خدمات سایت


متن کامل خبر

این دلیل اتهامات سرمربی تراکتور است به فردوسی پور؟/ عادل کینه ای به من آنتن زنده نمی دهد

آرشیو
فراز کمالوند می گوید مشکلش با عادل فردوسی پور این است که مجری 90 کینه توزی می کند و نمی گذارد او روی آنتن زنده این برنامه برود.
1389/12/25 01:58:31 ق.ظ

« او که می گوید آزادی بیان چرا می ترسد من مستقیم روی آنتن برنامه اش بروم.» و این دلیل یک جنگ است . جنگ کلامی میان عادل فردوسی پور و فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی. فراز از این می نالد که چرا یکسال است که عادل او را بایکوت کرده . فراز که عادل را متهم به حقوق بگیری از باشگاه استیل آذین کرده است. کمالوند که همراه با امیر قلعه نویی این روزها بزرگترین منتقدان 90 هستند. منتقدانی که قاعده بازی را هم به هم ریختند و برای انتقاد از مجری این برنامه تلویزیونی ، او را متهم به حقوق بگیری از تیم های لیگ برتری هم می کنند. فراز در این باره می گوید:« اگر برایش منفعتی نداشت چرا باید زنگ بزند که کریمی را ببخشد . پس او حتما کارمند آن باشگاه است دیگر.»

به نظر می رسد اعتراض های تو به عادل فردوسی پور برایت یک تاکتیک حساب شده است. تو با این کار می توانی به تیمت وزن بدهی!

نه بابا ، این حرف ها کدام است. من از او انتقاد می کنم چون دارد به تراکتورسازی لطمه می زند. تیم ما را به هم می ریزد. به این سئوال من جواب بده. بگو تو می دانی چرا دو هفته است پنالتی های ما روی جاسم کرار را نمی گیرند؟

می خواهی بگویی این تقصیر فردوسی پور است؟

اصلا شک نکن . او زمین و زمان را علیه ما کرده. 5 هفته است که کار و زندگی اش را ول کرده و چسبیده به ماجرای کرار. اگر یک هفته بود اشکالی نداشت اما الان 5 هفته است که این کار را می کند. جنجال هایی که برای تیم ما در انزلی به راه افتاد حاصل همین برنامه بود. می رود کارشناس حقوقی می آورد ، مدام تکه می اندازد و... اصلا همه زمین و زمان را به هم می دوزد و برای همین است که یکباره خدا دستش را رو می کند و آقای شریفی می گوید زنگ زده تا کریمی را ببخشند.

البته این که مشخص نیست. ممکن است شریفی به او زنگ زده و خواسته تا مشورت بگیرد؟

اصلا . این حرف ها نیست. شریفی تو رویش گفت که خودت زنگ زدی و او جوابی برایش نداشت. من از تو می پرسم به یک مجری چه ارتباطی دارد که زنگ بزند و بگوید فلان بازیکن را ببخشید؟ غیر از این نیست که برایش این کار منفعت دارد؟ او حتما برایش این وسط نفعی داشته که این کار را کرده است. اصلا من می گویم اگر قانون مجازاتش برای همه یکسان است چرا او روی کرار مدام زوم می کند و همه را تحریک می کند اما برای کریمی وساطت می کند؟

الان فراز کمالوند دارد می گوید کار کرار درست بوده؟

نه به قرآن . من خودم قبل از هر کسی می گویم که کرار کار زشتی کرد و اصلا تائیدش نمی کنم. او حق نداشته این برخورد را بکند اما فردوسی پور تمام جامعه داوری را علیه ما شورانده و سبب شده آنها روی کرار موضع داشته باشند . این اتفاق سبب شده تیمم ضربه بخورد. این حق مردم آذربایجان شرقی است که 90 پایمال می کند. برای همین من جلویش ایستادم و تا آخر هم می ایستم. کرار که بازیکن لیورپول نیست ، بازیکن تیمم است و باید برای بخشش او تلاش کنم اما فردوسی پور چه سمتی در استیل آذین دارد که برای کریمی پادرمیانی کرده است؟

به نظر می رسد تو و امیر قلعه نویی کمپینی را علیه فردوسی پور راه انداخته اید.

این طور نیست. من اصلا هیچ ارتباطی در این باره با امیرخان نداشتم اما هر دوی ما دنبال حق تیم مان هستیم. او جو عمومی را علیه تیم ما می کند. اصلا این آقا خودش به شریفی می گوید چرا حق حرف زدن را از مردم می گیرید اما خودش بدتر از بقیه است. بگذار آیتم به آیتم پیش برویم. چطور اعتراض برای کرار جرم است و برای کریمی نیست؟چرا او مرا بایکوت کرده و نمی گذارد روی آنتن برنامه اش بروم؟ چون در برنامه ای که sms ها را می گذاشتند ، گفتم پرسپولیسی است؟ پس من هم حق دارم با برنامه اش مصاحبه نکنم و بگویم اگر کاری داری بگذار زنده حرف بزنیم. اختیار حرف زدن خودم را که دارم.

اما تو روی آنتن بازی را به هم ریختی و گفتی پرسپولیسی است.

دروغ که نگفتم. این را که دیگر خودم می دانم چون او را از قبل می شناسم. تازه من که خودم مربی هستم را گفتم پرسپولیسی ام پس اگر به این تیم ببازم گاوبندی کرده ام؟ رئیس جمهورش می گوید طرفدار کدام تیم است یا رئیس سازمان ورزش این کار را می کند حالا چه عیبی دارد که آدم حقیقت را بگوید؟ او می ترسد با من حرف بزند. کینه توزی می کند و تو که می گویی نباید حق حرف زدن را از مردم گرفت ، چرا این کار را با من می کنی؟ مگر نمی گویی آزادی بیان؟ تو که معتقدی همه را می بری گوشه رینگ چرا از من می ترسی ؟ چون می شناسمت؟ سر ماجرای کرار من زنگ زدم که بروم روی آنتن اما به دروغ گفت ارتباط برقرار نشده . این دروغ گویی استاو دارد به داور ها خط می دهد و به مردم آذربایجان لطمه می زند.

یعنی مشکلت این است که آنتن در اختیارت نمی گذارد؟

نه فقط این. همین دیشب که برداشت طرفدار ما را ننشان داد . این آقا پسر بیماری که خانواده اش را نشان داد ، همان شبی که مریض شد من تا ساعت 1 شب بالای سرش بودم. تا به حال دو بار رفتم بالای سرش نمی توانست در تمام این مطلبی که پخش کرد بگوید فلانی هم بالای سرش رفته ؟ او کینه ای است و با من عناد دارد . عادل لج باز است و ماجرای آن شب را هنوز فراموش نکرده . چطور با عالم و آدم حرف می زند اما حرف مرا می خواهد ضبط شده پخش کند ، آن هم هر جایی اش که خودش دوست دارد. من در این شرایط با برنامه اش حرف نمی زنم. من مشکلی با فردوسی پور ندارم اما می گویم حق ندارد به تیمم ضربه بزند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1158

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 755

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2516

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2875

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2962

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3109

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3009

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4042