خدمات سایت


متن کامل خبر

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.
1402/12/15 01:06:21 ب.ظ


فروشگاه فتاحیان؛ پخش عمده ابزارآلات ساختمانی در کرج

فروشگاه فتاحیان با داشتن نقش حیاتی در پخش ابزارهای ساختمانی در کرج، به عنوان یک پل ارتباطی میان تأمین‌کنندگان و مصرف‌کنندگان این ابزارها شناخته می‌شود؛ این فروشگاه تأمین‌کننده ابزارهای با کیفیت و معتبر برای صنعت ساختمانی است و این محصولات را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار داده.

فروشگاه فتاحیان به عنوان یک عمده فروشی ابزارآلات صنعتی، یراق آلات، پخش پمپ آب استخری و... انواع گسترده‌ای از ابزارهای مختلف را برای صنعت ساختمان فراهم می‌کند. فروشگاه فتاحیان به پخش ابزار ساختمانی می‌پردازد که از نظر کیفیت و استاندارد در سطح بالایی بوده و از تنوع بسیار زیادی نیز برخوردار می‌باشد؛ این تنوع و گستردگی ابزارها از ویژگی‌های بارز فروشگاه فتاحیان است که مشتریان مختلفی را به خود جذب کرده و به آن‌ها امکان انتخاب بهترین لوازم برای پروژه‌های ساختمانی را می‌دهد.

پخش ابزار ساختمانی: https://vfatahiyan.com/distribution-of-construction-tools/

خرید از فروشگاه فتاحیان مزایا زیادی برای مشتریان به همراه دارد؛ این مزایا باعث شده که مشتریان با اطمینان بیشتری به خرید از این فروشگاه بپردازند و از مزایا این مجموعه، بهره‌مند شوند:

1. طیف گسترده ابزارهای موجود

زمانی که حرف از فروش عمده و پخش اب

زار ساختمانی به میان می‌آید، نباید از تنوع محصولات غافل شد؛ فروشگاه فتاحیان، مجموعه گسترده‌ای از ابزارآلات ساختمانی را در اختیار خریداران قرار داده است؛ خریداران می‌توانند انواع ابزارهای دستی و برقی ساختمانی را به صورت عمده از این فروشگاه سفارش دهند. از محصولات این مجموعه می‌توان به دریل شارژی، دریل بتن، اره موتوری و... اشاره کرد.

2. ضمانت کیفیت و اعتبار

یکی از ویژگی‌های برجسته فروشگاه فتاحیان، ضمانت کیفیت و اعتبار بالای محصولاتش می‌باشد. این فروشگاه به عنوان یک پخش کننده، انواع ابزارآلات ساختمانی را برای فروشندگان تأمین می‌کنند ولی این موضوع تنها به همین نقطه ختم نمی‌شود؛ فروشگاه فتاحیان جهت اطمینان خاطر خریداران، کیفیت تمامی محصولات خود را تضمین کرده است.

به دلیل تضمین کیفیت و پخش ابزار ساختمانی باکیفیت، این مجموعه دارای اعتبار بسیار بالایی بین خریداران و فروشندگان ابزارهای ساختمانی تبدیل شده است و توانسته است تا اعتماد کامل آن‌ها را بدست آورد.

خدمات نمایندگی آروا


نمایندگی‌های آروا معمولاً خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهند. برخی از خدمات اصلی که می‌توانید از یک نمایندگی آروا دریافت کنید عبارتند از:

  • ارائه تخفیف‌ها: نمایندگی‌های آروا محصولات آروا را به مشتریان عرضه می‌کنند. شما می‌توانید از طریق نمایندگی‌ها، محصولات آروا را خریداری کنید و از تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه آنها بهره‌برداری کنید.

  • تنوع محصولات: نمایندگی برند آروا، دارای طیف گسترده‌ای از محصولات این برند می‌باشد؛ مشتریان می‌توانند هر یک از محصولات آروا را با قیمتی مناسب از نمایندگی آروا، خریداری کنند.

  • ضمانت محصول: نمایندگی‌های آروا برای محصولاتی که از آنها خریداری می‌شوند، ضمانت ارائه می‌دهند. این ضمانت معمولاً شامل تعمیر رایگان یا تعویض محصول در صورت وجود عیب و نقص است.

  • مشاوره قبل از خرید: نمایندگی‌های آروا معمولاً به مشتریان در انتخاب محصولات مناسب برای نیازها و سلیقه شان کمک می‌کنند. آنها می‌توانند به شما در انتخاب دستگاه‌های صوتی، تجهیزات الکترونیکی و سایر محصولات آروا کمک کنند.

فروشگاه فتاحیان یکی از بزرگترین مراکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج بوده و به عنوان بهترین نمایندگی محصولات آروا در این منطقه فعالیت می‌کند؛ جهت خرید هر یک از محصولات آروا با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب، با فروشگاه فتاحیان تماس حاصل نمایید.

تماس با فتاحیان:

09123626098

02165292927

محبوب‌ترین محصولات برند آروا

محصولات برند آروا در دسته‌های مختلفی از ابزارهای صنعتی تولید می‌شوند، اما برخی از محبوب‌ترین محصولات این برند عبارتند از:

  • ابزارهای اندازه‌گیری: ابزارهای اندازه‌گیری دقیقی که توسط آروا تولید می‌شوند، اعتماد مشتریان را جلب کرده و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • ابزارهای دستی: آروا تولیدات زیادی از ابزارهای دستی از جمله چکش، ابزارهای برش و دیگر ابزارهای دستی با کیفیت و بادوام را تولید می‌کند.

  • پیچ‌گوشتی‌ها و دستگاه‌های برقی: محصولاتی نظیر پیچ‌گوشتی‌ها و دستگاه‌های برقی برند آروا، با عملکرد برتر و قدرت موتورهای قوی، توجه کاربران جلب کرده است.

  • دستگاه جوش: یکی دیگر از محصولات آروا، دستگاه جوش بوده و فروشگاه فتاحیان به عنوان نمایندگی دستگاه جوش آروا شناخته می‌شود.

  • کلید‌های سوکتی: کلید‌های سوکتی آروا با کیفیت بالا و مقاوم در برابر فشار و ضربه، مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند.

  • ماشین‌آلات صنعتی: آروا به تولید دستگاه‌های صنعتی از جمله فرزها و برش‌کارها نیز می‌پردازد که در صنایع مختلف به کار می‌روند.

شما می‌توانید محصولات برند آروا را از فروشگاه وحید فتاحیان که بزرگترین مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج است، با قیمتی مناسب خریداری کنید.

نمایندگی آروا: https://vfatahiyan.com/representation-of-arva/

خرید عمده ابزار ساختمانی در کرج


افراد و صاحبین بسیاری از کسب و کارهای هستند که نیاز به خرید عمده ابزارآلات ساختمانی دارند؛ همچنین بسیاری از مهندسان و سازندگان وجود دارند که برای اجرای پروژه‌ها خود، باید اقدام به خرید عمده ابزار ساختمانی نمایند. نمایندگی‌های مختلفی برای خرید عمده ابزار ساختمانی در کرج وجود دارد، ولی در صورتی که به دنبال بهترین مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج هستید تا بهترین ابزار را به صورت عمده با قیمتی مناسب خریداری کنید، احتمالاً فروشگاه فتاحیان، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مجموعه فتاحیان به عنوان برترین مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج شناخته شده و به عنوان بهترین نمایندگی فروش محصولات برندهای معتبری مانند برند آروا، ورتکس و ... شناخته می‌شود؛ شما می‌توانید انواع ابزارآلات دستی و برقی ساختمانی، انواع یراق آلات و ... را با بالاترین کیفیت در این فروشگاه پیدا کنید و با قیمتی مناسب به صورت عمده، خریداری نمایید.

سایت فتاحیان: https://vfatahiyan.com/

نتیجه گیری

فروشگاه فتاحیان به عنوان بزرگترین مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج شناخته می‌شود؛ این مرکز با فروش محصولاتی از برندهای معتبری همچون آروا، ورتکس، آذین، دی سی ای و ... با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب، توانسته است تا رضایت کامل مشتریان را به خود جلب نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع ابزارآلات ساختمانی با قیمتی مناسب در کرج، توسط شماره‌های زیر با فروشگاه فتاحیان که بزرگترین مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج می‌باشد، تماس حاصل نمایید.

تماس با فتاحیان:

09123626098

02165292927

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ابزار ساختمانی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 62

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 77

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 96

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 135

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 249

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 181

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 109