خدمات سایت


متن کامل خبر

10 نقل و انتقال برتر ژانويه 2011

آرشیو
مهمترين نقل و انتقال مهم ژانويه 2011؛ جابجايي هايي که ممکن است سرنوشت يک ليگ را تغيير دهد.
1389/11/08 11:36:05 ق.ظ

امانوئل آدبایور در رئال؛ مورینیو بالاخره از بین گزینه های زیادی که پیش رو داشت، مهاجم توگویی را انتخاب کرد تا به بحران خط حمله تیمش پایان دهد. مهاجم توگویی منچسترسیتی که با حضور ادین ژکو در ایتسلند ممکن بود حتی کمتر از نیم فصل اول فرصت بازی پیدا کند، راهی سانتیاگو برنابئو شد تا با یک کریم بنزمای پر فراز و نشیب برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی کهکشانی ها رقابت کند.

اما آیا او می تواند به رئال کمک کند تا مانع از قهرمانی دوباره بارسا شود؟ یا بداخلاقی ها همیشگی اش تنها بحرانی دیگر را در تیم رئال موجب خواهد شد؟

در اینجا نگاهی خواهیم داشت به مهمترین نقل و انتقال مهم ژانویه 2011؛ جابجایی هایی که ممکن است سرنوشت یک لیگ را تغییر دهد.

1- آنتونیو کاسانو (سمپدوریا به میلان)

مبلغ انتقال: اعلام نشد

ستاره دردسر ساز فوتبال ایتالیا فصل را در سمپدوریا آغاز کرد اما درگیری اش با ریکاردو گارونه، رئیس باشگاه جنوایی، موجب شد تا دیگر جایی در این تیم نداشته باشد. در حالی که یوونتوس و اینتر هم به دنبال او بودند اما کاسانو راهی میلان شد تا در کنار زلاتان و روبینو خط حمله مخوفی را برای روسونری بسازد. او نه تنها گلزن قهاری است بلکه از توانایی ویژه ای در خلق موقعیت برای هم تیمی هایش برخوردار است. آمار چهار پاس گل در چهار بازی ابتدایی در میلان، روزهای درخشانی را برای او نوید می دهد.

2- ادین ژکو (وولفسبورگ به منچسترسیتی)

مبلغ انتقال: 32 میلیون یورو

مهاجم بوسنیایی علاقه زیادی داشت تا راهی یوونتوس شود. او بارها اعلام کرد در صورت جدایی از وولفسبورگ، یوونتوس تنها تیمی است که آرزوی پوشیدن پیراهنش را دارد اما تعلل جوزپه ماروتا و سایر مدیران یووه موجب شد تا او در نهایت به پیشنهاد خیره کننده سیتی پاسخ مثبت بدهد. اگر او بتواند آمار گلزنی قابل توجهش در وولفسبورگ را در باشگاه جدیدش تکرار کند، می تواند به یکی از موفق ترین نقل و انتقال های لیگ برتر تبدیل شود.

3- ابراهیم آفلای (آیندهوون به بارسلونا)

مبلغ انتقال: 3 میلیون یورو

مطمئنا گواردیولا در کاپیتان جوان آیندهوون کیفیتی دیده بود که او را به عنوان تنها خریدش در ژانویه انتخاب کرد. این ستاره مراکشی الاصل علی رغم جوانی از تجربه بالایی برخوردار است و می تواند خیلی زود با فلسفه فوتبال بارسا سازگار شود. مدیران بارسلونا برای خرید او مبلغ بسیار اندکی پرداختند اما مطمئنا می توانند بهره بسیار بیشتری از حضور او در ترکیب تیم شان ببرند.

4- لوئیس گوستاوو (هوفنهایم به بایرن مونیخ)

مبلغ انتقال: 15 میلیون یورو

باشگاه باواریایی که می دانست به زودی مارک فن بومل را از دست خواهد داد، این برزیلی تکنیکی را از هوفهنهایم به خدمت گرفت. گوستاوو در سال 2007 به هوفنهایم پیوست و خیلی زود خود را با فوتبال آلمان تطبیق داد. او علاوه بر بازی در پست هافبک دفاعی، توانایی بازی در مرکز و سمت چپ خط دفاعی را نیز دارد. او تنها 23 سال دارد و روزهای درخشانی در بایرن در پیش خواهد داشت.

5- مارک فن بومل (بایرن مونیخ به میلان)

مبلغ انتقال: اعلام نشد

کاپیتان هلندی بایرن برای تمدید قرارداد با مدیران باشگاه به توافق نرسید تا شش ماه قبل از پایان قراردادش راهی میلان شود. او که پیش از این با آیندهوون، بارسا و بایرن، قهرمانی در هلند، اسپانیا و آلمان را تجربه کرده، اکنون می تواند با قهرمانی در سری آ، یک رکورد بی نظیر را به نام خود ثبت کند. او در 33 سالگی همچنان از توانایی های بالایی برخوردار است و می تواند استحکام و نظم را به خط میانی روسونری بازگرداند.

6- سیمائو سابروسا (اتلتیکو مادرید به بشیکتاش)

مبلغ انتقال: 4 میلیون یورو

باشگاه بشیکتاش به دنبال اهداف بلند پروازانه ای است. به همین دلیل تابستان گذشته و ژانویه خرید های قابل توجهی انجام داد. آنها که در بازار نقل و انتقالات تابستانی گوتی و متئو فراری را به خدمت گرفته بودند، چند هفته قبل سیمائو، هافبک باتجربه پرتغالی را به تیم شان اضافه کردند تا نشان دهند چه اهداف بلند پروازانه ای در سر دارند.

تکنیک بالا، ضربات آزاد دیدنی و بازی خوانی عالی سیمائو می تواند کمک زیادی به این تیم ترک بکند.

7- اربی امانوئلسون (آژاکس به میلان)

مبلغ انتقال: 1.7 میلیون یورو

زمانی که درخشش او در تیم میلان آغاز شود، آنها متوجه خواهند شد که با چه مبلغ اندکی او را به خدمت گرفتند. او علاوه بر سمت چپ خط میانی، می تواند در خط حمله نیز بازی کند. مطمئنا مدتی طول خواهد کشید تا او بتواند جای ثابتی در ترکیب روسونری برای خود پیدا کند اما این ستاره جوان می تواند یکی از ستاره های تیم در سال های پیش رو باشد.

8- رونالدینیو (میلان به فلامینگو)

مبلغ انتقال: 3 میلیون یورو

مرد سال سابق فوتبال جهان بعداز سال ها حضور در فوتبال اروپا و بازی برای پاریس سن ژرمن، بارسلونا و میلان به خانه برگشت. حضور آنتونیو کاسانو به معنای پایان کار او در میلان بود و در نهایت از بین چند تیم برزیلی که خواهان به خدمت گرفتن او بودند، راهی فلامینگو شد. بسیار اعتقاد داشتند باشگاه های برزیلی برای استفاده از منافع تجاری رونالدینیو او را به خدمت گرفتند اما گل بی نظیری که او در تمرینات این هفته تیمش به ثمر رساند، بار دیگر- حداقل برای چند ساعت- او را به صدر اخبار رسانه ها برگرداند.

9- امانوئل آدبایور (منچسترسیتی به رئال)

مبلغ انتقال: 4 میلیون یورو

ستاره توگویی برای رسیدن به قهرمانی های بیشتر از آرسنال راهی منچسترسیتی شد اما در این تیم نه تنها به جامی دست پیدا نکرد بلکه حتی جایگاه ثابتش را نیز از دست داد. ورود ادین ژکوی بوسنیایی شرایط را برای او سخت تر از گذشته کرد تا در نهایت با انتقالی قرضی راهی رئال شود. او باید از مدیران هامبورگ سپاسگذار باشد. در صورت که آنها اجازه می دادند نیستلروی به رئال برگردد، آدبایور یک نیم فصل کابوس وار را در ایتسلند سپری می کرد. در صورتی که رئالی ها بخواهند او را در پایان فصل به خدمت بگیرند، باید 15 میلیون یورو بپردازند.

10- رایان بابل (لیورپول به هوفنهایم )

مبلغ انتقال: 8 میلیون یورو

یکی از بازیکنانی که لیورپولی ها قدرش را ندانستند. بابل مطمئنا یک سوراستار نیست اما بی تردید از مهاجم بی استعدادی مانند دیوید انگوگ در کلاس به مراتب بالاتری قرار دارد. او هر بار برای قرمزها به میدان رفت، تاثیر گذار بود وبازی قابل قبولی به نمایش گذاشت. در تیم جدیدش نیز اگر از سوی کادر فنی و هم تیمی هایش مورد حمایت قرار بگیرد، می تواند بازی های بسیار بهتری ارائه دهد.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 787

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073

تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر image تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر 1397/04/30

بازیکن سابق استقلال در سوگ پدر نشسته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3591

رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد  image رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد 1397/03/27

ورزش سه نوشت:جدال با مراکش نه تنها یک برد شیرین و سه امتیاز ارزشمند برای ایران به ارمغان داشت بلکه بسیاری از رکوردهای ملی را نیز تغییر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3706