خدمات سایت


متن کامل خبر

ايران به مصاف بهترين تيم ملي فوتبال روسيه مي‌رود

آرشیو
تيم ملي ايران به منظور برگزاري ديداري دوستانه در ورزشگاه زايد اسپورت سيتي امارات به مصاف بهترين تيم ملي فوتبال روسيه مي‌رود.
1389/11/17 04:00:53 ق.ظ

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال روسيه، آندره آرشاوين، ايگور آکينفيف و رومن پاوليوچنکو تنها برخي از بازيکنان تيم ملي فوتبال روسيه هستند که 20 بهمن‌ماه در ورزشگاه زايد اسپورت سيتي مقابل تيم ملي ايران به ميدان خواهند رفت.

در حالي که ايران به دنبال پاک کردن خاطرات جام ملت‌هاي آسيا در ماه گذشته است، روسيه تلاش خواهد کرد تا پيش از شروع رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني اروپا مقابل ارمنستان خود را آماده کند.

روسيه که در رده دوازدهم جهان قرار دارد، 26 مارس در ايروان با تيم شصت‌و‌دوم جهان ديدار خواهد کرد تا نام خود را در صدر گروه b اين بازي‌ها ثبت کند. روسيه در اين گروه همچنين با ايرلند، اسلواکي، مقدونيه و آندورا هم‌گروه است.

ديک ادووکات، سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه که در حال حاضر تيمش را به رقابت‌هاي مقدماتي قهرماني جام ملت‌هاي اروپا 2012 رسانده، به دنبال استفاده از بسياري از ستارگان روسيه مانند آرشاوين، دينيار بيليالتدينوف و پاوليوچنکو در مسابقه مقابل ايران است.

الکساندر کرژاکوف از زنيت پترزبورگ و پاول پوگربنياک از اشتوتگارت نيز برخي از نام‌هاي بزرگي هستند که در فهرست روسيه براي پرواز به امارات و رويارويي با ايران به چشم مي‌خورند.

در همين حال، ايران، 3 بار قهرمان جام ملت‌هاي آسيا در ماه گذشته يکي از مدعيان اصلي قهرماني در رقابت‌هاي قطر به شمار مي‌رفت اما در نهايت در مرحله يک‌چهارم نهايي با شکست يک بر صفر در وقت‌هاي اضافي مقابل کره‌جنوبي به کار خود پايان داد.

ايراني‌ها که يکپارچه به دنبال کسب چهارمين عنوان قهرماني خود در مسابقات جام ملت‌ها بودند (اما ژاپن براي چهارمين بار اين عنوان را با خود به خانه برد) پس از کسب 3 پيروزي در مرحله گروهي مقابل عراق، مدافع عنوان قهرماني اين تورنمنت، کره‌شمالي، تيم راه‌يافته به جام‌جهاني 2010 آفريقاي جنوبي و امارات با 9 امتياز راهي يک‌چهارم‌نهايي شدند، اما اين کره‌اي‌ها بودند که با شکست ايران به جمع 4 تيم برتر پيوستند.

عليرضا منصوريان که به عنوان سرمربي موقت تيم ملي هدايت ايران را بر عهده دارد، پس از افشين قطبي که با پايان جام ملت‌هاي آسيا ايران را به مقصد ژاپن براي هدايت تيم شيميزو ژاپن ترک کرد، بر کرسي هدايت تيم ملي فوتبال ايران نشسته است.

انتظار مي‌رود منصوريان در مسابقه‌اي براي بازسازي تيم ملي فوتبال ايران براي حضور در جام‌جهاني برزيل 2014 تيم قدرتمندي را در مقايسه با ترکيب قطبي در جام ملت‌ها به ميدان بفرستد و آندرانيک تيموريان، ستاره سابق فولام و بولتون و جواد نکونام و مسعود شجاعي از اوساسونا اسپانيا همگي در ترکيب منصوريان حضور داشته باشند.

منصوريان، هافبکي که در تيم پائولي آلمان به ميدان رفته است، در جام ملت‌هاي آسيا 2011 قطر به عنوان دستيار قطبي حضور داشت و دستياران وي در ديدار دوستانه مقابل روسيه کريم باقري، اصغر حاجيلو و منصور رشيدي هستند.

وي تا زماني که فدراسيون فوتبال ايران جانشين مناسبي براي افشين قطبي در کرسي هدايت تيم ملي پيدا کند، سرمربي‌ تيم خواهد بود. روژه لمه و کارلوس کرش از گزينه‌هاي تصدي اين پست هستند.

در همين حال دو تيم نتواستند محلي بهتر از ورزشگاه زايد اسپورت سيتي بيابند که ميزبان فوق‌العاده‌اي براي برگزاري چندين مسابقه بين‌المللي از جمله جام‌جهاني باشگاه‌هاي جهان در سال 2009 و 2010،‌ رقابت‌هاي قهرماني جوانان جهان در سال 2003 و جام خليج فارس 2007 بوده است.

برگزار کنندگان انتظار دارند اين مسابقه با استقبال خوبي روبرو شود و قيمت بليت‌ها براي تماشاي اين مسابقه از 60 تا 300 درهم تعيين شده است.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 786

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2911

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3011

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3168

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3043

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073