خدمات سایت


متن کامل خبر

دایی:اصلا من بد ، فیروز کریمی چرا شیث را اخراج کرد؟

آرشیو
علی دایی به شدت از عملکرد شیث رضایی و افشین قطبی انتقاد کرد و البته از خوبی های علی کریمی سخن گفت.
1389/11/09 09:49:09 ق.ظ

سرمربی پرسپولیس در مورد پیوستن علی کریمی به این تیم هم گفت: من همیشه گفته‌ام که کریمی در زمین یکی از بهترین فوتبالیست‌های ماست و شما هیچ وقت از من صحبتی را علیه کریمی نشنیده‌اید. علی کریمی اگر بخواهد می‌تواند هر کاری بکند و خود من خیلی دوست دارم که علی کریمی آماده را داشته باشم. مطمئنا او به ما کمک خواهد کرد. ما از طریق دوستان مشترک‌مان با هم صحبت کرده‌ایم و ان‌شاءالله طی یکی دو روز آینده با علی جلسه می‌گذارم و نظرات مان را همسو خواهیم کرد و تصمیم نهایی با باشگاه خواهد بود که او به پرسپولیس بیاید یا نه اما من هنوز با او صحبتی نکرده‌ام و مطمئنم که این بازیکن بزرگ می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم علی با بازگشت به تیم خودش، بتواند ناراحتی‌ای که در چند ماه گذشته تجربه کرده است را جبران کند و با آمادگی کامل ناراحتی خود را از یاد ببرد.

دایی همچنین در مورد وضعیت شیث رضایی به خبرنگار ایسنا گفت: در جلسه‌ای که برگزار کردیم به آقای رسایی هم گفتم که متاسفانه دیگر نمی توانم با شیث رضایی همکاری کنم. ما یک فرصت دیگر به شیث دادیم که مسائلش را درست کند اما او باز هم کارهای خود را تکرار کرد. باز هم می‌گویم اگر قرار است من در پرسپولیس کار کنم نمی‌توانم با او باشم چرا که او در مصاحبه با یک خبرگزاری مسائلی را عنوان کرده که کاملا کذب محض بوده و شما می‌توانید این را از بازیکنان بپرسید. شیث رضایی یکی دو مشاور مطبوعاتی دارد که متاسفانه به او مشاوره‌های غلط می‌دهند. شیث می‌توانست از لحاظ فنی بهتر از این‌ها باشد.

دایی افزود: من یک سوال از شما دارم. علی دایی با شیث مشکل دارد. چرا او در سال 86 از پرسپولیس اخراج شد. چرا با سایپا مشکل پیدا کرد، چرا در صباباتری با فیروز کریمی به مشکل برخورد. این سوال من را پاسخ دهید. چگونه است که می‌گویند من با شیث مشکل دارم. همه بچه‌ها هم می‌دانند که موضوع خاصی نیست. متاسفانه خود شیث نمی‌خواهد شرایطش تغییر کند، آدم اگر بخواهد می‌تواند همه چیز را درست کند.

علی دایی در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم ملی را در جام ملت‌ها چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: من در مورد تیم ملی صحبت نکنم بهتر است. عملکرد تیم ملی را همه دیدند. چهار تیمی که در مرحله نیمه نهایی حضور یافتند هیچ کدام در گروه ایران حاضر نبودند و این موضوع نشان می‌دهد که حریفان ایران چه تیم‌هایی بودند. همه این‌ها نشان دهنده این است که تیم ملی چطور بازی کرده، به اعتقاد من بازیکنان با جان و دل کار کردند و زحمت کشیدند اما متاسفانه ما نتوانستیم نتیجه بگیریم.

او در مورد رفتن قطبی به ژاپن و برنگشتن به ایران هم گفت: این‌ها را من نباید بگویم. اگر این سوال را جواب دهم، شما خبرنگاران هزار تعبیر و تفسیر می‌کنید. من از شما باید بپرسم و از مسوولین باید بپرسم که قطبی که این همه وعده وعید داد و کف دست و پشت دست و این چیزها را می‌دانست چه کار کرد؟ ایشان شغل حرفه‌ای‌شان این کار است اما چگونه است که قطبی بعد از من آمد و برای آن سه بازی اعلام کرد که مثل کف دستش دو کره را می‌شناسد، هنگامی که ایران حذف شد، هیچ کس از او نیامد بپرسد که چه کار کرد و چرا ایران حذف شد. این همه مسافرت خارجی رفت. خود شما خبرنگاران در روزنامه‌ها نوشتید که قطبی چقدر مسافرت می‌رفت. سر جام جهانی رفتنش کلی بحث به وجود آمد اما هیچ کس پیگیری نکرد که آیا او واقعا رفته است یا خیر. مگر چهار تا بلیت آوردن کار سختی است؟ ما که در فدراسیون بودیم باید حتما بلیت مسافرت‌هایمان را نشان می‌دادیم تا می‌توانستیم تسویه حساب کنیم، اصلا این موضوع‌ها خنده‌دار است. بلیتی که استفاده شده است را که نمی‌توان این گونه به مردم نشان داد. قطبی هی به مسافرت می‌رفت و یک روز می‌گفت پیش نکونام می‌روم، یک روز پیش تیموریان می‌روم و بعد هم که وعده داد ایران را قهرمان جام ملت‌ها می‌کند اما به آن شکل به ژاپن رفت.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 810

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2579

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3028

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3202

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3063

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4092