خدمات سایت


متن کامل خبر

نشست خبري كرش

آرشیو
گزينه سرمربيگري تيم فوتبال ايران گفت: پس از ديدن ديدار فرداي ايران و روسيه تصميم خود را خيلي سريع در مورد همکاري با فوتبال ايران خواهم گرفت.
1389/11/19 09:29:56 ق.ظ

کارلوس کرش در اولين نشست مطبوعاتي خود پس از مذاکرات اوليه با مسئولان فدراسيون فوتبال اظهار داشت: سال‌هاي زيادي است در جاهاي مختلف کار مي‌کنم ولي براي اولين بار است که به ايران مي‌آيم. از طرف فدراسيون فوتبال ايران توسط ترابيان و کفاشيان دعوت شدم و از آنها تشکر مي‌کنم. افتخاري است که به يک کشور باستاني آمدم.

وي افزود: به ايران نيامدم که فقط کوه‌هاي برفي و زيبا را ببينم بلکه آمده‌ام در مورد شرايط فوتبالي صحبت کنم. ايران يک کشور فوتبالي است و مشخص است که فوتبال براي مردم اين کشور اهميت دارد.

اين مربي پرتغالي ادامه داد: مهمترين چيز براي اين فوتبال هيجان و انگيزه است. اگر هيجان داشته باشيد، مي‌توانيد موفق باشيد. شما بازيکن هم داريد و اين چقدر خوب است. در کنار اينها مي‌توان نتيجه گرفت.

کرش تاکيد کرد: آمده‌ام تا در مورد آينده فوتبال ايران صحبت کنيم و اين مسئله مهمي است. چون تصميم مهمي قرار است گرفته شود. بايد ببينيم انگيزه دو طرف چيست و بنابراين بايد با چشم باز تصميم بگيريم. همه جاي دنيا اين طوري است که مثل فدراسيون ايران حرکت حرفه‌اي مي‌کنند و اين کار درستي است.

وي خاطرنشان کرد: اکنون در اول مذاکرات هستيم. فعلا مي‌توانم بگويم از چيزهايي که ديده‌ام خوشم آمده است. ما با هم مذاکراتمان را ادامه مي‌دهيم. يک موقعي تيم ايران و پرتغال در جام جهاني 2006 با هم هم گروه بودند و پرتغال اين بازي را برد اما مهمترين چيز اين است که بتوانيم با هم رابطه داشته باشيم و شرايطي که بتوانيم با هم کار کنيم. از فدراسيون و کفاشيان تشکر مي‌کنم. اينجا هستم و براي کشور ايران آنچه از دستم برمي‌آيد انجام دهم.

وي در ادامه صحبت‌هايش خاطرنشان کرد: من پدرم فوتبالي بوده و خودم فوتبالي هستم و هميشه تا آخر عمر در فوتبال زندگي خواهم کرد. فوتبال ورزش جدي است که بايد با آن نتيجه گرفت. آنچه که امروز در تهران و بازيکنان شما ديدم را پسنديدم اما پس از ديدن مسابقه ايران و روسيه تصميم خود را خيلي سريع در مورد همکاري با فوتبال ايران خواهم گرفت.

کرش در مورد اينکه با چه هدفي کار در ايران را انتخاب کرده، گفت: من به دنبال کار نيستم. مربي‌اي نيستم که نياز به اين داشته باشم که به دنبال کار باشم. کار خودش سراغ من مي‌آيد. من سال‌ها در منچستريونايتد، رئال مادريد و تيم ملي پرتغال بودم و همواره دنبال پروژه‌اي هستم که به فوتبال کمک کنم و با آن نتيجه بگيرم.

وي ادامه داد: آنچه که امروز در فوتبال شما ديدم را پسنديدم و فکر مي‌کنم اين پروژه‌اي است که مي‌توان با آن کار کرد و نتيجه گرفت.

اين مربي پرتغالي در مورد دستياران خود در تيم ملي ايران و همچنين سرمربي تيم ملي اميد که قرار است او معرفي کند، گفت: هنوز به جمع‌بندي نهايي نرسيده‌ايم پس از رسيدن به نتيجه اين موارد را اعلام خواهم کرد.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1189

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 791

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2563

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3175

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3047

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4078