خدمات سایت


متن کامل خبر

کانسیلر اصل برای سیاهی دور چشم

اگه سیاهی دور چشم اذیتت می‌کنه و باعث می‌شه ظاهرت خسته‌تر از چیزی که هستی به نظر بیاد، احتمالاً به فکر استفاده از کانسیلر افتادی. کانسیلر یکی از بهترین محصولاتی‌ هست که می‌تونه سیاهی‌های دور چشم رو بپوشونه و چهره‌ت رو شاداب‌تر و روشن‌تر نشون بده. ولی نکته مهم اینه که انتخاب یه کانسیلر مناسب خیلی اهمیت داره.
1403/07/04 09:23:21 ب.ظ

 اگه سیاهی دور چشم اذیتت می‌کنه و باعث می‌شه ظاهرت خسته‌تر از چیزی که هستی به نظر بیاد، احتمالاً به فکر استفاده از کانسیلر افتادی. کانسیلر یکی از بهترین محصولاتی‌ هست که می‌تونه سیاهی‌های دور چشم رو بپوشونه و چهره‌ت رو شاداب‌تر و روشن‌تر نشون بده. ولی نکته مهم اینه که انتخاب یه کانسیلر مناسب خیلی اهمیت داره. چون اگه یه کانسیلر خوب نخری یا از یه محصول تقلبی استفاده کنی، ممکنه نه‌تنها نتیجه‌ای که می‌خوای رو نگیری، بلکه پوست دور چشم‌ت رو هم خراب کنی. اینجا می‌خوام بهت بگم که چطور می‌تونی یه کانسیلر اصل و مناسب برای سیاهی دور چشم پیدا کنی و به چه چیزهایی باید توجه کنی.

اول از همه باید بدونی که سیاهی دور چشم دلایل مختلفی داره. گاهی ژنتیکی هست و تو از اون دسته آدم‌هایی هستی که به طور طبیعی زیر چشم‌هات تیره‌تره. بعضی وقت‌ها هم به‌خاطر خستگی، کمبود خواب، استرس یا حتی تغذیه نامناسب به‌وجود میاد. هر دلیلی که داشته باشه، یه کانسیلر خوب می‌تونه کمک کنه که این سیاهی‌ها رو بپوشونی و چهره‌ت رو تازه‌تر و سالم‌تر نشون بدی.

کانسیلر مناسب پوستت رو میشناسی؟

واقعیت اینه که نوع پوستت نقش خیلی مهمی در انتخاب کانسیلر داره. اگه پوست خشک داری، بهتره از کانسیلرهای مایع یا کرمی استفاده کنی که خاصیت مرطوب‌کنندگی داشته باشن و پوست زیر چشم‌ت رو خشک‌تر نکنن. برعکس، اگه پوستت چربه، شاید کانسیلرهای مات‌کننده یا پودری برایت بهتر باشن. بنابراین قبل از خرید حتماً نوع پوستت رو در نظر بگیر تا بتونی بهترین نتیجه رو بگیری.

خیلیا فکر می‌کنن کانسیلر باید همرنگ پوستشون باشه، ولی در واقع کانسیلری که برای پوشوندن سیاهی دور چشم استفاده می‌کنی، باید کمی روشن‌تر از رنگ پوستت باشه. اگه کانسیلر خیلی روشن یا خیلی تیره باشه، نه‌تنها سیاهی‌ها رو نمی‌پوشونه، بلکه حتی ممکنه توجه بیشتری رو به اون ناحیه جلب کنه. بهترین کار اینه که قبل از خرید کانسیلر، اون رو روی پوست دست یا زیر چشم تست کنی تا مطمئن بشی رنگش مناسب پوستت هست. همچنین، کانسیلرهای رنگی مثل کانسیلرهای زرد، نارنجی یا سبز می‌تونن برای پوشوندن سیاهی‌های خیلی شدید یا کبودی‌ها مفید باشن.

بهترین کانسیلر اصل برای سیاهی دور چشم

کانسیلر فول سایز توفیسد یه محصول کاملا گیاهی و آبرسان که کاور بسیار عالی و ماندگاری بالایی داره. کانسیلر فول سایز توفیسد فاقد هرنوع روغن و چربی هست به همین خاطر حتی پوست های چرب و یا حساس با خیال راحت میتونن ازش استفاده کنن.
فرمول این محصول بسیار سبکه و در عین حال پوشانندگی خیلی خوبی داره و تمام عیوب پوستی رو پنهان میکنه.

کانسیلر اصل برای سیاهی دور چشم

ترکیبات کانسیلر فول سایز توفیسد:

آب نارگیل: باعث تامین رطوبت سطح پوست میشه

رز آلپاین: به سلامت پوست کمک میکنه

هیالورونیک اسید: باعث ایجاد ظاهری جوون تر و پوستی صاف تر میشه

بیا با بقیه ویژگی های طلایی این کانسیلر بینظیر آشنا شیم:

فرمول بکار رفته توی این کانسیلر فاقد مواد کمدوژنیک هست و وقتی اون رو روی پوستت میزنی یه ظاهر کاملا طبیعی بهت میده در حالی که تمام تیرگی ها و قرمزی های پوست رو یکدست کاور کرده. درواقع میشه گفت کانسیلر فول سایز توفیسد شبیه پوست دوم برات عمل میکنه. این محصول رو کافیه روی نقاط مورد نظرت استفاده کنی با دست یا اسفنج فیدش کنی مطمئن باشی تا آخر روز به همون شکل ساعت اول روی پوستت باقی میمونه و هیچ خطی رو زیر چشمت ایجاد نمیکنه.

اگر زیر چشمت تیرگی زیادی داره، پیشنهاد میکنم کانسیلر فول سایز توفیسد رو نزدیک به رنگ پوستتون رو انتخاب کنی یا نهایتا نیم درجه روشن تر، رنگ های خیلی روشن برای افرادی که تیرگی زیادی دارن باعث میشه اون ناحیه کاور خوبی نشه و رنگش به شکل طوسی دربیاد.

کانسیلر اصل برای سیاهی دور چشم

بهتره در مورد نحوه استفاده صحیح از کانسیلر هم بدونی:

خیلی وقتا ممکنه یه کانسیلر خوب بخری ولی طرز زدن کانسیلر رو بلد نباشی و نتیجه دلخواهت رو نگیری. برای شروع، همیشه قبل از کانسیلر زدن مطمئن شو که پوست دور چشم‌ت رو خوب مرطوب کردی. چون پوست دور چشم خیلی حساس و نازکه و اگه مرطوب نباشه، ممکنه کانسیلر خوب روی اون پخش نشه یا توی خطوط ریز زیر چشم جمع بشه. استفاده از یه کرم دور چشم مناسب قبل از کانسیلر می‌تونه کمک کنه که آرایشت طبیعی‌تر و موندگارتر بشه.

بعد از اینکه پوستت رو مرطوب کردی، می‌تونی کانسیلر رو به آرامی زیر چشم بزنی. برای این کار بهتره از یه اسفنج مرطوب یا انگشت استفاده کنی و کانسیلر رو به‌آرومی پخش کنی. اگه از برس استفاده می‌کنی، مطمئن شو که خیلی فشار نمیاری چون این کار می‌تونه باعث بشه کانسیلر توی خطوط ریز زیر چشم جمع بشه و ظاهرت غیرطبیعی به نظر برسه. بهترین روش اینه که با ضربات ملایم کانسیلر رو به پوستت بزن و اجازه بده که به خوبی جذب بشه.

در نهایت

انتخاب یه کانسیلر اصل و استفاده درست از اون، می‌تونه خیلی به ظاهرت کمک کنه و باعث بشه همیشه شاداب و آماده به نظر برسی. پس دفعه بعدی که دنبال یه کانسیلر برای سیاهی دور چشم می‌گردی، به همه این نکات توجه کن و از یه محصول باکیفیت استفاده کن تا هم پوستت سالم بمونه و هم آرایشت بی‌نقص باشه.

یادت باشه، وقتی داری از کانسیلر برای پوشوندن سیاهی دور چشم استفاده می‌کنی، حتماً باقی آرایشت هم باید باهاش هماهنگ باشه. برای مثال، اگه از کانسیلری استفاده کردی که پوستت رو روشن‌تر نشون داده، بهتره از یه کانتور خوب هم استفاده کنی تا به چهره‌ت زاویه بدی و آرایشت طبیعی‌تر به نظر برسه.

خرید کانسیلر اصل برای سیاهی دور چشم

از طریق سایت مای سفورا

یه سایت پر از تنوع محصولی بینظیر و فوق‌العاده‌ با کیفیته که میتونی با خیال راحت تو دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی قدم بذاری و از بین صدها برند و محصول، کانسیلری که مناسب خودته رو انتخاب کنی و به راحتی از طریق سایت مای سفورا سفارشش بدی.

همچنین اگه تو خرید محصولی شک داری و نمیدونی مناسبت هست یا نه، میتونی از مشاوره رایگان این سایت بهره‌مند شی و بهترین انتخاب رو داشته باشی و ازش لذت ببری.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • کانسیلر,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




خرید فرش ترند از قالی فرشان image خرید فرش ترند از قالی فرشان 1403/05/29

این روزها در مبحث طراحی داخلی و دکوراسیون فضا، فرش از آیتم هایی است که تا حد زیادی باعث جذابیت و زیبایی بصری می شود...

امتیاز:
تعداد بازدید: 140

در چه فضاهایی از پارتیشن شیشه ای دوجداره استفاده کنیم؟ image در چه فضاهایی از پارتیشن شیشه ای دوجداره استفاده کنیم؟ 1403/05/15

پارتیشن‌های شیشه ای دوجداره به عنوان یکی از راهکارهای مدرن و کارآمد برای تقسیم‌بندی و پارتیشن بندی فضاهای داخلی شناخته می‌شوند. این پارتیشن‌ها به دلیل ظاهر زیبا، کارایی بالا و توانایی بهره‌گیری از نور طبیعی، جایگزین مناسبی برای دیوارهای سنتی هستند...

امتیاز:
تعداد بازدید: 156

چگونگی ثبت شرکت و اخذ جواز تاسیس یا کسب در نیک پارس image چگونگی ثبت شرکت و اخذ جواز تاسیس یا کسب در نیک پارس 1403/04/19

تشکیل یک شرکت و راه‌اندازی کسب‌و‌کار مراحل قانونی و اداری خاصی می‌طلبد. این مراحل شامل ثبت شرکت و اخذ جواز کسب و تاسیس است که هر دوی آن‌ها نقش مهمی در ایجاد اعتبار و اطمینان حقوقی بین شرکای مشارکت‌کننده دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 399

پارتیشن شیشه ای مطب راه حلی مدرن برای تفکیک فضا image پارتیشن شیشه ای مطب راه حلی مدرن برای تفکیک فضا 1403/03/27

استفاده از پارتیشن شیشه ای مطب به عنوان یک راه‌حل مدرن برای تفکیک فضا، روز به روز محبوب‌تر می‌شود. این پارتیشن‌ها نه تنها به زیبایی و شیک بودن محیط کمک می‌کنند، بلکه با ویژگی‌های متعددی که دارند به بهبود عملکرد و بهره‌وری فضا نیز می‌انجامند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 380

بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) image بهترین هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه (س) 1403/02/03

شهر قم دومین شهر مذهبی کشور ماست که همه‌روزه عده زیادی از افراد به آن سفر می‌کنند تا روح خود را در بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) به پرواز درآورند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 122

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 223

فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ image فرودگاه بین‌ المللی با فرودگاه داخلی چه تفاوتی دارد؟ 1403/01/17

فرودگاه های بین المللی امکانات و سرگرمی ‌های بیشتری در مقایسه با فرودگاه‌های داخلی دارند. برای آشنایی با امکانات رفاهی و تفریحی فرودگاه های داخلی و بین المللی تا پایان این مطلب را مطالعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 145

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 235

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 340

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 717