 8000 میلی آمپری میتواند 3.5 دفعه یک دستگاه گوشی همراه را شارژ کند.



پاوربانک های آرتین گیفت:

مجموعه ی آرتین گیفت به مناسبت شب یلدا محصولات متنوعی در حوزه پاور بانک های تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت فراهم و آماده کرده است تا بتواند نظر و رضایت مشتریان و کاربران خود را جلب کند و همچنین با در نظر گرفتن شرایط خاص جامعه و پاندمی کرونا، تمامی محصولات این مجموعه با رعایت کامل پروتکل های اجتماعی ارائه خواهد شد.

مجموعه ی آرتین گیفت پاور بانک های تبلیغاتی را با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف برای شب یلدا تهیه و آماده کرده است تا شرکت ها و برند های معتبر برای پرسنل و مشتری های خود از این پاوربانک های تبلیغاتی جذاب بتوانند بهره مناسب را ببرند تا هم از زحمات پرسنل خود بتوانند به خوبی تجلیل و هم برای کسب و کار خود بتوانند پیام تبلیغاتی ماندگار و تاثیرگذار ایجاد کنند.

پاور بانک های تبلیغاتی یلدا:

یکی از مدل های پاور بانک که آرتین گیفت برای مشتریان خود در نظر گرفته است، پاور بانک UN10 PRO با ظرفیت 10000 میلی آمپر در ساعت می باشد.

باتری این پاور بانک از نوع لیتیوم پلیمری است که سازگار با تلفن همراه، تبلت، دوربین، پخش کننده موسیقی و... می باشد.

جنس بدنه ی این پاور بانک از پلاستیک پلی کربنات است که در وزن آن تاثیر بسزایی گذاشته است.

وزن این پاور بانک 215 گرم است که جزو پاور بانک های سبک تلقی می شود.

شدت جریان ورودی به این پاور بانک 2.0 آمپر می باشد.

و شدت خروجی در این پاور بانک 2.1 آمپر می باشد.

ولتاژ ورودی آن 5.0 ولت و ولتاژ خروجی 5 ولت می باشد.

این پاور بانک دارای دو ورودی MICRO USB و TYPE-C همچنین دارای دو خروجی USB است و در این صورت امکان شارژ همزمان دو دستگاه وجود دارد.

این پاور بانک با توجه به خصوصیات و کارایی بالا اما از لحاظ اقتصادی توجیه خوبی برای مشتریان و متقاضیان این مدل دارد، که میتواند هدیه خوب و ماندگاری برای مناسبت های ویژه باشد.

نوعی دیگر از پاور بانکی که مجموعه آرتین گیفت برای مشتریان خود در نظر گرفته است ، پاور بانک مدل UN10PD

می باشد با ظرفیت 10000 میلی آمپر با صفحه نمایش LED که خصوصیات یک پاور بانک کارآمد را دارد که در ادامه ویژگی های دیگر این پاور بانک را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

باتری این پاور بانک از نوع لیتیوم پلیمری است که همین امر باعث افزایش طول عمر این مدل از پاور بانک می باشد.

جنس بدنه این پاور بانک از پلاستیک پلی کربنات است که باعث وزن به نسبت سبک ان میشود.

وزن تقریبی این دستگاه بین 200 تا 400 گرم است.

شدت جریان ورودی این پاور بانک 2.0 آمپر می باشد و همچنین شدت خروجی این دستگاه 2.0 آمپر است.

ولتاژ ورودی این پاور بانک 5.0 ولت وهمچنین ولتاژ خروجی این دستگاه 5 ولت می باشد.

این دستگاه سازگار با تلفن های همراه، تبلت، دوربین، پخش کننده موسیقی و... می باشد که از این لحاظ که اغلب دستگاه های دیجیتال را پوشش میدهد بسیار خصوصیت حائز اهمیتی می باشد.

این پاور بانک دارای یک عدد پورت USB برای شارژ PD/POWER و همچنین دارای ورودی های TYPE-C، USB-C و MICRO USB می باشد.

این پاور بانک قابلیت ورودی شارژ سریع هم دارد که این خصوصیت متمایز میکند این پاور بانک را نسبت به رقبای آن.

یکی دیگر از مدل های پاور بانکی که مجموعه ی آرتین گیفت در اختیار مشتریان خود قرار داده است و ما آخرین مدل از این مجموعه را مورد بررسی قرار می دهیم. مدل UN20 است که این پاور بانک نسبت به دو مدل قبلی که راجیع به آن صحبت کردیم از 20000 میلی آمپر برخوردار است که در نوع خودش قابل تحسین و کاربردی است. در ادامه مطلب خصوصیات دیگر این محصول را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

جنس بدنه این پاور بانک از ژلاستیک پلی کربنات و ABS که همین امر باعث سنگینی این نمونه از پاور بانک شده است، وزن تقریبی این مدل معادل 422 گرم است.

شدت جریان ورودی این دستگاه 2.0 آمپر و همچنین شدت جریان خروجی از آن 2.1 آمپر می باشد.

ولتاژ خروجی در این پاور بانک معادل 5.1 ولت و ولتاژ ورودی به این دستگاه هم 5 ولت می باشد.

این مدل از پاور بانک هم همچون دو مدل قبلی که بررسی کردیم با تلفن های همراه، تبلت، دوربین، پخش کننده های صوتی و... سازگار می باشد که خصوصیت در پاور بانک ها بسیار حائز اهمیت است.

این پاور بانک شامل دو ورودی از نوع TYPE-C و MICRO USB می باشد همچنین دارای دو خروجی USB هم می باشد.

نمایشگر میزان شارژ این پاور بانک به صورت LED و همچنین این پاور بانک قابلیت شارژ دو دستگاه همزمان را دارد.

مجموعه ی آرتین در این مطلب سعی در آشنایی کاربران و مخاطبین عزیز با نحوه کار و مشخصات مختلف از پاور بانک ها را داشته است تا مشتریان با علم و آگاهی کامل بتوانند خرید خود را به نحو احسن انجام دهند.

ما در این مقاله چند نوع از محصولات مرغوب و کاربردی در حوزه پاور بانک ها را برای مخاطبین مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانید با خیال آسوده و راحت خریدی مطلوب به همراه توجیه اقتصادی را در ایام و مناسبت های ویژه داشته باشید.

همچنین مجموعه ی آرتین با در نظر گرفتن و شرایط فعلی و ایجاد فضایی امن که کاربران و مشتریان بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری خریدی با کیفیت را تجربه کنند، محصولات خود را برای مناسبت شب یلدا آماده ارائه برای مشتریان قرار داده است همچنین برای شرکت ها و برند های معتبر در قالب تبلیغاتی محصولات را آماده کرده است تا این شرکت ها بتوانند هدایایی را در خور مشتریان خود تهیه کنند.

سخن آخر

ما در مجموعه آرتین با در نظر گرفتن سلایق شما در هدایای تبلیغاتی و شرایط اقتصادی مشتریان سعی در این داریم با ارائه محصولات متنوع همراه با بازه های مختلف هزینه ای شرایط را برای خرید همه ی اقشار جامعه فراهم کند تا در این مناسبت خاص همه ی افراد جامعه از تدارک دیدن برای شب یلدا بی بهره نباشند.

تمام تلاش مجموعه ی ما جلب رضایت مخاطبین و کاربران مجازی و همچنین گرمی بخشیدن به جشن ها و مناسبت های خاص شماست.

آرتین گیفت با افتخار با ارائه ی محصولات با کیفیت و مرغوب سعی در تلاش است که بتواند رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کنند و به جشن ها و مناسبت های خاصی که برای شما اهمیت ویژه دارند گرمی ببخشد.

باشد که در این مسیر به وظیفه خود فائق آمده باشیم.

 

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • پاوربانک,
  • راهنمای خرید,
  • پاوربانک تبلیغاتی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ image اندروید ۱۵ از دسترسی اپراتورها به لوکیشن گوشی جلوگیری می‌کند؟ 1403/01/09

به‌لطف سیستم جدید اندروید ۱۵، احتمالاً جلوگیری از دسترسی اپراتورها به موقعیت مکانی گوشی امکان‌پذیر می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند image تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند 1403/01/09

هوش مصنوعی سامسونگ تنها برای مدل‌های منتخب عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد image ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد 1403/01/09

شیائومی از ریش‌تراش مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia S200 با قابلیت‌های هوشمند و موتور قدرتمند رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7

چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد image چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد 1403/01/05

چین دستورالعمل ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD در کامپیوترهای دولتی را صادر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد image آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد 1402/12/27

لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۲۰۲۴ آنر از رم مدرن ۲۴ گیگابایتی استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 84

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود image لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود 1402/12/27

لینکدین برای افزایش کاربران و بهینه‌سازی فضای شغلی پلتفرم خود، به‌سراغ بازی‌های درون‌برنامه‌ای می‌رود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 image نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 1402/12/27

احتمال دارد عینک واقعیت افزوده اپل در کنار یک آیپد 20 اینچی تاشو در سال 2027 از راه برسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 75

تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد image تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد 1402/12/23

اگر همچنان از نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقاء دهید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد image اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد 1402/12/22

اپل برای ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ‌ استور، از هوش مصنوعی کمک خواهد گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 113

اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً از تراشه A18 Pro اپل قوی‌تر خواهد بود image اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً از تراشه A18 Pro اپل قوی‌تر خواهد بود 1402/12/22

به‌نظر می‌رسد تراشه نسل بعدی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 از قدرت بالایی برخوردار باشد و حتی از A18 Pro اپل بهتر عمل کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 85