خدمات سایت


متن کامل خبر

برنامه 90 ترمز فوتبال ایران است

آرشیو
برنامه 90 ترمز فوتبال ایران است مدیرعامل باشگاه راه‌آهن هم به صف مدافعان عادل فردوسی پور پیوست.
1389/12/23 06:37:22 ق.ظ

محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره مشکلات مالی باشگاه راه‌آهن گفت:« در فصل جاری همه تیم‌ها مشکل مالی دارند و با توجه به منع پرداخت از سوی ارگان‌های دولتی برای ورزش قهرمانی پیش‌بینی می‌شود که این مشکلات در فصل آتی چندین برابر شود. ما نیز بر همین اساس و با توجه به فشار قانونی که وجود دارد برای خصوصی‌سازی باشگاه اقداماتی انجام داده‌ایم و به همین منظور طی دو ماه گذشته جلسات متعددی با مدیران شرکت راه‌آهن و مسوولان سازمان خصوصی‌سازی برگزار کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنم که این پروژه تا پایان اردیبهشت اجرایی شود.»

انصاری‌فرد می‌گوید:« براساس قول مساعد مدیریت محترم شرکت راه‌آهن در تلاش هستیم در هفته جاری بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم و در سال آینده نیز برنامه‌‌هایی داریم تا بتوانیم حق و حقوق اعضای تیم را پرداخت کنیم.»

انصاری‌فرد در پاسخ به این سوال که درباره انتقادات مطرح شده از عادل فردوسی‌پور و برنامه 90 چه نظری دارید گفت:« بنده کاری به اتفاقات اخیر ندارم اما به طور کلی بر این باور بوده و هستم که برنامه 90 حکم ترمز فوتبال ایران را داشته و به همین واسطه بسیاری از مدیران، مربیان و بازیکنان اشتباهات خود را اصلاح کرده‌اند. به عنوان مثال تصاویری که برنامه 90 از مشکل برق ورزشگاه اکباتان پخش کرد موجب شد تا ما برای حل و فصل این موضوع و جلوگیری از پخش گزارش‌های بعدی اقدامات خود را به شکلی جدی‌تر انجام دهیم.»

انصاری‌فرد تصریح کرد:« برنامه 90 بارها و بارها گزارش‌ها و تصاویری انتقادی از تیم باشگاه راه‌آهن پخش کرده اما این دلیل نمی‌شود که بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه علیه چنین برنامه‌ای موضع بگیرم چرا که باید با واقعیت کنار آمد و آن را پذیرفت نه اینکه در قبال واقعیت موضع‌گیری کرد.انصاری‌فرد در ادامه گفت: برنامه 90 رویه‌ای انتقادی دارد و به واقعیت‌ها، ضعف‌ها و اشکالات می‌پردازد و طبیعی است که پرداختن به حقایق باب میل نباشد. بنابراین موضع‌گیری علیه برنامه 90 و شخص عادل فردوسی‌پور هم تازگی نداشته و باز هم تکرار خواهد شد اما فردوسی‌پور می‌داند که تاوان پرداختن به حقایق را باید بپردازد و شاید به همین دلیل است که او عقب‌نشینی نمی‌کند! »

انصاری‌فرد در پایان گفت:« برنامه 90 و مجری‌اش قطعا بدون ایراد و اشکال نیستند ولی در مجموع شک ندارم که برنامه 90 فواید و اثرات مثبتی در فوتبال ما داشته که از این حیث می‌توان آن را ستود و درست نیست به خاطر اختلاف سلیقه همه چیز را نادیده گرفته و مقابل واقعیت‌هایی که که در برنامه 90 به آن پرداخته می‌شود ایستادگی کنیم.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 178

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 149

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 346

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 338

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 386

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 351

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 215