خدمات سایت


متن کامل خبر

قطبي: تاريخ در مورد عملكردم قضاوت خواهد كرد

آرشیو
سرمربي تيم ملي فوتبال گفت: تاريخ در مورد عملكرد من در ايران قضاوت خواهد كرد.
1389/11/02 01:46:14 ب.ظ

افشين قطبي پس از شكست يك بر صفر تيم ملي فوتبال ايران مقابل كره جنوبي در جمع خبرنگاران ايراني در پاسخ به اين سؤال كه در شب آخر همراهي‌تان چه پيامي براي ملت ايران داريد، گفت: تشكر مي‌كنم از مردم ايران و انرژي كه در اين 3 سال به من دادند. آنها هميشه و هر كجا انگيزه من هستند و سعي مي‌كنم بتوانم افتخار آنها باشم. متاسفم كه تيم ملي ايران نتوانست با قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا كادو و هديه‌اي به مردم ايران بدهد.

قطبي تاكيد كرد: بازيكنانم عملكرد خوبي داشتند و تجربه خوبي از اين تورنمنت مي‌توانيم به دست بياوريم چرا كه بازيكنان جديد و زيادي به فوتبال ايران معرفي شدند.

وي خاطرنشان كرد: اتفاقات فوتبال در بازي با كره با ما نبود و در مجموع بدشانس بوديم مخصوصا نيمه اول بد عمل كرديم اما نيمه دوم بهتر شديم و حتي مي‌توانستيم ضربه نهايي را هم بزنيم.

سرمربي تيم ملي در پاسخ به اين سؤال كه آيا امكان دارد روزي به فوتبال ايران برگردد، گفت: در فوتبال نمي‌توان درها را بست. اجازه دهيد امروز در يك منطقه ديگر تجربه جديدي كسب كنم. قلب من هيچ گاه از فوتبال ايران دور نخواهد بود و هر جا كه باشم مطمئنا به فكر فوتبال و مردم كشورم هستم.

وي در مورد اينكه چرا تيم ملي ايران مانند 3 بازي گذشته‌ نتوانست فوتبال خوبي ارائه دهد تاكيد كرد: به نظرم تنها در نيمه اول خوب نبوديم. در همين نيمه زماني كه چهره بازيكنانم را ديدم احساس كردم خودشان نيستند و آن انرژي و فوتبالي كه مي‌خواهم را در وجود آنها نديدم. از دروازه‌بان و دفاع زير توپ مي‌زديم اما در نيمه دوم بهتر از كره جنوبي عمل كرديم.

قطبي يادآور شد: بعضي وقت‌ها زماني كه با تيم‌هاي بزرگ بازي نمي‌كنيم تمام جريان بازي را كنترل كرد. در اين زمان هر تيمي بهتر از موقعيت‌هايش استفاده كند برنده مي‌شود آنها از اين موقعيت استفاده كردند اما ملي پوشان ايران هم در 15 دقيقه وقت اضافه تمام وجدان خودشان را گذاشتند.

به گزارش فارس وي در مورد اينكه آيا به خاطر مشكلات مالياتي‌اش به ايران بازنگشت گفت: به هيچ وجه اين طور نبود. اگر بر نمي‌گردم به اين دليل است كه فصل جديد ليگ برتر ژاپن در حال آغاز شدن است و من بايد زودتر كارم را با شيميزو آغاز كنم. مطمئن باشيد در آينده به ايران مي‌آيم تا با خانواده‌ام و مردم ايران ديدار كنم.

قطبي گفت: هيچ كدام از اعضاي كادر فني تيم ملي همراه من به ژاپن نخواهند آمد.

سرمربي تيم ملي در مورد اينكه آيا وي مربي موفق بود يا ناموفق تاكيد كرد: اجازه بدهيد در اين مورد كه بازنده بوده‌ام يا برنده تاريخ قضاوت كند. مسئوليت باخت با من است و پيروزي براي ملت ايران.

وي در خصوص اين سؤال كه آيا مي‌توانيم به جام جهاني صعود كنيم اظهار داشت: شك ندارم چون تيم خوبي داريم. به اندازه كافي قدرت، توان و همه جور امكانات و بازيكن در اختيار تيم ملي است و هر مربي كه بخواهد با تيم ملي شروع به كار كند مطمئنا لذت خواهد برد.

قطبي در پاسخ به اين سؤال كه شما هميشه با اطمينان با قهرماني صحبت مي‌كنيد گفت: من هميشه با اعتماد به نفس حرف مي‌زنم. در حال حاضر هم با جوانان تيم خوبي براي ايران ساخته‌ام.

وي در مورد خاطراتش از ايران تصريح كرد: فراز و نشيب و پستي و بلندي و عشق و نفرت هاي زيادي در ايران تجربه كردم.

سرمربي تيم ملي ايران در پاسخ به اين سؤال كه در مرحله نيمه نهايي از بين ژاپن و كره جنوبي چه تيمي به فينال صعود خواهد كرد گفت: نمي‌دانم پاسخ اين سؤال را چگونه بدهم چرا كه گذشته‌ام در كره بوده و آينده‌ام در ژاپن.

قطبي در پايان خطاب به خبرنگاران ايراني گفت: مرا حلال كنيد.

منبع : فارس
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 788

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3171

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073