خدمات سایت


متن کامل خبر

تلگرام حالا با پروژه جدید TON از تراکنش‌های رمزارزی پشتیبانی می‌کند

آرشیو
پیام‌رسان تلگرام حالا به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز «تون کوین» (Toncoin) به‌صورت مستقیم از داخل صفحه چت برای مخاطبان خود ارز دیجیتال بفرستند.
1401/02/11 10:46:15 ق.ظ



پیام‌رسان تلگرام حالا به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از رمزارز «تون کوین» (Toncoin) به‌صورت مستقیم از داخل صفحه چت برای مخاطبان خود ارز دیجیتال بفرستند. این پروژه با استفاده از بلاکچین TON ساخته شده و می‌تواند بدون دریافت هیچ هزینه‌ای از تراکنش‌ها پشتیبانی کند.

اکانت رسمی بلاکچین The Open Network یا TON در پستی در توییتر اعلام کرد که کاربران حالا می‌توانند به‌صورت مستقیم از داخل تلگرام برای مخاطبان خود Toncoin بفرستند. با این کار دیگر نیازی به ورود آدرس کیف پول ندارید و لازم نیست منتظر تایید تراکنش‌ها باشید.

در همین پست ویدیوی کوتاهی منتشر شده که نحوه استفاده از این پروژه را نشان می‌دهد. ابتدا باید بات Wallet را به منوی الصاق اضافه کنید تا گزینه مربوطه در دسترس قرار بگیرد. سپس با ورود به صفحه چت مدنظر خود، می‌توانید مقدار رمزارز را وارد کرده و آن را برای طرف مقابل ارسال کنید.


پشتیبانی از تبادلات رمزارزی در تلگرام

این پروژه جدید اجازه می‌دهد تا حدود 550 میلیون کاربر جهانی تلگرام بتوانند از یک سرویس پرداخت رمزارزی استفاده کنند. بسیاری از فعالان دنیای رمزارزها تلاش دارند تا فناوری بلاکچین را در اختیار عموم کاربران قرار دهند و به نظر می‌رسد که اقدام جدید پروژه TON هم تلاشی در جهت دستیابی به همین هدف است.

این پیام‌رسان قبلا در سال 2018 بلاکچین TON را توسعه داد تا رمزارز خودش موسوم به Gram را بفروشد. ولی تلگرام در نهایت در سال 2020 مجبور شد به خاطر فشارهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا فعالیت روی این رمزارز را لغو کند.

زمانی که تلگرام پروژه TON را کنار گذاشت، گروهی از توسعه‌دهندگان به سراغ آن رفتند و نام بلاکچین را از Telegram Open Network به The Open Network و نام توکن را از Gram به Toncoin تغییر دادند. «پاول دوروف»، مدیرعامل تلگرام دسامبر پارسال از این پروژه حمایت کرد. بنیاد TON که کنترل این پروژه را در دست دارد، چند هفته پیش موفق شد 1 میلیارد دلار از طریق حمایت‌های مالی سرمایه جذب کند.
منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • تلگرام,
  • تون کوین,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 77

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35