خدمات سایت


متن کامل خبر

کاسمیرو: فروختن لوازم خانه، یک ادعای مسخره است/ من الان پرتغال هستم ؛ چه کسی ممنوع الخروخ است؟

آرشیو
کاسمیرو ، سرمربی سابق نفت آبادان به رغم همه شایعاتی که درباره ممنوع الخروج شدنش وجود دارد به پرتغال برگشت.
1389/12/09 11:58:43 ب.ظ

آلفردو کاسمیرو را می‌توان مربی موفقی در صنعت‌نفت آبادان دانست. او نفت را از لیگ دسته اول به لیگ برتر آورد و در میان بزرگان فوتبال ایران، نتایج مطلوبی گرفت. در ابتدای لیگ هم آبادانی‌ها جزو تیم‌های بالای جدولی بودند اما با مرور زمان، آرام‌آرام از روزهای اوجشان فاصله گرفتند و جایی رسیدند که الان در رتبه نهم جدول قرار دارند. البته شاید بتوان گفت برای یک تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر میانه جدول جای چندان بدی نباشد اما به هرحال بعد از مسابقه عجیب با ذوب‌آهن، همکاری کاسمیرو با باشگاه صنعت‌نفت خاتمه پیدا کرد. روز گذشته دقایقی با این مربی که در پرتغال به استراحت مشغول بود، گفت‌وگو کردیم که صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:

* داستان من و صنعت‌نفت بسیار ساده است. من روزهای خوبی در این تیم داشتم اما توافق کردیم از هم جدا شویم. قرارداد را فسخ کردیم و من هم قول دادم تا پایان فصل با هیچ تیم ایرانی دیگری مذاکره نکنم و بعد هم ایران را ترک کردم.

* این که گفته شد من تعدادی از لوازم خانه‌ام در آبادان را فروخته‌ام، یک ادعای واقعاً مسخره است. چنین رفتاری اصلاً با شخصیت و روحیات من سازگار نیست و واقعاً حرفی برای گفتن ندارم. فکر می‌کنم اگر سکوت کنم، از هر کاری بهتر است زیرا این حرف نوعی توهین تلقی می‌شود. من تا به حال چند بار آبادان را ترک کرده و به پرتغال آمده‌ام برای استراحت و هر دفعه خانه‌ام را به طور کامل و سالم تحویل داده‌ام. وقتی هم تیم از لیگ یک صعود کرد، برای استراحت راهی پرتغال شدم اما نمی‌دانم چرا باید حالا چنین حرفی زده شود. بلافاصله پس از فسخ قرارداد، از آبادان به تهران آمدم و از تهران هم راهی شهر رم در ایتالیا شدم و بعد هم به پرتغال آمدم. همان روز که قراردادم فسخ شد، آمدم تهران و چند ساعت در تهران بودم و نیمه شب رفتم فرودگاه و از ایران خارج شدم. اصلاً وقتی در آبادان نداشتم و با اولین پرواز برگشتم.

* هرگز گریه مردم آبادان در روزی که صنعت‌نفت به لیگ برتر صعود کرد را فراموش نمی‌کنم. آنها به من گفتند تو را دوست داریم و تشکر می‌کنیم که تیممان را به لیگ برتر آوردی. روزهای بسیار خوبی در آبادان گذراندم و هرگز خاطراتم را در این شهر فراموش نمی‌کنم. من با باشگاه توافق کردم تا پایان فصل لیگ برتر، با هیچ تیم ایرانی قرارداد نبندم اما بعد از آن، این احتمال که دوباره در هر جای ایران یا حتی آبادان مربیگری کنم، بسیار زیاد است. من ایران و مردمش را دوست دارم و خیلی دوست دارم دوباره به کشور شما برگردم.

* در مورد جریان دکتر و کاغذی که او منتشر کرد، حرف دارم. من سرما خورده بودم و رفتم دکتر، بعد که آن خانم مرا معاینه کرد، چون متخصص بود، قلبم را هم معاینه کرد. گفت کمی مشکل قلبی داری و باید مراقب باشی و 5 روز استراحت مطلق داشته باشی، به این صورت که نه سر تمرین بروی، نه از خانه خارج شوی اما من سرمربی صنعت‌نفت بودم و تیم با شهرداری تبریز بازی داشت. یک برگه هم به من داد که داخل آن نوشته شده بود باید 5 روز استراحت کنم، من هم آن برگه را به پزشک تیم دادم. در واقع آن 5 روز را استراحت نکردم اما چون برای مدیران باشگاه سخت بود که قراردادم را بدون هیچ بهانه‌ای فسخ کنند،‌ آن نامه را بهانه کردند. من نمی‌خواهم ثابت کنم مریض بودم یا نه. من قراردادم با باشگاه کنسل شد و اصل قضیه همین است. از طرف باشگاه به من گفتند در 5 بازی یک امتیاز گرفته‌ای و به همین دلیل قرارداد را کنسل می‌کنیم. من هم استعفایی ندادم زیرا دوست داشتم به کارم ادامه دهم اما در نهایت به توافق رسیدیم که جدا شویم. فکر می‌کنم مدیران باشگاه نفت چون دلیل خاصی برای هواداران نداشتند و می‌دانستند مردم آبادان مرا دوست دارند، بیماری مرا بهانه کردند و گفتند نمی‌توانی کار کنی. به نظر من انتشار آن نسخه و حرف‌هایی که بعد از آن زدند، چیزی جز بهانه نبود. با این حال من به توافقی که با باشگاه داشتم کاملاً پایبندم و از آن تخطی نمی‌کنم. قول داده‌ام با هیچ تیم ایرانی مذاکره نکنم و این کار را هم انجام نمی‌دهم. واقعاً آرزو می‌کنم روزی دوباره به ایران و خصوصاً آبادان برگردم.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1178

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 776

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2552

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2904

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4062