خدمات سایت


متن کامل خبر

مقاومت بی نظیر چراغ محوطه مدرن در شرایط جوی مختلف

آرشیو
علاوه بر قیمت چراغ ، باید به مقاومت ان نیز توجه کنید ، درباره ی مقاومت این چراغ ها باید بدانید که جنس این محصولات از آلومینیوم است و بدنه ی این چراغ ها در برابر زنگ زدگی کاملا مقاوم است . فراموش نکنید که ...
1400/11/13 12:30:57 ب.ظ

مقاومت بی نظیر چراغ محوطه مدرن در شرایط جوی مختلف:

علاوه بر قیمت چراغ ، باید به مقاومت ان نیز توجه کنید ، درباره ی مقاومت این چراغ ها باید بدانید که جنس این محصولات از آلومینیوم است و بدنه ی این چراغ ها در برابر زنگ زدگی کاملا مقاوم است . فراموش نکنید که روی این بدنه ی مقاوم آلومینیومی رنگ کوره ای و پلی استر نیز زده می شود که خاصیت الکترواستاتیک دارد . در واقع بدنه ی چراغ محوطه مدرن به روش دایکاست تولید شده است و در برابر آفتاب و سرمای شب های زمستان مقاوم است.

بررسی رنگ بندی و تنوع چراغ:

شما می توانید در تم های مشکی ، طلایی ، طوسی یا فیلی ، خاکستری و نقره ای ( به صورت براق یا مات ) محصولات را سفارش دهید تا فروشگاه روشنایی ایفل این چراغ ها را در کمترین زمان برایتان ارسال کند . کافیست تا با پشتیبانی تماس بگیرید و سفارش مورد نظرتان را ثبت کنید. برای اینکه در دام کلاه برداران اینترنتی نیفتید ، پیشنهاد می‌ کنیم که از طریق فروشگاه روشنایی ایفل تمامی محصولات روشنایی محوطه ای بزرگ و کوچکی که به آن نیاز دارید را تهیه کنید .

شما عزیزان می توانید برای خرید چراغ محوطهمدرن ( چراغ محوطه دیواری ، چراغ ویلایی مدرن )و دکوراتیو با کیفیت و مقاومت بالا ، از طریق   سایت روشنایی ایفل اقدام کنید پیشنهاد می کنیم که قیمت های مجموعه روشنایی ایفل را با سایر توزیع کنندگان چراغ های محوطه های مشابه مقایسه کنید تا از حسن نیت ما اطمینان حاصل کنید .

جنس حباب چراغ محوطه ای دکوراتیو از چیست؟

شیشه و پلی کربنات: توجه کنید که چراغ های محوطه که در سایت روشنایی ایفل موجود هستند ، معمولاً حبابی از جنس پلی کربنات دارند و در برابر گرما ، آب ، سرما و نور آفتاب بسیار مقاوم هستند ، برخی از محصولات روشنایی که لوکس تر هستند ، حباب های شیشه ای جذابی دارند .

امروزه انواع مختلف محصولات روشنایی لوکس مثل لوستر آویز مدرن  ( خرید چراغ آویز مدرن ) در میان خریداران محبوبیت بیشتری دارند چرا که فضای درونی خانه ها به سمت طراحی های داخلی مدرن و مینیمال پیش می رود و فضای کلی خانه ها لوکس تر شده است. برای یک خانه ی مدرن، یک لوستر مدرن هم نیاز است. در واقع لوسترهای مدرن به راحتی با فضای بیشتر خانه ها هماهنگ می شوند. ممکن است عجیب برسد ولی لوسترهای مدرن قابل استفاده در هر فضایی هستند. فضاهایی مانند آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق نشیمن مناسب ترین گزینه ها هستند. سایت فروشگاه لاکچری لایت با ارائه بیشترین تنوع و مدل های مختلف محصولات روشنایی و انواع لامپ ها و لوستر آویز مدرن توانسته است به عنوان یکی از خوش نام ترین فروشگاه های کشور در ارائه محصولات روشنایی مدرن و لوکس در فراهم کردن نیاز های این محصولات در طرح های مدرن، رضایت مشتریان عزیز خود را جلب کند، تیم لاکچری لایت پیشنهاد می کند که حتماً از سایر محصولات سایت هم دیدن کنید و برای ثبت سفارش و گرفتن مشاوره و اگاهی از آخرین قیمت محصولات سایت با قسمت پشتیبانی فروش سایت در ارتباط باشید، لاکچری لایت با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات به شما عزیزان این اطمینان را می دهد که با ثبت سفارش و خرید از این سایت، خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه خواهید کرد و در کمترین زمان ممکن محصولات مورد نظرتان را، درب منزل تحویل بگیرید.

لوستر آویز مدرن لاکچری لایت

لوستر مدرن ( Modern chandelier ) نوع خاصی از انواع روشن کننده ها از دسته ی آویز و لوستر است که برای نورپردازی های حرفه ای در محیط هایی با دکوراسیون ساده ی مینیمال و مدرن ولی لوکس کاربرد دارد. در واقع برخلاف لوسترهای کلاسیک موجود در بازار، در این گروه خبری از آویزها و شاخه های پر از حباب های مجلل نیست و سادگی حرف اول را می زند. فراموش نکنید که استفاده از طرح های کاملا مدرن و صفحات و نوارهای خیلی نورانی با اشکال هندسی خلاقانه و مبتکرانه در این نوع لوسترها بیشتر به چشم میخورد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که یکی از بزرگترین تصورات اشتباهی که بیشتر افراد درباره آویزها و لوسترهای مدرن دارند، نورپردازی ضعیف و غیر کافی آنها باشد ولی لازم است بدانید که نورپردازی این نوع آویزها با توجه به محیطی که در آن نصب می شوند و همچنین هدف از کاربرد این وسایل در دکوراسیون کاملا قابل تنظیم و تعویض می باشد. تنوع بالای لوسترهای مدرن به اندازه ایست که بتوان نمونه های کاملا مجلل با قابلیت نور پردازی حرفه ای را در میان ان ها انتخاب کرد.

لامپ ادیسونی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دکورهای مدرن و طراحی های متفاوتی در بین طراحان داخلی به وجود آمده است. محیط های مختلف مخصوصاً مکان هایی مانند رستوران ها و کافه ها رنگ و بویی دیگر گرفته اند و به تکنولوژی و مد روز نزدیک شده‌اند. از لامپ ها و چراغ های گوناگونی برای نورپردازی استفاده می شود که یک نمونه آن لامپ های ادیسونی اند. نام دیگر لامپ ادیسونی لامپ‌ فلامنتی و لامپ لاکچری  است که در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد انواع آن صحبت کنیم.

لامپ ادیسونی ( لامپ‌ فلامنتی ) به علت طراحی و جلوه ای که دارد شما را به یاد اجناس قدیمی و محبوب می‌اندازد. این لامپ‌ها در انواع رشته‌ ای تولید می شود و راهی مناسب برای ایجاد دکوراسیون، تزیینات و نورپردازی می باشد. این لامپ ها نور خوبی تولید می کنند. لامپ های ادیسونی در شکل های منحصر به فرد و جذابی طراحی شده اند. این لامپ‌های سیمی مانند یک رشته کار می‌کنند و نور زرد و طلایی ایجاد می‌کنند که با روشن شدن لامپ درخشش آتشین آن را مشاهده خواهید کرد.

استفاده از لامپ ادیسونی 

بدون شک یک نورپردازی مناسب می تواند کسب و کار ما را رونق داده و مشتریان زیادی را به سمتمان جذب کند. نورپردازی می تواند جو فضا را مشخص کند و به طور قطع لامپ ها در فضا سازی و زیباسازی محیط بسیار تاثیر دارند. لامپ ادیسونی یا لامپ فیلامنتی شباهت زیادی به لامپ‌های رشته‌ای دارند و دارای روشنایی مناسبند. همچنین با استفاده از آن در مصرف مقدار برق نیز صرفه جویی می شود. لامپ های ادیسونی ( لامپ‌ فلامنتی ) شکل های متفاوت داشتند اما امروزه به این طرح‌ها اضافه شده و از آن حالت سادگی تغییر کردند. زمانی که تعداد زیادی لامپ ادیسونی را در فضای منزل یا محل کار خود استفاده کنید، بسیار منظم و تمیز به چشم می آیند و به همین دلیل آنها گزینه بسیار خوبی برای آشپزخانه هستند. به ویژه زمانی که یک دکوراسیون روشن و ساده مد نظر دارید.

کاربرد چراغ های ادیسونی

در نورپردازی کافی شاپ، فست فود، رستوران، منازل، ویلا ها و طراحی های داخلی میتوانید از انواع لامپ های ادیسونی استفاده کنید تا تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند. محیطی زیبا و منحصر به فرد برای شما ایجاد می کند و کیفیت بالایی دارند. ظاهر آنها شکیل و چشمگیر است و می تواند فضای منزل شما را زیباتر کند. این محصول نیز توانایی تحمل وزن انواع لامپ ها را دارد.

قیمت سرپیچ لامپ ادیسونی  

قیمت سرپیچ این نوع لامپ بستگی به نوع سرپیچ دارد. سر پیچ ها از جنس سرامیکی با روکش فلزی در سه طرح طلایی، با سیم و روکش کنفی طلایی، رنگ مشکی براق با کیفیت بالا به همراه سیم با روکش کنفی مشکی و سرپیچی به رنگ قهوه ای سوخته است. این محصول دارای قیمتی مناسب هست و سرپیچ ها نیر قیمت های متفاوتی دارند. برخی از سرپیچ ها ارتفاع کمی دارند که از سطح سرامیکی برای انواع تنظیمات منزل استفاده می شود. نوع دیگری از سرپیچ لامپ ادیسونی، نوع کلید دار آن هستند که دارای ارتفاع ۳۰ سانتی و قیمت بالایی برخوردار می باشد. قیمت بستگی به امکانات سرپیچ، میزان ارتفاع، نوع، جنس طراحی و ساختار سرپیچ بستگی دارد.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • لوستر,
  • لامپ,
  • چراغ,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 92

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 177

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 130

ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند image ماشین ظرفشویی ال‌جی به کمک بخار ظروف را تمیز و ضدعفونی می‌کند 1402/10/23

ماشین ظرف‌شویی XD3 با قابلیت TrueSteam، بازوی اسپری‌کننده آب چهارگانه و موتوری با قطعات متحرک کمتر، می‌تواند همراه خوبی برای شست‌وشوی ظروف باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 226

رنگ واتساپ تغییر می‌کند image رنگ واتساپ تغییر می‌کند 1402/10/19

واتساپ دیگر لازم نیست سبز بماند. گزینه‌های رنگی به‌زودی برای کاربران iOS ارائه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 91