خدمات سایت


متن کامل خبر

افزایش قیمت دوج کوین

آرشیو
دوج‌کوین همزمان با شایعاتی که در بستر شبکه اجتماعی ایکس دست به دست می‌شود، به بازدهی روزانه ۱۰ درصدی رسید
1402/11/02 12:24:00 ب.ظ

افزایش قیمت دوج‌کوین و تحرکاتی که منجر به روشن شدن موتور دوج‌کوین شده را باید مشکوک‌ترین اتفاق این روزهای بازار ارز دیجیتال بدانیم.

دوج‌کوین در روز آرام و کسل‌کننده بیت‌کوین و بقیه رمزارزهای سرشناس، بازدهی ۱۰ درصدی را تجربه کرد و با افزایش حجم معاملات جایگاه خودش را در بین انواع توکن‌های ریزودرشت بهبود بخشید. انتشار شایعات جذاب درباره دوج‌کوین آنهم در شبکه اجتماعی ایکس فعلا مهمترین محرک برای افزایش قیمت دوج‌کوین معرفی می‌شود و یکبار دیگر اتهام دستکاری در بازار ارز دیجیتال به ایلان ماسک مطرح شده است.


افزایش قیمت دوج‌کوین



قیمت دوج‌کوین امروز یکشنبه اول بهمن به ۰.۰۸۶ دلار رسید که به پول خودمان و احتساب نرخ تقریبا ۵۴ هزار تومانی تتر، معادل چهار هزار و ۷۰۰ تومان می‌شود. دوج‌کوین دیروز ۰.۰۷۹ دلار یعنی کمتر از چهار هزار و ۳۰۰ تومان ارزش داشت و به همین خاطر آن‌هایی که در کیف پولشان دوکوین داشتند، در یک روز به سود ۱۰ درصدی رسیدند.

دوج‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی تا مرز ۰.۹ دلار بالا رفته که بهترین موقعیت این توکن از ۱۳ دی امسال است و به این ترتیب دوج‌کوین حداقل روی قله هفتگی خودش معامله شده است. دوج‌کوین البته با درنظر گرفتن جهش ۱۰ درصدی که در شبانه‌روز گذشته تجربه کرده، هنوز نسبت به یک ماه قبل افت قیمت شش درصدی را تجربه می‌کند و نسبت به اولین روز سال نو میلادی هم بازدهی دوج‌کوین به منفی دو درصد می‌رسد.

دوج‌کوین از حیث تسلط به بازار ارز دیجیتال فعلا جایگاه دهم را دراختیار دارد و در برهه‌ای که اتفاق مهمی در بازار کریپتو رخ نمی‌دهد، تاثیر دست به دست شدن شایعات جذاب پیرامون DOGE، یکبار دیگر توجه‌ها را به سمت آن معطوف کرده است. راه‌اندازی سرویس پرداخت جداگانه در شبکه اجتماعی ایکس به‌عنوان یک شایعه قدیمی و محبوب دوباره در بستر این شبکه دست به دست می‌شود و مثل همیشه خیلی‌ها دوج‌کوین را بخشی از این پروژه معرفی می‌کنند.
قیمت بیت‌کوین؛ ۴۱ هزار و ۷۸۰ دلار

بیت‌کوین در شبانه‌روز قبلی بازدهی تقریبا صفر درصدی را به ثبت رسانده است. قیمت بیت‌کوین امروز یکشنبه اول بهمن درحالی ۴۱ هزار و ۷۸۰ دلار است که دیروز رهبر بازار ارز دیجیتال روی پله ۴۱ هزار و ۶۵۰ دلار حضور داشت.

بیت کوین به این ترتیب روند کسل‌کننده‌ای که در روزهای گذشته داشته را ادامه داده و همچنان بعد از ماجرای تایید صندوق ETF اسپات فرصتی برای حرکت در مسیر صعودی پیدا نکرده است.

بیت‌کوین حالا درمقایسه با یک هفته قبل، کاهش قیمت سه درصدی را تجربه می‌کند و وقتی به یک ماه قبل برمی‌گردیم این عدد به پنج درصد می‌رسد.

بیت‌کوین به پول خودمان هم الان برای تریدرهای ایرانی بازار ارز دیجیتال معادل دو میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان ارزش دارد که درمقایسه با روز ۲۱ دی این عدد حول و حوش ۲۶۸ میلیون تومان تقلیل پیدا کرده است.

بیت‌کوین روز ۲۱ دی امسال با رسیدن به عدد دو میلیارد و ۵۲۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، بالاترین محدوده تاریخی ریالی خودش را به ثبت رساند.


اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها

اتریوم که با سهم ۱۸ درصدی از بازار کریپتو بعد بیت‌کوین دومین رمزارز برتر دنیاست فعلا دو هزار و ۴۷۰ دلار یعنی چیزی معادل دیروز معامله می‌شود و به‌جز جهش ۱۰ درصدی دوج‌کوین، فعل‌وانفعال مهم دیگری در بازار رخ نداده.

بایننس‌کوین که به اسم بی‌ان‌بی معروف است و بعد از بیت‌کوین و اتریوم مهمترین رمزارز فعلی بازار است، بازدهی روزانه مثبت یک درصد داشته است. سولانا که پشت سر بایننس‌کوین ایستاده، همین وضعیت را سپری کرده و آوالانچ با بازدهی مثبت دو درصد عملکرد بهتری از خودش نشان داده است.

ریپل و کاردانو که به‌ترتیب ششمین و هشتمین رمزارز مهم بازار به حساب می‌آیند بازدهی زیر یک درصد داشتند و اوضاع برای ۵۰ رمزارز برتر بازار هم تقریبا به همین شکل پیش رفته است.


بیت‌کوین

۴۱ هزار و ۷۸۰ دلار

مثبت چهاردهم درصد



اتریوم

دو هزار و ۴۷۰ دلار

مثبت یک‌دهم درصد



بایننس‌کوین

۳۱۸.۷۹ دلار

مثبت یک درصد



سولانا

۹۳.۱۳ دلار

مثبت یک درصد



ریپل

۰.۵۵ دلار

مثبت نیم‌درصد



کاردانو

۰.۵۱ دلار

مثبت دودهم‌درصد



دوج‌کوین

۰.۰۸۶ دلار

مثبت ۱۰  درصد



آوالانچ

۳۳.۳۸ دلار

مثبت دو درصد

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ارز دیجیتال,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند image هواوی احتمالاً 23 فروردین‌ماه از خودرو و کامپیوترهای جدید خود رونمایی می‌کند 1403/01/20

هواوی ظاهراً قصد دارد در تاریخ ۲۳ فروردین‌ماه (۱۱ آوریل)‌ از محصولات جدید خود ازجمله خودروی جدید و کامپیوترهای شخصی رونمایی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 242

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57