خدمات سایت


متن کامل خبر

خرید تلویزیون 50 اینچ سامسونگ

آرشیو
در خرید تلویزیون اولین موضوعی که باید در نظر داشته باشید انتخاب سایز مناسب است. تلویزیون‌ها در اندازه‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شوند تا برای قرارگیری در هر محیطی با متراژهای متفاوت مناسب باشند.
1401/01/24 10:00:57 ق.ظ

در خرید تلویزیون اولین موضوعی که باید در نظر داشته باشید انتخاب سایز مناسب است. تلویزیون‌ها در اندازه‌های بسیار متنوعی ساخته می‌شوند تا برای قرارگیری در هر محیطی با متراژهای متفاوت مناسب باشند. انتخاب سایز هر تلویزیون کاملاً به سلیقه شما و محیطی که قرار است تلویزیون را در آنجا قرار دهید بستگی دارد. پس قبل از خرید تلویزیون حتماً یک برآورد کلی از محیطی که تلویزیون خود را در آنجا قرار خواهید داد داشته باشید تا یک مدل ایده‌آل را خریداری فرمایید.

انتخاب سایز نامناسب تلویزیون برای هر محیط برخی معایب را به همراه دارد؛ مثلاً با خرید تلویزیونی بزرگ و نامتناسب با محیط به دلیل فاصله کم میان چشم با نمایشگر ممکن است پیکسل‌های تصویر به چشم آید. این موضوع در خرید تلویزیون سایز کوچک برای محیط بزرگ نیز صدق کرده و موجب ایجاد جلوه‌ای نامناسب و عدم دیدن جزئیات تصاویر از دور خواهد شد.

تلویزیون‌های 50 اینچ در لیست تلویزیون‌هایی مناسب برای محیط‌های متوسط قرار می‌گیرند. خرید تلویزیون 50 اینچ سامسونگ را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که تلویزیونی نه چندان بزرگ را برای محیط‌هایی با متراژ متوسط می‌خواهند. برای درک بهتر می‌توان گفت در تلویزیون‌های 50 اینچ فاصله میان چشم بیننده با نمایشگر تلویزیون حداقل 425 سانتی‌متر و حداکثر 525 سانتی‌متر خواهد بود. این فاصله کلیاتی کاربردی برای تشخیص تناسب تلویزیون با محیط منزلتان را در اختیارتان قرار می‌دهد.


چرا تلویزیون سامسونگ؟

میان برندهای سازنده مختلفی که در بازار وجود دارد نام سامسونگ همچون همیشه می‌درخشد. در این بازار پررقابت، شرکتی برنده است که بیشترین مزیت‌های رقابتی را برای ارائه به کاربران داشته باشد. سامسونگ به عنوان برندی که نزدیک به یک قرن است که در میان مردم جای خوش کرده بالاترین مزیت را که اعتبار است در اختیار دارد. با خرید تلویزیون سامسونگ از کیفیت عالی آن به واسطه اعتبار و پیشینه درخشان سامسونگ اطمینان حاصل خواهید کرد. این نکته را باید ذکر کنیم که تلویزیون‌های سامسونگ نسبت به بسیاری از برندهای سازنده دیگر از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند و این یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند در ایران محسوب می‌شود.

تنوع بالایی در تلویزیون‌های سامسونگ وجود داشته و امکاناتی گسترده برای راحتی کامل خریداران در تلویزیون‌ها تعبیه شده است. تلویزیون 50 اینچ سامسونگ شامل تنوع بالایی بوده و بسیاری از مدل‌های باکیفیت سامسونگ در سایز 50 اینچ نیز در دسترس هستند. با توجه به تنوع بالا در تلویزیون‌های 50 اینچ سامسونگ ممکن است در انتخاب مدل موردنظرتان دچار شک و تردید شوید؛ در ادامه برخی معیارهای اصلی که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید مدل مناسب برای خود را انتخاب کنید در اختیارتان قرار خواهیم داد.

طراحی تلویزیون‌های سامسونگ

اغلب برندهای سازنده در ساختار و ظاهر مدل‌هایی با اندازه متوسط همچون 50 اینچ نهایت بی‌توجهی را دارند و مدل‌هایی با طراحی نامناسب را به بازار عرضه می‌کنند. در این میان سامسونگ به عنوان برندی که به واسطه طراحی ظریف و بی‌نقصی که در تلویزیون‌هایش به کار می‌گیرد معروف است، با تدابیری هوشمندانه توانسته زیباترین طرح‌ها را در ساخت تلویزیون‌های 50 اینچ پیاده کند. تلویزیون‌های مختلفی از سری‌های متنوع در لیست مدل‌های 50 اینچ سامسونگ قرار می‌گیرند که دارای نوع پایه‌هایی بسیار شیک و مقاوم هستند.

نکته‌ای که به تلویزیون‌های سامسونگ در بخش طراحی تمایز بخشیده استفاده از فریم‌هایی با ضخامت کم است. این ضخامت کم در بخش فریم‌های اطراف نمایشگر به افزایش تمرکز روی صفحه نمایش و ایجاد جلوه‌ای مدرن منجر می‌شود. تلویزیون‌های برند سامسونگ همچنین دارای ضخامت بدنه بسیار کمی هستند و اغلب بدنه‌هایی باریک و مناسب برای قرارگیری روی دیوار دارند.


کیفیت تصویر

در خرید تلویزیون 50 اینچ نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است کیفیت تصویر می‌باشد. با برخورداری از کیفیت تصویر مناسب یک تلویزیون 50 اینچ توانایی نمایش محتواها را در وضوحی فوق العاده خواهد داشت. اغلب تلویزیون‌های 50 اینچ سامسونگ دارای وضوح تصویر 4K هستند. این کیفیت تصویر در سری‌های مختلف سامسونگ وضوح تصویری بی‌نظیر را به همراه خواهد داشت. تلویزیون‌های 50 اینچ سامسونگ در انواع مختلف سری کریستال، کیولد و Frame موجود هستند.

  • سری کریستال (Crystal) را می‌توان مدل‌های باکیفیت سامسونگ نامید که قیمت بسیار مناسبی دارند. این سری از تلویزیون‌ها اغلب دارای امکاناتی متوسط هستند و در میان مردم به دلیل قیمت مناسب‌شان محبوبیت دارند.
  • سری کیولد(QLED) شامل مدل‌های پرفروش و محبوب سامسونگ هستند که از تکنولوژی نقاط کوانتومی به منظور ارائه کیفیت تصویری بهتر استفاده می‌کنند. تلویزیون‌های کیولد اغلب دارای امکانات بیشتری هستند ولی در عین حال قیمت متناسبی نیز نسبت به سایر مدل‌های هم‌رده از برندهای دیگر دارند.
  • سری Frame از جذاب‌ترین مدل‌های تولید سامسونگ محسوب می‌شوند که دارای طراحی بسیار خاص و متمایز نسبت به سایر مدل‌ها هستند. تولید سایز 50 اینچ از این سری یک خبر عالی برای کسانی است که تلویزیونی خاص از برند سامسونگ با اندازه مناسب می‌خواهند.

صدا

اغلب تلویزیون‌های موجود در بازار که در سایز 50 اینچ تولید شده‌اند دارای میزان صدای 20 وات هستند(در برخی مدل‌ها استثناء نیز وجود داشته و صدای خروجی تلویزیون بیشتر خواهد بود). می‌توان گفت برای تلویزیون 50 اینچ این میزان صدا بسیار مناسب بوده و نیازی به استفاده از ساندبار در کنار تلویزیون نخواهید داشت. سامسونگ جزو برندهایی است که کیفیت صدایی عالی را در کنار کیفیت تصویر مناسب ارائه می‌دهد. Dolby Digital Plus برترین تکنولوژی بخش صوتی در تلویزیون‌های سامسونگ بوده و در سال 2022 نیز شاهد اضافه شدن تکنولوژی صوتی دالبی اتموس در برخی مدل‌ها بوده‌ایم.

امکانات هوشمند

بسیاری از مردم بر این باورند که تلویزیون‌هایی با سایز متوسط همچون تلویزیون‌های 50 اینچ دارای امکاناتی بسیار محدود هستند. این در حالی است که سامسونگ با بهره‌گیری از سیستم عامل هوشمند تایزن(Tizen) شما را از برترین قابلیت‌های هوشمند بهره‌مند می‌سازد. تایزن که به عنوان سیستم عامل اختصاصی سامسونگ شناخته شده دارای یک منوی کاربری بسیار راحت و ساده است تا بتوانید به راحتی به بخش‌های مختلف تلویزیون دسترسی داشته باشید. این سیستم عامل همچنین به واسطه منوی بسیار روان و سریعی که دارد امتیازی بالا را سایت‌های مقایسه‌ای کسب کرده است.

از بهترین قابلیت‌های هوشمندی که در برخی تلویزیون‌های 50 اینچ سامسونگ به چشم می‌خورد می‌توان به وجود دستیارصوتی بیکسبی(Bixby) اشاره کرد که امکان کنترل صوتی تلویزیون را در اختیارتان قرار می‌دهد. با خرید تلویزیون 50 اینچ سامسونگ، تلویزیونی با کیفیت تصویر عالی، امکانات هوشمند گسترده و قیمت مناسب را در منزل خود خواهید داشت.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • تلویزیون سامسونگ,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید image تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید 1403/01/14

تلویزیون‌های جدید Skyworth با ویژگی‌های جذاب مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت رقابتی در ابعاد متنوع از راه رسیدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد image اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد 1402/10/26

فناوری QDEL تلویزیون شارپ مزیت‌های OLED را با برخی ویژگی‌های جذاب دیگر یکجا ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 107

سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد image سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد 1402/10/18

تلویزیون‌های 2024 سامسونگ با فناوری‌های OLED و QLED و رزولوشن‌های 4K و 8K روانه بازار می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 91

رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر image رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر 1402/10/13

مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی در خانواده‌های LG M4، G4، C4 و B4 با تکنولوژی‌های روز، پردازنده‌های جدید و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی رونمایی شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 100

پلی استیشن 5 پرو با قدرت و قیمت بالاتر از PS5 Slim احتمالاً در سپتامبر 2024 معرفی می‌شود image پلی استیشن 5 پرو با قدرت و قیمت بالاتر از PS5 Slim احتمالاً در سپتامبر 2024 معرفی می‌شود 1402/09/25

پلی استیشن 5 پرو ظاهراً همچنان با پردازنده‌ای با معماری Zen 2 از راه می‌رسد، بااین‌حال عملکردش بهبود می‌یابد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 157

سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GNK سامسونگ با پشتیبانی از ویدیو 8K رونمایی شد image سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GNK سامسونگ با پشتیبانی از ویدیو 8K رونمایی شد 1402/08/14

سنسور ISOCELL GNK سامسونگ با محدوده دینامیک بالاتر و امکان ثبت تصاویر خام (RAW) 14بیتی و فیلم‌برداری 8K از راه رسید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 140

تلویزیون ۷۵ اینچی ردمی با پنل ۱۲۰ هرتز 4K رونمایی شد image تلویزیون ۷۵ اینچی ردمی با پنل ۱۲۰ هرتز 4K رونمایی شد 1402/07/22

تلویزیون ۷۵ اینچی ردمی A75 2024 می‌تواند یک میلیارد رنگ را نمایش دهد و نمایشگری با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 413

ال‌جی از یک تلویزیون 118 اینچی MicroLED با قیمت 237 هزار دلار رونمایی کرد image ال‌جی از یک تلویزیون 118 اینچی MicroLED با قیمت 237 هزار دلار رونمایی کرد 1402/06/21

این تلویزیون غول‌پیکر سیم ندارد و از طریق یک جعبه، تصویر و صدا به آن منتقل می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 186

قدرت گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو دو برابر نسخه استاندارد خواهد بود image قدرت گرافیکی پلی استیشن ۵ پرو دو برابر نسخه استاندارد خواهد بود 1402/06/05

اگرچه پلی‌استیشن ۵ پرو همچنان از پردازنده‌ مبتنی‌بر Zen2 استفاده خواهد کرد اما عملکرد گرافیکی آن دوبرابر بهتر از نسخه‌ی استاندارد این کنسول خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 174

از نظر مایکروسافت، پلی استیشن ۵ اسلیم امسال معرفی می‌شود image از نظر مایکروسافت، پلی استیشن ۵ اسلیم امسال معرفی می‌شود 1402/04/14

مایکروسافت اعتقاد دارد سونی اواخر سال ۲۰۲۳ نسخه‌ی اسلیم پلی‌استیشن ۵ را با قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار عرضه خواهد کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 211