خدمات سایت


متن کامل خبر

درخواست های هفت گانه جلالی برای تیم امید

آرشیو
مجید جلالی برای روشن شدن افکار عمومی، شرایطی را که برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد، روی خروجی سایت شخصی خود قرار داد.
1389/12/23 09:13:51 ق.ظ

نامزد سرمربیگری تیم ملی امید ایران هدف از این کار را آگاهی مردم فوتبال دوست ایران، از زوایای مختلف مذاکره وی با فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: کانال های مختلفی در انتخاب مربیان تیم‌های ملی دخیل هستند و متاسفانه در فوتبال ایران، هیچ شاخصه مشخصی برای انتخاب سرمربی تیم ملی نداریم؛ حال آن که باید یک پروسه برای این کار داشته باشیم و مربیان تیم‌های ملی را بر اساس شاخصه‌هایی انتخاب کنیم.

جلالی افزود: چگونه است که با این همه بازیکن خوب و مستعد، در چند دهه اخیر نتوانسته‌ایم، به المپیک راه پیدا کنیم و آن وقت می گوییم که شرایط مجید جلالی از مربیان خارجی هم سخت‌تر است. در حالی که شرایطی که من برای هدایت تیم امید در نظر دارم، اصلا چیز بدی نیست.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم برای حضور در المپیک توفیقی داشته باشیم، با برپایی اردوهای چند روزه به جایی نمی‌رسد، بلکه بازیکنان باید بیشتر در کنار هم باشند تا به درک متقابلی از یکدیگر برسند.

کاندیدای مربیگری تیم ملی امید خاطرنشان کرد: اگر تیم امید به المپیک برسد، این افتخار فقط برای مربی این تیم نیست، بلکه همه اهالی ورزش و فوتبال از این پیروزی بهره خواهند برد.

متن کامل نامه مجید جلالی برای رییس محترم فدراسیون فوتبال ایران ، به شرح زیر است:

" به نام خدا "

ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران جناب آقای کفاشیان

ضمن تشکر و قدردانی از حسن نیت حضرتعالی و پیرو مذاکرات حضوری مورخه نهم اسفندماه جاری در محل فدراسیون فوتبال پیرامون مسئولیت تیم المپیک ایران، به استحضار می رسانم از آنجایی که می دانیم فوتبال ما بیش از ‌٣٤ سال از حضور در المپیک محروم بوده است و در تمام این سال ها مشکلات و موانع بر سر راه تیم اغلب مشابه بوده و برنامه های معمول جهت رفع مشکلات و برداشتن موانع کافی نبوده ، لذا به نظر می رسد در صورتی که اراده‌ای قوی جهت راهیابی تیم ایران به المپیک وجود داشته باشد، باید برنامه‌ای ویژه و متفاوت با آنچه که در این چند سال بوده طراحی شود.

بر این اساس، نقطه نظرات و درخواست های خود که صرفا" جهت بالا بردن ضریب موفقیت تیم است را جهت پذیرش مسئولیت این تیم ارائه می‌کنم. امید است که مورد توجه و اقدام قرار گیرد.

‌١ - اتمام مسابقات لیگ و جام حذفی تا پایان اردیبهشت ‌٩٠

همانطور که مشخص است، تیم امید ایران باید در تاریخ ‌٢٩/٠٣/٩٠ در یک بازی پلی آف شرکت کند که حریف ایران هنوز مشخص نیست. از آنجایی که مسابقات لیگ برتر روز ‌٣٠ اردیبهشت و جام حذفی روز ‌١١ خرداد ‌٩٠ به اتمام می رسد. بنابراین باید طوری برنامه ریزی گردد که جام حذفی هم در پایان اردیبهشت به پایان برسد تا بازیکنان بتوانند بدون مشکل خاصی در خرداد ماه در اختیار تیم امید باشند.

‌٢ - وضعیت بازیکنان مورد درخواست تیم امید

تمامی بازیکنان مورد درخواست تیم امید در طول سال ‌١٣٩٠ به هر میزان که مورد نظر تیم امید است باید در اختیار فدراسیون قرار گیرند. (برای مثال: در دوره هایی که در زیر آمده است ).

- ‌٣ خرداد تا ‌٣ تیر ‌١٣٩٠

- ‌٩ شهریور تا ‌٣٠ شهریور ‌١٣٩٠

- ‌١٠ آبان تا ‌٧ آذر ‌١٣٩٠

- ‌١ بهمن تا ‌١٧ بهمن ‌١٣٩٠

- ‌٢٣ بهمن تا ‌٢٥ اسفند ‌١٣٩٠

لازم به ذکر است که طول زمانی هر اردو به ندرت از پنج روز بیشتر می شود (توام با استراحت های دو روزه) ، همچنین به علاوه موارد بالا ، اردوهای کوتاه مدت در سال ‌٩٠ و در روزهای فیفا برنامه ریزی خواهد شد.

دلایل درخواست بند ‌٢:

الف- فضای ذهنی بین المللی و حساسیت خاص تیم ملی مهم ترین موضوع ذهنی است که باید به بازیکنان غالب شود تا خود را تنها در اختیار تیم ملی و متعهد به موفقیت آن بدانند.

ب - بسیار ضروری است که بازیکنان از نظر جسمانی در اختیار یک گروه مربیگری قرار گیرند به طوری که در روزهایی که فوتبال ملی امید استراحت می کند این بازیکنان هم به استراحت بپردازند و این برای سطح آمادگی و حفظ سلامتی و شادابی آنها بسیار مهم است.

ج - از نظر سطح هماهنگی تاکتیکی و ساخت یک تیم خوب و هماهنگ بسیار مؤثر است.

‌٣ - عقد قرارداد با بازیکنان تیم امید

الف - بازیکنان تیم امید در تمام مدتی که در اختیار فدراسیون هستند، تحت قرارداد با آن و کاملا متعهد و وابسته به این قرارداد باشند.

ب - برای باشگاه های این بازیکنان، مشوق هایی داشته باشیم. برای مثال، به ازای هر بازیکن که در اختیار تیم امید است، باشگاه این بازیکن بتواند یک بازیکن آزاد، خارجی و یا لیگ برتری اضافه بر سهمیه معمول همه تیمها در دوره نقل و انتقالات جذب نماید.

‌٤ - اولویت اول فوتبال ملی در سال ‌٩٠ ، تیم امید باشد.

الف - بازیکنی که متعلق به تیم امید است به تیم ملی بزرگسالان دعوت نشود ، حتی اگر از تیم امید خط خورده باشد.

ب - از نظر تدارکات ، اردوها ، هتل ، مسافرت ، لباس ، تغذیه ، پروازهای اختصاصی برای مسابقات به دیگر کشورها و ... در بهترین وضعیت باشد.

‌٥ - موضوع تیم ملی المپیک ، یک مسئولیت مشترک بین سازمان تربیت بدنی ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال می باشد.

بنابراین می بایستی در جلسه ای مشترک ، مسئولین این سه نهاد محترم در انتخاب سرمربی تیم به تفاهم رسیده و نسبت به شایستگی و حمایت از سرمربی و تیم امید از طریق رسانه ها اقرار و تاکید نمایند.

‌٦ - موضوع اردوها و بازی های تدارکاتی بین المللی

با حساسیت ویژه و متناسب با شان تیم امید در دستور کار قرار گیرد.

‌٧ - انتخاب سرپرست تیم امید

بسیار تاثیر گذار و حائز اهمیت است و ما می دانیم کسانی هستند که حضور آنها می تواند امتیازات بزرگی در زمینه های مختلف را برای تیم فراهم نماید. این انتخاب با هماهنگی سرمربی تیم باشد.

بدیهی است مسائل دیگری مانند کادر فنی ، پزشکی ، آنالیز ، قراردادها و ... نیز وجود دارد که در صورت توافق در موارد بالا ، می توان به صورت حضوری به بحث در مورد آنها نیز پرداخت. در پایان از بذل توجه و عنایت حضرتعالی کمال تشکر را می نمایم.

جلالی بعد از انتشار این برنامه در سایت خود در گفت و گویی کوتاه به خبرآنلاین گفت:« راستش خودم هم امیدی ندارم که مذاکراتم با فدراسیون فوتبال ، سرانجامی داشته باشد و ما در دو هفته گذشته دیگر هیچ تماسی با هم نداشته ایم.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1184

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 784

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2557

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2909

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3009

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3166

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3041

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4070